850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Jaaa dat dacht ik dus ook idd...nou mooi niet dus, nee surprise lig ik nu o ...
Oeh sterkte en succes!!

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Jaaa dat dacht ik dus ook idd...nou mooi niet dus, nee surprise lig ik nu o ...
Spannend, succes & rij voorzichtig als je toch op pad moet 🍀

4 jaar geleden

Ik ga straks eerst ff lekker proberen wat te slapen...hopelijk lukt dat nog een beetje...en kan ik het zo nog een beetje uithouden

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Jaaa dat dacht ik dus ook idd...nou mooi niet dus, nee surprise lig ik nu o ...
Succes!! Hopelijk kun je nog wat rusten en zet het straks eindelijk door. Kun je misschien toch nog voor woensdag je kleintje in je armen houden 😉

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Succes!! Hopelijk kun je nog wat rusten en zet het straks eindelijk door. K ...
Ik hoop het echt dit keer ja ...net ff gedoucht en ja dat verlichtte de pijn wel...toen ik weer beneden kwam en ging zitten kwam de pijn helaas helijk weer opzetten in mijn rug en buik, dus denk dat het nu wel zo is

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik hoop het echt dit keer ja ...net ff gedoucht en ja dat verlichtte de pij ...
Dat zou fijn zijn! De pijn natuurlijk niet, maar wel dat het nu dan toch wat door lijkt te zetten. Proberen een fijne houding te vinden tegen de pijn en bedenken dat het voor een goed doel is 😉👶 Succes! 💪

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik hoop het echt dit keer ja ...net ff gedoucht en ja dat verlichtte de pij ...
Wij duimen met je mee!

4 jaar geleden

Oh ik heb het zo gehad met de mensen rondom mij .. iedere dag 'ben je nu nog niet bevallen' of 'hoh jij ziet er rond uit' of 'ben je niet zenuwachtig voor de bevalling' Zaterdag was er een babyborrel en de hele namiddag door .. dan van die grapjes moeten we een handdoek klaarleggen voor als je vliezen breken of pas op ze eet voor 2 dat ze niet alles op eet 🤦‍♀️ ik kom er helemaal gek van!!😓

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Oh ik heb het zo gehad met de mensen rondom mij .. iedere dag 'ben je nu no ...
Irritant he, ik krijg ook elke dag dezelfde appjes...ben je al bevallen?! Is ze er nou nog niet joh?!🙈 rot op hoor word er gek van

4 jaar geleden

Reactie op zwollenaer

Dat zou fijn zijn! De pijn natuurlijk niet, maar wel dat het nu dan toch wa ...
Helaas dus nog steeds geen baby hier🥺 gelukkig nog 1 dagje dan is het eindelijk zover😅

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Irritant he, ik krijg ook elke dag dezelfde appjes...ben je al bevallen?! I ...
Ohja, had ik gister ook! Als je kunt appen ben je vast nog niet aan bevallen... Dus ik heb maar een keer geappt dat je best kunt appen tussen de weeën door 🤣 Was natuurlijk niks aan de hand (helaas), maar wel leuk om even iedereen op te schudden ☺️

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Irritant he, ik krijg ook elke dag dezelfde appjes...ben je al bevallen?! I ...
Het is verschrikkelijk!! Ook als ik mijn telefoon niet opgenomen had en terugbel 'oh ik dacht dat je aan het bevallen was' ik denk soms echt wat is er aan de hand met jullie kun je niet eens over iets anders praten 🤣

4 jaar geleden

Gisteren ook iemand tegen me 'ja doe maar snel hoor we willen je baby ontmoeten' euhm... ik zit al de hele tijd te wachten op mijn baby die ik zelf ook wil ontmoeten hoor!! Alleen wilt ze gewoon nog niet komen 🤣🤣

4 jaar geleden

Hier net 1 week verlof erop zitten. Ennnnn nu aant wachten op weeën, aangezien mijn vruchtwater gister is gaan lopen (had heus wel weekje later mogen zijn). Maarrrrr nu kunnen ze dit nog FF rekken tot Max woensdag morgen, alleen niet woensdag alle dagen van de maand waren goed behalve aankomende woensdag😭😭 Dan is mijn schoonmoeder jarig! En moet ik straks continue horen (ze is nogal sentimenteel) wat geweldig wat prachtig, mijn kleinkind geboren op mijn verjaardag. En dan denk ik elk jaar wanneer de datum weer aanbreekt...🙄 Nu al zin aan.

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Gisteren ook iemand tegen me 'ja doe maar snel hoor we willen je baby ontmo ...
Ik heb dat momenteel met mijn moeder...word helemaal gek van haar,hoe goed ze het ook bedoelt..maar elke dag dezelfde vraag...😅 en ben je al bevallen is mijn kleindochter er al?!elke dag weer🥴

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Hier net 1 week verlof erop zitten. Ennnnn nu aant wachten op weeën, aangez ...
Oh zo typisch! Wel leuk voor je dat je kan uitkijken naar je kleintje komende 2dagen toch! Hopelijk voor jou komt je kleintje voor woensdag dan 😁 ben je helemaal gespaard van die opmerkingen 🤦‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb dat momenteel met mijn moeder...word helemaal gek van haar,hoe goed ...
Het is allemaal waarschijnlijk zo lief bedoeld maar zo irritant... we zijn zelf ook elke dag benieuwd of er iets gaat gebeuren die teken geeft van bevalling 🤣 nou mijn moeder kan er ook weg mee! Is het haar 1e kleinkind ?

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Oh zo typisch! Wel leuk voor je dat je kan uitkijken naar je kleintje komen ...
Euhmm ja is er al beweging, hoe voel je je, is het er al, alle cliché vragen al gehad. Ook zo’n leuke: ben je het niet al zat... neee joh doe er nog drie maand achteraan🤪 omdat ik de laatste loodjes zo leuk vind.

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Euhmm ja is er al beweging, hoe voel je je, is het er al, alle cliché vrage ...
Hahaha inderdaad!! En de vragen en opmerkingen komen de laatste dagen alsmaar erger 🤣 de vraag over de zwangerschapskg's was ook wel gedurfd 'en hoe ga je na de bevalling de kg's eraf werken' wel ik zal eerst eens bevallen en dan pas eens erover nadenken 😅

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Het is allemaal waarschijnlijk zo lief bedoeld maar zo irritant... we zijn ...
Ja het is haar eerste kleinkind, en ze kan het letterlijk nergens anders over hebben🙈