850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Ik neem magnesium nacht, van kruitvat. Er is een neus spray die je mag gebr ...
11:30 🙄🤩 wauwww ik wou dat ik dat kon, meestal rond 5:00-6:00 er echt wel klaar mee en ga dan uit bed.

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Iemand tips voor een betere nacht rust. Slaap nu een week als volgt: 0:30 i ...
Ik heb ongeveer hetzelfde slaapritme.... Ik ga er halverwege de nacht een uurtje uit. Kijk wat tv, lees een boek en drink/eet wat en slaap daarna iets beter.... mn dochter is helaas wel vaak om 7 uur wakker, dus het blijven erg korte nachtjes . :(

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

11:30 🙄🤩 wauwww ik wou dat ik dat kon, meestal rond 5:00-6:00 er echt wel ...
Aanhouder wint 😂😘

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Aanhouder wint 😂😘
Haha nou dat red ik ook niet hoor. Maar probeer wel n uur of 10 zeker te halen. Nu net nog een uurtje op de bank geslapen en straks maar weer op tijd naar bed

4 jaar geleden

Ik probeer bij te slapen maar t wilt niet lukken. En dan kijk ik langs me op de bank en daar ligt papa in spé weeeeer heerlijk te ronken samen met de hond. En ik zit hier maar van : Whyyyyyy 🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Ik probeer bij te slapen maar t wilt niet lukken. En dan kijk ik langs me o ...
✔️ hier net zo, ik snap niet hoe hij die haze slaapjes doet. Maar goed fijn dat 1 van ons twee het kan🙈

4 jaar geleden

Bij ons is de papa in spee telkens wakker door mij. Hij denkt elke keer dat ik last van weeën heb of wat dan ook. Dus als ik maar even naar de wc ga en terug kom zegt hij: "hallo schatje, gaat het goed? Geen last? Ik hou van jou" en als ik dan zeg dat t goed is dan gaat hij weer slapen.

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Bij ons is de papa in spee telkens wakker door mij. Hij denkt elke keer dat ...
Aahw zo lief😌

4 jaar geleden

Reactie op Johanneke

Bij ons is de papa in spee telkens wakker door mij. Hij denkt elke keer dat ...
Die van mij vraagt ook steeds waar ga je heen schatje?! Gaat het goed?😄

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Die van mij vraagt ook steeds waar ga je heen schatje?! Gaat het goed?😄
Ik vind het zooo lief maar af en toe heb ik zoiets ga nou maar lekker door slapen! Ook jij krijgt t nog zwaar genoeg🥰

4 jaar geleden

Wanneer het einde in zicht is en de verzoekjes komen: niet bevallen met carnaval dan mogen we niet rijden, niet in die week dan zijn we midweek weg. Niet dat weekend dan zitten we in België. En ga zo maar door 😂 Alsof ik er een grote kurk speciaal voor ze in ga doen hahahaha

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Wanneer het einde in zicht is en de verzoekjes komen: niet bevallen met car ...
Ik hoop stiekem om die reden met carnaval te bevallen🤣🤣🙈🙈

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Wanneer het einde in zicht is en de verzoekjes komen: niet bevallen met car ...
Hier hetzelfde inderdaad, of we er even rekening mee kunnen houden haha🤷🏻‍♀️🙈

4 jaar geleden

Ik kan weer eens niet schijten😥😥😥😥😥 Om gek van te worden

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Wanneer het einde in zicht is en de verzoekjes komen: niet bevallen met car ...
Hahaha echt he dat heb ik ook al...als ze niet binnen 3 dagen komt word ik woensdagochtend ingeleid, kreeg al appjes van vriendinnen...ja niet woensdag gaan bevallen hoor dan ben ik jarig, en nog 1 ja de 16e ben ik jarig vind ik ook niet leuk als je dan gaat bevallen

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik kan weer eens niet schijten😥😥😥😥😥 Om gek van te worden
Oooh wil je wat van mij overnemen...ik ga tegenwoordig zelfs 2x per dag🙈 heb ik nog nooit zo heftig gehad

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Oooh wil je wat van mij overnemen...ik ga tegenwoordig zelfs 2x per dag🙈 h ...
Ja hoor dat is goed....🤣🤣🤣. Vorige week ging t hier ook nog goed, 2x pd of elke dag 1x. Nu sinds donderdag niet meer geweest en ik heb er last van

4 jaar geleden

Haha heerlijk gesprek, dat vrolijkt weer op 😄

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Oooh wil je wat van mij overnemen...ik ga tegenwoordig zelfs 2x per dag🙈 h ...
Ik de laatste dagen zelfs 4x per dag hahaha. Ik dacht dat is een teken dat ik ga bevallen. Maar helaaas

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

Ik de laatste dagen zelfs 4x per dag hahaha. Ik dacht dat is een teken dat ...
Jaaa dat dacht ik dus ook idd...nou mooi niet dus, nee surprise lig ik nu op de bank met echt heftige weeën en een gevoel alsof ze er elk moment uit zou kunnen komen🙈 op deze avond....hoop dat ze toch nog heel ff wil blijven zitten tot de ergste regen en wind voorbij is😅