850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Euhmm ja is er al beweging, hoe voel je je, is het er al, alle cliché vrage ...
Hahahaha echt he🙈

4 jaar geleden

Schoonmoeder vraagt ook elke keer dat we wel gelijk moeten bellen als ze er is, zodat ze rustig kunnen komen... Vorige keer waren ze er pas 2 uur later, mochten we bijna alweer weg uit het ziekenhuis, en dan plagen we haar nog mee 😉 Dus nu maar gezegd dat elke keer dat ze het vraagt er weer een kwartier bovenop komt voor we haar bellen 😬

4 jaar geleden

Ik wil even klagen over borstvoeding. Ik doe de kleine borstvoeding geven, alleen omdat hij niet genoeg kracht heeft om voldoende binnen te krijgen, heeft de kraamzorg en vk geadviseerd om hem bij te voeden.. Nu zijn we bij dag 6 aangekomen en vannacht wilde hij alleen de fles 😭😭😭 nou ik heb gehuild hoor... Ik weet dat het goed voor hem is om in ieder geval melk binnen te krijgen (was 8% afgevallen in 2 dagen, 3e dag weer aangekomen door bijvoeding en valt regelmatig geel uit ivm vroeggeboorte)... Maar ik houd van de band die ik voel als ik hem borstvoeding geef.. Snif

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik wil even klagen over borstvoeding. Ik doe de kleine borstvoeding geven, ...
ik zou een lactatie deskundige vragen, mijn dochter trok destijds gewoon op borstvoeding bij... had relaxte kraamzorg... en die had vertrouwen in moeder en kind. bijvoeden zo vroeg kan productie vroegtijdig verstoren.

4 jaar geleden

Reactie op Nana-s

Ik wil even klagen over borstvoeding. Ik doe de kleine borstvoeding geven, ...
gerl eorden is normaal, leg de kleine zo veel mogelijk in het licht te slapen (voor raam overdag) trekt dan vanzelf bij

4 jaar geleden

Ohh echt sommige mensen. Sorry dat k ff moet klagen maar hebben jullie daar ook last van. Mensen die je bijna nooit spreekt en die nu opeens gaan appen hoe het ermee is en of de kleine er al is. Want je was deze week toch uitgeteld. Ja klopt donder op krijg die vraag al 20 keer op een dag en voel me beroerd maar dat ga ik jou toch niet aan je neus hangen 🤬

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Ohh echt sommige mensen. Sorry dat k ff moet klagen maar hebben jullie daar ...
Jaaa vreselijk! Hier ook.

4 jaar geleden

Mocht k ooit in de toekomst weer zwanger worden tel ik er denk k gewoon 2 weken bij op 😅 heb je al dat gezeur niet aan t eind.

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Mocht k ooit in de toekomst weer zwanger worden tel ik er denk k gewoon 2 w ...
Hahahaha ja echt he, ik ook hoor vanochtend ook weer een appje...ben je nou nog steeds niet bevallen Veer?! Eh neee anders had je dat toch echt wel gehoord...pfff

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Mocht k ooit in de toekomst weer zwanger worden tel ik er denk k gewoon 2 w ...
Hahaha ik zei precies hetzelfde tegen mijn man gisteren🤣

4 jaar geleden

Voordeel van te vroeg bevallen is wel, mensen vragen er wel naar maar denk dat als je rond de uitgerekende datum zit steeds erger wordt. Vanmorgen reden wij dus naar het ZH en wie staat er in een zijstraat te wachten op het verkeer en wie zwaait er uitbundig naar haar, haha mijn schone zuster die naar het werk ging en natuurlijk niet door had dat wij naar het ZH gingen. Mensen stellen zich ergens op in... en aangezien jij al aan het einde zit krijg je die vragen steeds meer.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Hahahaha ja echt he, ik ook hoor vanochtend ook weer een appje...ben je nou ...
Jij hebt iig al een inleiding gepland staan dus jij weet dat je gelukkig niet heel erg lang meer hoeft te wachten. 😉 Ik heb vanmiddag afspraak met de vk en hoop dat ze me wil en kan gaan strippen. Ben nu 39+4weken.

4 jaar geleden

We gaan voor je duimen🤞🏼

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Voordeel van te vroeg bevallen is wel, mensen vragen er wel naar maar denk ...
Klopt helemaal. En van mensen die dichtbij ons staan vind ik het ook niet erg. Maar mensen die k maar heel af en toe spreek heb k echt zo iets van ga weg en bemoei je er niet mee. Het is al zwaar genoeg die laatste loodjes. 😅

4 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Jij hebt iig al een inleiding gepland staan dus jij weet dat je gelukkig ni ...
Dat is gelukkig wel waar ja...morgen om dit tijdstip lig ik al in het ziekenhuis...hoop zo dat het voor jullie meiden ook een beetje gaat opschieten nu😉

4 jaar geleden

Had jij niet al weeën? Laten ze je zolang lopen dan?

4 jaar geleden

Reactie op Mrs Millsite

Had jij niet al weeën? Laten ze je zolang lopen dan?
Ik heb al weken weeën maar blijkbaar waren dat voorweeën, pas de laatste week denk ik dat ik echte weeën heb gehad...ik weet het niet ik heb er niet echt last van ja af en toe maar kan alles nog

4 jaar geleden

Hopen dat dan gauw doorzet, en je morgen een kindje in je armen mag hebben😍

4 jaar geleden

Ze zijn bij niet regelmatig genoeg om te bellen dus ja

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ze zijn bij niet regelmatig genoeg om te bellen dus ja
Komt goed morgen inleiding dan weet je zeker dat gauw keer klaar is.