850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Mag ik nog even klagen. We hebben dus verbouwing, mn schoonfamilie klust he ...
Wat jammer! Je hebt je rust hard nodig. Maar Misschien kun je voor jezelf lekker toch proberen te ontspannen door bijvoorbeeld lang douchen( in bad) kaarsjes aan, muziekje op. Ik snap wat je zegt maar hoe dan ook is ontspanning voor jou heel belangrijk! 😘

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Dat snap ik heel goed. Mijn man gaat lekker elke vrijdagavond borrelen met ...
Dat is inderdaad niet zo leuk :( Wat geeft hij als antwoord wanneer jij aangeeft het niet Okay te vinden?

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Mag ik nog even klagen. We hebben dus verbouwing, mn schoonfamilie klust he ...
Als ik het even allemaal zat ben ga ik vaak lekker lang douchen, daarna lekker mijn bed in met een rustig muziekje op, boek lezen en dan val ik vanzelf in slaap ook al is die slaap van korte duur...of ik sluit mezelf even op en laat mijn tranen de vrije loop lucht ook vaak even op...lieverd je kan me altijd ff berichten he😉😘

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Dat snap ik heel goed. Mijn man gaat lekker elke vrijdagavond borrelen met ...
Ja maar de verbouwing gaat sowieso niet af zijn. Dus we zitten bij mijn vader voor een maandje. Dus die avond extra klussen maakt niet uit... morgen weer een dag denk ik dan... Ik besprak het net toen ik alleen met hem in een kamer stond en dan durft ie nog te zeggen dat ie ook eten bestelt en dat ik maar bij mn pa moet eten. Sorry maar mn hormonen kunnen dat nu echt niet meer aan.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Mijn heupen doen zo'n pijn!!! Hou t 30 min vol en dan moet ik draaien...als ...
Je kan magnesium nemen tegen kramp. Misschien paracetamol? Ik heb het ook steeds meer, kan mezelf amper nog op eigen kracht omdraaien snachts, maar als ik even naar toilet ga, loop ik de kramp er tot nu toe nog wel redelijk uit. Misschien elke keer even naast je bed staan en "lopen op de plaats" is gedoe maar misschien helpt het 🤷🏼‍♀️ en verder eyes on the prize 🤱🏼 misschien een grote zwemband met handdoek om op je buik te liggen een idee? 😂 nog even!

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Wat jammer! Je hebt je rust hard nodig. Maar Misschien kun je voor jezelf l ...
Ik kan hier niet in bad dus moet thuis bij mn vader zitten. En ik kom daar het bad niet uit zonder hulp van mn vriend... Dus enige wat ik bij mijn vader kan doen is of tv hangen of in bed liggen..... En mn nachten duren al te lang dus ga liever niet vrijwillig in bed liggen al...

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Dat is inderdaad niet zo leuk :( Wat geeft hij als antwoord wanneer jij aa ...
Hij wil dan even kletsen met zijn collega's. Snap ik ook wel. Hij zit hier ook opgesloten op de slaapkamer (zijn ook aan het verbouwen). Ik zucht het weg en laat het gaan. Dan denk ik, nog 4 weekjes. Ik ga ook vaak even alleen ergens zitten of onder de douche staan en laat me tranen (hormonen) even zijn gang gaan! Helpt wel vind ik zelf.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja maar de verbouwing gaat sowieso niet af zijn. Dus we zitten bij mijn vad ...
Heel begrijpelijk. Wel kwalijk dat ie dan niet aan jou denk. Morgen is er inderdaad ook nog een dag en vooral als de verbouwing toch niet af komt. Wel weer positief dat ie door zet... Ken er eentje hier die liever in bed ligt 😅😘

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik kan hier niet in bad dus moet thuis bij mn vader zitten. En ik kom daar ...
Ik hoop toch dat je iets kunt vinden wat je ontspanning kan brengen, heb je zo nodig nu.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Hij wil dan even kletsen met zijn collega's. Snap ik ook wel. Hij zit hier ...
Dat verbouwen is ook zo stressvol:( moet gebeuren maar wat een stress. Heb jij ook genoeg afleiding? Ontspanning?

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Dat verbouwen is ook zo stressvol:( moet gebeuren maar wat een stress. Heb ...
Voor mn gevoel totaal geen ontspanning meer. Alles draait alleen nog om verbouwen, elke minuut dat hij of wij vrij zijn gaat het over de verbouwing of is ie verbouwen. Ik ben het ineens zo zat 😭😭

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Dat verbouwen is ook zo stressvol:( moet gebeuren maar wat een stress. Heb ...
Gelukkig is de verbouwing bijna klaar. Ik heb wel dagen er tussen zitten dat het me allemaal niets meer kan schelen en grotendeels in bed lig 😔 mijn haakspullen liggen ook nog in de verpakking haha. Denk dat dat ook met komt doordat ik meer 'opgesloten' zit op de bovenverdieping.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja maar de verbouwing gaat sowieso niet af zijn. Dus we zitten bij mijn vad ...
Ik snap je wel maar hem ook zeker, alles wat hij nu doet, hoeft na de bevalling niet meer. Jullie zijn samen die verbouwing aangegaan en dat loopt niet zoals verwacht/ gepland. Nu heeft hij de tijd en energie en hulp om zoveel mogelijk te doen, na de bevalling heeft hij ook slapeloze nachten dus minder energie en wilt hij ook meer tijd met zn kindje doorbrengen. De weeën die je nu hebt, kunnen nog een tijd duren waarin hij nog een hoop kan doen. Ik vind het eigelijk wel stoer, hij laat heel duidelijk zien dat hij jullie gezin een eigen plekje wilt geven en het klinkt alsof hij zich uit zn naad werkt daarvoor. Misschien is het een idee om het vanaf de andere kant te bekijken, of heb je liever dat hij je daalijk met die kleine alleen laat zitten om te klussen? Dan maar een film kijken met je pa of een avondje met een vriendin toch?

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Ik snap je wel maar hem ook zeker, alles wat hij nu doet, hoeft na de beva ...
Ja tuurlijk ben ik blij dus ik heb het de afgelopen 3 maanden ook aangemoedigd. Maar ik heb hem heel duidelijk gezegd dat ik graag de laatste week de avonden rust wil, samen met hem. Omdat ik letterlijk de hele zwangerschap in de verbouwing heb geleefd en we nooit een moment hebben gehad dat we bij wijze van samen savonds op de bank over de baby droomden... zelfs de naam verzinnen moest snel als we net naar bed gingen. Hij was altijd klussen of totaal kapot en werkt ook nog veel over. Dus daarom gevraagd of ie 1 week rust wil nemen, ook voor mijn gemoedstoestand en enigzins rust te ervaren... even gewoon geen verbouwing aan je hoofd hebben. Maar hij spreekt van alles alsnog af met zn familie ondanks dat ik t vraag... dat is gewoon frustrerend....

4 jaar geleden

Hoi dames. Ik heb al een paar dagen menstruatie zeurende pijn in me liezen voor iemand herkenbaar of hoort dat ook bij indaling weeën??

4 jaar geleden

Reactie op Iris92

Hoi dames. Ik heb al een paar dagen menstruatie zeurende pijn in me liezen ...
Geen idee.... ik heb nu vaak s avonds pijnlijke steken van onderen. Ik lees hier vaak dat mensen ontsluiting hebben, hoe weten jullie dat? Voelen jullie dat? En zo ja: hoe voelt dat? Of meet de vk dat op?

4 jaar geleden

Reactie op Iris92

Hoi dames. Ik heb al een paar dagen menstruatie zeurende pijn in me liezen ...
Ik had dat wel met indalingsweeën . Heel erg zelfs.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Voor mn gevoel totaal geen ontspanning meer. Alles draait alleen nog om ver ...
Dat begrijp ik! Wat kut. Kunnen vriendinnen je niet wat helpen en afleiden? Ik denk maar even mee omdat ik het erg sneu vind voor je!

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Gelukkig is de verbouwing bijna klaar. Ik heb wel dagen er tussen zitten da ...
Niet leuk:(

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Dat begrijp ik! Wat kut. Kunnen vriendinnen je niet wat helpen en afleiden? ...
Weet niet, heb weinig vriendinnen en die ik heb zijn laatste tijd beetje afzijdig. Totaal nog niet met kids bezig dus zijn liever op stap 😪.