850 Reacties

4 jaar geleden

Ja dat heb ik ook. Heb het eerst wel geprobeerd voor hem. Maar ben er zo kl ...
Ik krijg er ook harde buiken van. Als tussen oplossing ga ik voor hem liggen zoals hij mij op dat moment wil zien en verrichten dan wat handwerk zeg maar ;) komt hij ook nog aan zijn "trekken" 🤣

4 jaar geleden

Die van mij durft het niet eens te proberen. Ik wil heel graag hahahahaha maar hij niet

4 jaar geleden

Zijn er nog meer die totaal geen zin hebben in seks???
Heb ik ook bijna niet gehad in de zwangerschap. Inmiddels afgelopen woensdag bevallen en kan me op t moment met trekkende hechtingen niet voorstellen dat die zin nog terug komt hahaha 🙈😂 maar dat zal uiteindelijk wel goedkomen.

4 jaar geleden

Zijn er nog meer die totaal geen zin hebben in seks???
Helemaal niet gek hoor. Heb ook totaal geen zin, zeker met de flink pijnlijke harde buiken daarna ook iets waar k totaal niet op zit te wachten.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Die van mij durft het niet eens te proberen. Ik wil heel graag hahahahaha m ...
🤣😂

4 jaar geleden

Zijn er nog meer die totaal geen zin hebben in seks???
Ikke wel 🙈 zijn zoveel standjes mogelijk... maar wel op de gekste tijdstippen🤣

4 jaar geleden

Zijn er nog meer die totaal geen zin hebben in seks???
Hahah sinds ik 25 weken was al totaaal niet meer.... inmiddels 39 weken, en continu harde buiken.Nu helemaal geen optie meer. Mn man durft nu ook niet meer zo goed dus dat scheelt opzich. Komt wel weer een keer ;)

4 jaar geleden

Vraagje, ik lees een heleboel posts van mensen die al een paar cm ontsluiting hebben. Wordt dat bij jullie standaard gecheckt, of vraag je om dat te checken. Bij mij doen ze dat dus in elk geval niet standaard... Ik ben 39 weken zwanger, doodmoe, slaap niet en er klaar mee, veel harde buiken, oefenweeen. Wou eigenlijk vragen of ze morgen willen checken en of er eventueel gestript kan worden. Of is dat een hele gekke vraag??

4 jaar geleden

Reactie op S123

Vraagje, ik lees een heleboel posts van mensen die al een paar cm ontsluiti ...
Bij mij in het ziekenhuis doen ze dat niet vóór de 40 weken jammer genoeg...had daar ook al om gevraagd weet niet hoe makkelijk ze zijn bij jou

4 jaar geleden

Reactie op S123

Vraagje, ik lees een heleboel posts van mensen die al een paar cm ontsluiti ...
Potje sex schijnt ook te werken 😂

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Bij mij in het ziekenhuis doen ze dat niet vóór de 40 weken jammer genoeg.. ...
ik moet pas met 40 weken en 3 dagen terug... vorige keer gevoeld, niet gestript

4 jaar geleden

Reactie op S123

Vraagje, ik lees een heleboel posts van mensen die al een paar cm ontsluiti ...
Gewoon vragen. Laat haar kijken en misschien heb je al ontsluiting.

4 jaar geleden

Reactie op S123

Vraagje, ik lees een heleboel posts van mensen die al een paar cm ontsluiti ...
Ja dat klopt, met 37 weken ging ze bij mij voelen en had 2 cm ontsluiting toen heeft ze me gestript nu moet ik aankomende dinsdag weer en gaat ze het weer doen.. Maar ik wordt aankomende donderdag zo iezo ingeleid.. Maar misschien wil dat strippen wel helpen... Je kan er altijd om vragen.😉

4 jaar geleden

Reactie op MaximeLuciana

Ja dat klopt, met 37 weken ging ze bij mij voelen en had 2 cm ontsluiting t ...
Ja dat is waar, zal het gewoon vragen, nee heb ik ja kan ik krijgen misschien ;)

4 jaar geleden

Zijn er nog meer die totaal geen zin hebben in seks???
Die van mij durft niet eens. Heb hem een tijdje terug aan zitten sporen maar nee hoor helemaal niks. Hij houd het bij "doe het zelven". Momenteel moet ik er zelf al helemaal niet meer aan denken.

4 jaar geleden

Weer een uur verder vreselijk dit al 2,5 uur wakker #lekkerzeurenmag

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Weer een uur verder vreselijk dit al 2,5 uur wakker #lekkerzeurenmag
Hier ook wakker.. misschien 1 uurtje kunnen slapen deze nacht. Wordt helemaal gek van de jeuk (zwangerschapscholestase). Zo vermoeiend dit.

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Weer een uur verder vreselijk dit al 2,5 uur wakker #lekkerzeurenmag
Als ik al eens een beetje door kan slapen tussen de nachtelijke plaspauzes door, word ik wakker omdat mn man wakker word om beneden op de bank te gaan liggen... Ik snurk...

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Als ik al eens een beetje door kan slapen tussen de nachtelijke plaspauzes ...
Herkenbaar... Alleen bij ons is het de opmerking 'je snurkt' wat dan klinkt door de slaapkamer... We snurken namelijk allebei op dit moment (mijn man is moe en ik ben verkouden)

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Als ik al eens een beetje door kan slapen tussen de nachtelijke plaspauzes ...
Herkenbaar!