850 Reacties

4 jaar geleden

Oke soort van klagen. Iedereen en ik bedoel ook echt iedereen in mn directe omgeving die zwanger is. Zijn dus bevallen😐 ben dus echt de allerlaatste😂

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Oke soort van klagen. Iedereen en ik bedoel ook echt iedereen in mn directe ...
Haha herkenbaar! En allemaal mooi op tijd zonder inleiding ofso 🤣 ik zie dan de posts van hun kindje en ben echt wel teleurgesteld dat het bij mij maar niet komt 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Oke soort van klagen. Iedereen en ik bedoel ook echt iedereen in mn directe ...
Bij mij ook.. Raak er ook een beetje ontmoedigd door😅 ben vandaag precies 39 weken zwanger van de 2e

4 jaar geleden

Reactie op Chiata

Haha herkenbaar! En allemaal mooi op tijd zonder inleiding ofso 🤣 ik zie d ...
Ja ik precies hetzelfde! Het is zelfs voorgekomen dat ik 2 vriendinnen sprak. En een half uur later begonnen bij hen de weeen. 😂 Ik geef een goede vibe denk ik. Dus bij deze! Haha

4 jaar geleden

Reactie op Shanice van de Veer

Bij mij ook.. Raak er ook een beetje ontmoedigd door😅 ben vandaag precies ...
Haha ahhhh. Ik zeg nu maar het beste voor t laatste 😏😏

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Ja ik precies hetzelfde! Het is zelfs voorgekomen dat ik 2 vriendinnen spra ...
Bring the vibe on. Ben er nu wel beetje klaar mee 😂 begin nu ook verkouden te worden.

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Oke soort van klagen. Iedereen en ik bedoel ook echt iedereen in mn directe ...
Ja hier ook zelfde lijk wel eeuwen zwanger 😲🤔

4 jaar geleden

Hier ook hoor! Ik loop al vanaf week 34 op mn tenen. Ik ben nu 39+4 en ik ben het zo zat :( Ik wil gewoon dat ze komt!!

4 jaar geleden

Hier ook wil het er uit hebben. Mij lichaam vind het niet meer leuk. En mij vriend ook niet meer. Die hormonen zegt die dan... ik kan soms gewoon niet meer ademhalen en dan pas reageren. Zondag mag ik me melden bij het ziekenhuis🙏

4 jaar geleden

Ben nu 39 weken en ik ben er ook klaar mee 😂 en als mn vriend is werken en ze hebben even niks te doen krijg ik de vraag: heb je al weeën 😂 Oja tijdens zwangerschap heel de tijd vitamine d kuur gehad mocht er niks anders bij pakken. Gister bloeduitslag zoveel: ja ik mail een lijst van wat je mag. Krijg me toch een lijst vitamines en supplementen. Had dat niet eerder gekunnen 🤦🏼‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Vera136

Hier ook wil het er uit hebben. Mij lichaam vind het niet meer leuk. En mij ...
Ja, hormonen heb ik gelukkig niet veel last van. Ik heb ook een hele makkelijke man :) Ik heb vooral dat ik mezelf een beetje opgesloten voel. Ik ben altijd actief en kan nooit stil zitten. Nu lijk ik wel zo'n oud vrouwtje die amper het huis nog uitkomt :( en dan met de reden dat je echt geslooopt ben als je een blokje om gelopen heb. Ik ben ook 23 kilo aangekomen ;( het meeste vocht.

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Ben nu 39 weken en ik ben er ook klaar mee 😂 en als mn vriend is werken en ...
Nou inderdaad, lekker optijd :p ! Die vraag of het al begonnen is krijg ik ook elke dag van 8 verschillende personen :(

4 jaar geleden

Hier ook! Ik gun mn baby echt om op z'n eigen gekozen moment te komen, zonder hulp, maar hoop echt dat hij er snel voor kiest 🙈. Sommige momenten denk ik, dit redden we prima tot 41 weken, wat zijn nou nog 2 weken op 9 maanden? Maar op een moment als gisteren, dat ik mn paard uit de wei haal en iedere 2m stil moet staan en dus ook mijn paard, door scherpe pijnscheuten... Moet ik wel even een traantje wegvegen. Sommige momenten/dagen zijn zo zwaar 🤷🏻‍♀️!

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Hier ook! Ik gun mn baby echt om op z'n eigen gekozen moment te komen, zond ...
Die 2 weken duren veeeeeel langer dan 9 maanden🙃😂

4 jaar geleden

Pff de gedachte al om een paard op te gaan halen. Doet me al pijn. 🤒 ik probeer te zemmzn om de dag nu hebben wij hier in de gemeente een warmwater zwembad waar je overal kan staan. Maar uurtje te hebben gedobberd. Ben ik wel weer moe. Zo gek om te bedenken dat ik over 12 weken weer aan het werk ga in de horeca en dan 8 km op een dag ga lopen.

4 jaar geleden

Reactie op Melly

Nou inderdaad, lekker optijd :p ! Die vraag of het al begonnen is krijg ...
Tip. Whatsapp foto aanpassen naar een cartoon foto waaruit duidelijk word dat je nog niet bent bevallen. Mij geeft het een hoop rust. Men pikt de hint op 😉Nu 41 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Meus

Die 2 weken duren veeeeeel langer dan 9 maanden🙃😂
Jaaaa echt, dit is zo waar!

4 jaar geleden

Reactie op Melly

Nou inderdaad, lekker optijd :p ! Die vraag of het al begonnen is krijg ...
Hahahaha ken da hier ook minstens 4 verschillende per dag .... en..?? Al aan duwen...? En is de baby er al...? En nog niks.....? En....NEEEEEE jullie zullen het wel weten 😫🤦‍♀️🥺

4 jaar geleden

Reactie op deborag

Hahahaha ken da hier ook minstens 4 verschillende per dag .... en..?? Al aa ...
Jup hier ook. Due day +1 hierzo.. 😁 Ik had vorig weekend een foto van mijn buik op fb gezet met daarbij "neen nog niet" en toen was een twee dagen rustig.. 😁 Misschien een tip... 😅

4 jaar geleden

Ik moet even klagen. Nog 5 dagen tot mn uitgerekende datum maar de baby doet me pijn! Heel veel harde buiken. Darmen worden geledigd wat opzicjt prima is alleen blijf ik die pijn aanhouden in mn kruis alsof iemand er tegenaan heel hard geschopt heeft. Zodanig dat ik niet normaal uit mn bed kan komen, zelfs bij het rechtop staan doet het pijn. Ik heb aambeien die dus nu ook voor dubbele pijn zorgen. Op mijn zijdes slapen doet ook pijn. Kan niet meer😪😔 kan wel janken nu ik bedoel enige verlichting is recht op staan. Maar dat kan dan ook weer niet te lang want dan zwellen mijn voeten op. Te lang zitten lukt ook niet meer. Kortom ik weet niet meet wat ik moet😭 ik raak ovetstuur nu omdat ik ook nog een drie jarige heb rond lopen en ik me schuldig voel naar hem toe. Zoveel harde buiken en steeds meer steken. Raak gewoon geririteerd van alles om me heen.