850 Reacties

vor 4 Jahren

Ik heb echt een hele 'vreemde' dag. Afgelopen nacht buikpijn en heel opgejaagd gevoel, amper geslapen. En dan vandaag, veel meer energie, ik kan opeens weer redelijk vlot lopen want anderen ook op valt. Wel geregeld scherpe steken 'down under' maar verder prima en goed humeur 🤔. De baby beweegt wel maar is rustig. Heel raar dit. Dus niet echt klagen meer verbazing. Anderen die ook wel eens zo'n dag hebben tijdens de laatste loodjes? 🤷🏻‍♀️

vor 4 Jahren

Reactie op Joyceringo

Ik heb echt een hele 'vreemde' dag. Afgelopen nacht buikpijn en heel opgeja ...
Jazeker same here... qua nachten en energie next day en ook qua baby voelen bewegen

vor 4 Jahren

Reactie op Joyceringo

Ik heb echt een hele 'vreemde' dag. Afgelopen nacht buikpijn en heel opgeja ...
Bij mij is zo de bevalling begonnen. Dag voor de bevalling baby onrustig buik onrustig. Dag erna alles rustig voelde me fit. Maar diezelfde ochtend kreeg ik ineens weeën. Tegen de avond had ik mijn mooie baby in handen. Het gaat natuurlijk bij iedereen anders maar wie weet.

vor 4 Jahren

Klaagmuur is mooi stil, denk dat iedereen ondertussen is bevallen 🥰

vor 4 Jahren

Reactie op Mrs Millsite

Klaagmuur is mooi stil, denk dat iedereen ondertussen is bevallen 🥰
Hier nog niet. Gisteren ballon ingekregen om in te leiden, nu ctg en zo kijken of de ballon wat gedaan heeft om in verder te kunnen 🙈. Wat een gedoe, 40+4 nu😅

vor 4 Jahren

Reactie op Mrs Millsite

Klaagmuur is mooi stil, denk dat iedereen ondertussen is bevallen 🥰
Dat denk ik ook omdat de februari groep is. Een februari is inmiddels voorbij. Ik zelf ben ik al bevallen van mijn prachtige zoon

vor 4 Jahren

Denk dat we nu ook wel gewoon kunnen klagen maar niet alleen met de zwangerschap zelf 🤣 Mijn klaagmoment: Partner heeft de sniffels. Geen corona als we de checklist moeten geloven en ook geen koorts. Maar toch binnen blijven. Ik: altijd verkouden eigenlijk. Resultaat: hij blijft binnen en ik ben met mn zwakke rug de boodschappen aan het doen omdat zelfs mn wekelijkse thuisbezorging door de winkel zelf is geannuleerd. In combinatie met slaaptekort voelt mijn rug soms als een spaghetti sliert en moet ik echt even rust nemen. Waarop schoonzussen zeggen: aaah komt goed. Ja lief leuk en aardig maar hun hadden 20 jaar geleden met hun kinderen geen lockdown en elke dag hulp van familie 😅🤣

vor 4 Jahren

Nou dit topic is al een hele tijd niet gebruikt, maar ik had even zin om te klagen 😁 dus ik dacht waarom niet.. hahaha mijn dochter is 15 weekjes nu en ik had eigenlijk deze week weer moeten gaan werken na mijn verlof. Prima, ik wist dat deze dag eraan kwam, liever niet natuurlijk haha.. Maargoed we moeten centjes verdienen! Al vond ik het idee wel heel spannend, snap ik mijn werkzaamheden nog? en voor de eerste keer zo’n hele dag zonder je dochter, ik vind het best wel weer eng ofzo, ik ben voor mijn gevoel helemaal uit het werk-leven zegmaar. Nu vanwege Corona is het heel stil op mijn werk(ik werk voor een luchtvaartmaatschappij) en ben ik ineens de hele maand op stand-by gezet, dat betekend dat ik niet hoef te werken, behalve als ik opgeroepen word. En dit kan nog de avond van te voren zijn, zelfs nog sochtends voor de avond shift. Dat betekend dat ik opvang voor mijn dochtertje moet hebben, terwijl ik 9 van de 10 keer nieteens hoef te werken. Ik vind het ook gewoon super spannend om na 5 maanden vrij weer mijn eerste werkdag te hebben, hier wil ik me wel een soort van mentaal op voorbereiden ofzo😅 ik zit nu de hele dag met buikpijn te wachten of ik misschien opgeroepen ga worden. Ik heb me weken voorgehouden dat 1 juni mijn eerste werkdag weer is, daar ben je dan op ingesteld.. en nu weet ik totaal niet hoe en wat. Misschien zeur ik hoor, maar daar is dit topic ook voor gemaakt hahaha! Ik weet dat meer mensen in een nare werk situatie zitten vanwege Corona, maar ik vind dit gewoon niet fijn, ik wil weten waar ik aantoe ben en niet ineens een telefoontje krijgen dat ik diezelfde avond ineens mijn eerste werkdag ga hebben na al die tijd😅

vor 4 Jahren

Reactie op ManonElaani

Nou dit topic is al een hele tijd niet gebruikt, maar ik had even zin om te ...
Is zeker vervelend om geen zekerheid te hebben wanneer je nu opgeroepen wordt. Ook nog een dag van te voren of zelf uren van te voren zoals ik het begrijp.. Eerste dag is al spannend. Ik had ook 'snap ik alles nog?' etc. Gelukkig was de eerste dag vermoeiend om alle informatie weer op te nemen, maar je groeit er snel weer in 😘

vor 4 Jahren

Reactie op Nana-s

Is zeker vervelend om geen zekerheid te hebben wanneer je nu opgeroepen wor ...
Ja precies! Als ik er eenmaal ben lukt het vast allemaal hoor en dan voelt het denk ik alsof ik nooit weggeweest ben! Maar gewoon het idee dat ik me niet kan voorbereiden op wanneer die eerste dag gaat zijn😅 misschien over 3 weken of missxhien morgen.. hahaha achjaa het komt vanzelf wel weer goed! Ik moet het maar los laten haha bedankt voor je reactie in ieder geval😘