850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Weet niet, heb weinig vriendinnen en die ik heb zijn laatste tijd beetje af ...
Ik snap je ook hoor meis maar dit zijn echt je hormonen ik ben nu laatste dagen heel emotioneel, maar ik hou me groot 😊 waar woon je misschien is het leuk als je hier meiden vind die iets leuks willen doen

4 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Ik snap je ook hoor meis maar dit zijn echt je hormonen ik ben nu laatst ...
Dat zou heel leuk zijn maar ik ben aan huis gekluisterd. Geen auto, kan niet meer fietsen, lopen kan ik net 100 meter en ov is bijna een kwartier lopen.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Geen idee.... ik heb nu vaak s avonds pijnlijke steken van onderen. Ik le ...
Oke ja die steken heb ik ook op en af

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Weet niet, heb weinig vriendinnen en die ik heb zijn laatste tijd beetje af ...
Wat jammer en kortzichtig hè. Je hebt ze nu hard nodig:(

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ik had dat wel met indalingsweeën . Heel erg zelfs.
Ja ik ook!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Dat zou heel leuk zijn maar ik ben aan huis gekluisterd. Geen auto, kan nie ...
Mensen kunnen ook naar jou komen hè 😘

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Geen idee.... ik heb nu vaak s avonds pijnlijke steken van onderen. Ik le ...
Ja dat vroeg ik me ook af! Hij zit ingedaald bij mij (hoofdje zit "vast") maar kan hij dan nog dieper of is dit het dan? Ik snap dat ook niet helemaal.

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Ja dat vroeg ik me ook af! Hij zit ingedaald bij mij (hoofdje zit "vast") m ...
De verloskundige voelt de ontsluiting door te toucheren. Als de baby vast in het bekken zit dan ligt het er gunstig bij vertelde de gynaecoloog mij. Het is dus het beste als de baby helemaal goed ingedaald is dus vast ligt.

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

De verloskundige voelt de ontsluiting door te toucheren. Als de baby vast i ...
Aha dus als hij is ingedaald en vast ligt, kan hij niet verder begrijp ik dan? Ik heb soms nog soort indalingsweeën maar dat zijn dan waarschijnlijk oefenweeën, ze kunnen wel even duren maar sommige dagen ook niets.

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Mensen kunnen ook naar jou komen hè 😘
Dat wilde ik ook zeggen haha.

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

De verloskundige voelt de ontsluiting door te toucheren. Als de baby vast i ...
En zelf voel je hier niks van? Die pijnlijke steken komen niet door de uitsluiting?

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

En zelf voel je hier niks van? Die pijnlijke steken komen niet door de uits ...
Dat hoeft niet zegt de gynaecoloog. Ik heb al weken zeer sterke oefen weeën, dat hoeft niette betekenen dat ik ontsluiting heb. Maandag weet ik dat dan word het gevoeld in het ziekenhuis.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

En zelf voel je hier niks van? Die pijnlijke steken komen niet door de uits ...
Ik had bij mijn eerste helemaal geen steken en oefenweeen maar toch 2 cm ontsluiting.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

En zelf voel je hier niks van? Die pijnlijke steken komen niet door de uits ...
Volgens mij maakt de ontsluiting ook niet uit, zelfs breken van je vliezen betekend nog niet dat je gelijk gaat bevallen ( als het geen hele plens is tenminste) pas bij elke 4 minuten weeën van 1 minuut mag ik de verloskundige bellen (daarvoor mag ook wel maar dan komen ze nog niet) ik heb begrepen dat ze normaal gesproken dan ook gaan toucheren. En met 4 cm ontsluiting naar ziekenhuis. Dat heb ik tenminste op a4tje staan. Dus eigelijk elke cm die je nu al ontsluit, kan geen kwaad en is mooi meegenomen.

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Volgens mij maakt de ontsluiting ook niet uit, zelfs breken van je vliezen ...
Ik beval via keizersnede en er staat nu een gentle sectio gepland en hoop die datum te halen. Anders wordt het een gewone keizersnede. Dus ik hoef in feite geen ontsluiting te krijgen om te bevallen. Hoop alleen zo dat die kleine nog 18 dgn blijft zitten 🤞🤞🤞🤞

4 jaar geleden

Zijn er nog meer die totaal geen zin hebben in seks???

4 jaar geleden

Zijn er nog meer die totaal geen zin hebben in seks???
Daar heb ik al heel lang geen zin meer in. Eerst tot een week of 2 geleden door de misselijkheid en nu gewoon geen zin meer.

4 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Daar heb ik al heel lang geen zin meer in. Eerst tot een week of 2 geleden ...
Gelukkig dan ben ik niet de enige. Ik ging al denken dat het aan mij lag. Ik heb ook bijna de hele zwangerschap er geen behoefte aan. Gelukkig ben ik nu met de laatste loodjes bezig. Mijn vriend begrijpt mij niet.

4 jaar geleden

Gelukkig dan ben ik niet de enige. Ik ging al denken dat het aan mij lag. I ...
Bij mij is het meer dat ik alleen saaie sex kan hebben 😂 en de harde buik erna vind ik ook niet zo'n pretje. Heb meer last van me buik en heupen dan dat ik ervan kan genieten.. Mijn man is hier ook absoluut niet blij mee

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Bij mij is het meer dat ik alleen saaie sex kan hebben 😂 en de harde buik ...
Ja dat heb ik ook. Heb het eerst wel geprobeerd voor hem. Maar ben er zo klaar mee.