850 Reacties

4 jaar geleden

vandaag bed op klossen gezet, JEZUS Aladin is er jaloers op🧞‍♂️ Man man wat hoog! Ik met mijn 1.60m heb gewoon een krukje nodig om in bed te komen. Nog meer mensen hier last van??

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

vandaag bed op klossen gezet, JEZUS Aladin is er jaloers op🧞‍♂️ Man man w ...
Ja ik heb een keukentrapje naast mijn bed staan. Ben zelf 1.57 Bed is 85cm hoog hahahah

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

vandaag bed op klossen gezet, JEZUS Aladin is er jaloers op🧞‍♂️ Man man w ...
Ja ik ook ben maar 1.57m en kijk ons bed🙈

4 jaar geleden

Ja ik heb een keukentrapje naast mijn bed staan. Ben zelf 1.57 Bed is 85cm ...
We moeten er maar niet uitvallen🤣🙈 Zou er nog hoogtevrees bij krijgen. heb al wel gezegd na kraamweek gaat bed direct weer naar beneden.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja ik ook ben maar 1.57m en kijk ons bed🙈
Is toch niet normaal!! Wij hebben gelukkig nog twee losse auping spiralen/bedden makkelijk omhoog te zetten maar bij jullie hele bokspring omhoog 🙈😁

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja ik ook ben maar 1.57m en kijk ons bed🙈
De verhogingen kunnen blijkbaar niet onder ons bed 🙈 wij hebben ook 2 delen en de poten staan te dicht bij elkaar waardoor de verhogingen niet naast elkaar passen.... Gelukkig hebben we laatst een logeerbed gekocht, alleen dat wordt apart slapen 😂

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

De verhogingen kunnen blijkbaar niet onder ons bed 🙈 wij hebben ook 2 dele ...
Daarom staat ons bed op bierkratjes ;), mag blijkbaar ook van de kraamzorg.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

De verhogingen kunnen blijkbaar niet onder ons bed 🙈 wij hebben ook 2 dele ...
Mijn vriend heeft de klossen verkast staan nu alleen onder het bed niet meer onder de poten...dus nu staat ie wel iets hoger, maar niet zo hoog dat ik er niet meer in kan dat is veel prettiger

4 jaar geleden

Ik heb een krukje naast het bed staan, eerste dagen was het echt wennen maar moet eerlijk zeggen dat ik t nu na 2 weken best fijn vindt.

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

vandaag bed op klossen gezet, JEZUS Aladin is er jaloers op🧞‍♂️ Man man w ...
Haha, hier hetzelfde. Van het weekend het bed op klossen gezet, lijkt wel een hoogslaper. Ik moet er vooral snachts aan wennen dat ik voorzichtig uit bed glijd als ik naar het toilet moet. De eerste nacht bijna mn enkel verzwikt omdat het eigenlijk net te hoog voor me is.

4 jaar geleden

Reactie op Delfje

Haha, hier hetzelfde. Van het weekend het bed op klossen gezet, lijkt wel ...
Ik ook sinds dit weekend. Schrok me de eerste nacht dood toen ik uit bed wilde glijden voor het toilet.

4 jaar geleden

Ik heb ons bed weer van de klossen afgehaald, veel te hoog! Kon niet meer zonder pijn mijn kleren aantrekken door op bed te zitten, dus maar gewoon weer naar beneden. Als de kraamzorg het wil, zetten we het dan wel weer op klossen...

4 jaar geleden

Jeetje wat hoog allemaal. Heeft de kraamzorg gezegd dat het moest? Ons bed was hoog genoeg iets van 65cm geloof ik. Moet ook niet gevaarlijk zijn lijkt me. Hoe kom je er in godsnaam met een baby in straks😱

4 jaar geleden

Reactie op Tmaar

Jeetje wat hoog allemaal. Heeft de kraamzorg gezegd dat het moest? Ons bed ...
Bij ons hebben ze totale hoogte 75cm aangegeven

4 jaar geleden

Ben ik de enige die het eigenlijk wel relaxed vindt? 😅

4 jaar geleden

Reactie op Robster

Ben ik de enige die het eigenlijk wel relaxed vindt? 😅
Ik heb aan me vriend gevraagd dat als hij ze in levert hij kan vragen of je ze niet kan kopen ik vind het super fijn ben 164 dus niet klein niet groot maar vind het echt fijn

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Bij ons hebben ze totale hoogte 75cm aangegeven
Ja staat bij mij ook in het boekje. Maar ze zag m'n bed en zei ohh hoog genoeg, hoefd niets onder. Ben allang blij we hebben een boxspring met opberg eronder ben bang dat helemaal was ingestort anders😋

4 jaar geleden

Hier ook niks onder t bed gezet hoor.. vorige zwangerschap wel gedaan, maar onze boxspring is al 75 cm hoog.. hier moeten dan nog bierkratjes onder omdat klossen niet kunnen, nee dankje.. dit was zo’n gedoe met in en uit bed komen, ben momenteel al blij als ik überhaupt mn bed uit kan.. 😂 en mocht de kraamhulp t echt willen hebben we de kratten wel in huis

4 jaar geleden

Effe klagen...;) precies een week voor mijn keizersnede krijg ik die fijne griep te pakken. Hoofd zit propvol, geen adem kunnen krijgen, koortslip erbij en me gebroken voelen terwijl ik mij fysiek zo goed voorbereid had om zo gezond mogelijk die operatie aan te gaan. Maar goed, niet zeuren en gewoon hopen dat het heel snel weg gaat!!

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op emsje

Effe klagen...;) precies een week voor mijn keizersnede krijg ik die fijne ...
Sterkte!