850 Reacties

4 jaar geleden

Een "kennis" die ik mijn hele zwangerschap niet eens gesproken heb, zag een buikfoto op Facebook en maakt de opmerking: jij gaat niet bevallen, maar exploderen. Man man man mijn hormonen kunnen dit echt niet waarderen 🤪

4 jaar geleden

Reactie op emsje

Effe klagen...;) precies een week voor mijn keizersnede krijg ik die fijne ...
Beterschap!!

4 jaar geleden

Iemand die je al een jaar niet gesproken hebt, die je spontaan een Whatsappje stuurt of dat de baby er al is want ze heeft geen FB of instagram meer. Really!? Ik heb nu inmiddels uur later nog steeds geen goed antwoord kunnen vinden 😂

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Iemand die je al een jaar niet gesproken hebt, die je spontaan een Whatsapp ...
Jaaa hetzelfde dat mensen je ineens berichten sturen en uitnodigen voor koffie nu je zwanger bent terwijl je die nooit spreekt.

4 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Iemand die je al een jaar niet gesproken hebt, die je spontaan een Whatsapp ...
Niet antwoorden 😅

4 jaar geleden

Naast me ligt er één fanatiek te snurken, in me heeft er 1 de hik, ik dacht net even dat ik een voorwee had maar dat bleek een wind te zijn die dwars zat ☠, en mn maag probeert mn bami terug te sturen 😶.... Ik denk dat ik manlief zo "per ongeluk" een por geef en dan probeer om eerder dan hem te slapen 🤫 oh the magical nighttime...

4 jaar geleden

Wanneer je met veel moeite over een mdf plaat hangt en een donsveer schetst voor geboortebord. Foto maakt en doorstuurt naar papa in spé op zijn werk. Vervolgens: lijkt meer een blaadje ipv een veer. Daarna google links doorstuurt van penveren. Ik helemaal uit mn plaat ga met voice berichten of hij na al die jaren thuis en samen met mij en een hoop gevogelte nu nog t verschil niet weet tussen donsveer, penveer en heel de rambam. En we hadden laatst mot over...... Een rubiks cube 🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

Mag ik ook klagen over dingen ná de bevalling? AU!!!!!!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Mag ik ook klagen over dingen ná de bevalling? AU!!!!!!
Zou zeggen leef je uit 😅😬

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Mag ik ook klagen over dingen ná de bevalling? AU!!!!!!
🙋🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Naast me ligt er één fanatiek te snurken, in me heeft er 1 de hik, ik dacht ...
+1 :D

4 jaar geleden

Ik ga mezelf maar gewoon proberen niet meer bezig te houden met alles wat ik wel of niet voel.. alles kán een teken zijn, maar ook alles kan geen teken zijn, zo frustrerend! ‘Er is er nog nooit één blijven zitten’ hoor je dan steeds. Nou.. eens moet de eerste keer zijn toch 🤯

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Mag ik ook klagen over dingen ná de bevalling? AU!!!!!!
Als je maar sommige dingen voor ons als een verassing houdt. Ik kijk nu nog uit naar de bevalling, dat wil ik graag zo houden 😬

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Als je maar sommige dingen voor ons als een verassing houdt. Ik kijk nu nog ...
Ik zeg verder niks 😁 kijk er maar goed naar uit, des te ontspanner ben je! En het is het waard, ik ben de helft al vergeten

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik zeg verder niks 😁 kijk er maar goed naar uit, des te ontspanner ben je! ...
Ik wil het eigenlijk wel horen 🤣🙈

4 jaar geleden

Iemand tips voor een betere nacht rust. Slaap nu een week als volgt: 0:30 in slaap kunnen vallen. Na een uur weer wakker. Wc. Weer een tot twee uur slapen, weer wc, en dan als t mee zit nog paar uurtjes slaap. En overdags lukt het mij niet om te slapen. Als ik dan in slaap neig te sukkelen schrik ik continue op.. Voel me nu net een zombie. Neem wel mijn rust door op de bank series te bingewatchen maar zelfs daar heb ik steeds minder zin in of energie voor

4 jaar geleden

Reactie op R.mse

Ik wil het eigenlijk wel horen 🤣🙈
Haha nee er zitten hier meerdere buiken die ik niet ongerust wil maken. Haha. Nee de ontsluiting ging heel goed, zelfs ingeleid en zonder pijnstilling. Maar de persfase ging mis. Omdat mn meisje vast zat. Dus dat heeft pijn gedaan. Maar dat vast zitten is eerder uitzondering... dus geen paniek ;)

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Iemand tips voor een betere nacht rust. Slaap nu een week als volgt: 0:30 i ...
Als iemand de oplossing heeft lees ik graag even mee. Vannacht weer zo'n nacht dat k max. 2 uur achter elkaar een soort van slaap en dan weer naar de wc moet. Baby in mn buik weer wakker die gaat liggen vervelen als ik weer in bed lig. Verder ben k nu ook ineens mega verkouden. Hele hoofd zit dicht dus zo maar eens een stoombadje maken. Wel handig dat k ook kan ademhalen mocht k gaan bevallen 😓

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Iemand tips voor een betere nacht rust. Slaap nu een week als volgt: 0:30 i ...
Ik denk dat het er ook een beetje bij hoort... 🤷🏻‍♀️ ik slaap al weken max 1.5/2u achter elkaar en moet dan naar de wc, standaard tussen 3.00u & 4.00u wakker 😥. Afgelopen nacht iedere 20 minuten wakker, dat was wel echt een laaaaangee nacht. Ik denk dat er niks anders op zit dan proberen lang in bed te blijven liggen, dan rust je toch uit en idd je momentjes op de bank te pakken en zoveel mogelijk te rusten ook al slaap je niet. Laatste lootjes wegen echt het zwaarst 🥵

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Als iemand de oplossing heeft lees ik graag even mee. Vannacht weer zo'n na ...
Ik neem magnesium nacht, van kruitvat. Er is een neus spray die je mag gebruiken tijdens zwangerschap en verder geen probleem maken van het wakker zijn. Bij piekeren leid ik mezelf wel eens af met: benoem 5 dingen die je ziet (in stilte uiteraard) 5 dingen die je hoort, en 5 dingen die je voelt (deken tegen je huid bijv.) Dan 4 dingen die je ziet enz enz. Of zachtjes Slaap meditatie via YouTube op zetten. Succes! Ik word trouwens ook snachts vaak wakker maar slaap ook zo weer, het hoort er bij, je hormonen bereiden je voor op de slapeloze nachten. En slaap s'ochtends wat langer door als het lukt. Ik kom er standaard pas om half 12 uit.