850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Echt hè, ik zit bijna elke avond over mn yogabal heen te hangen om mn rug e ...
Ik ben kapot al loop ik hier alleen maar even de supermarkt aan de overkant in... En mijn onderrug is killing me

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Ik ben "nog maar" 29×5 maar hij loopt voor op groei en ik heb ook wat meer ...
Pff pittig! En je hebt dan nog wel even te gaan, als het goed is iig! Ik zit op ruim 32 weken nu.. Is sinds 30 weken al ingedaald en zo te voelen groeit hij nog lekker door dus is best zwaar!

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Pff pittig! En je hebt dan nog wel even te gaan, als het goed is iig! Ik z ...
Ik ben op dit moment 30+3 dagen zwanger en gisteravond voelde ik ineens een heel raar gevoel in mijn onderbuik... Grapte nog tegen mijn vriend dat ze was ingedaald... Vandaag groei echo gehad bij de gynaecoloog en ja hoor idd mevrouw lag al onderste boven.. Had het dus goed gegokt

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik ben op dit moment 30+3 dagen zwanger en gisteravond voelde ik ineens een ...
Ah nog 1 die lekker op tijd is😂 op zich fijn om te weten dat ze goed liggen!

4 jaar geleden

Wil niet pessimistisch zijn, mijne lag ook goed en daarna toch dwars... ben nu bijna 32 weken, over twee weken weer op controle, maar omdat de placenta voor zit voel ik genoeg beweging maar heb echt geen idee of die nu wel/niet goed ligt... hopelijk wel, want dan is gewoon bevallen mogelijk en zo niet... ja zien we dan wel... alle 3 de andere bevallingen waren vaginaal wel met pijnstilling (blijft lang duren voor ontsluiting bij mij)

4 jaar geleden

Is er nog iemand die sterk het idee heeft met hoeveel weken de kleine komt ? Ik roep echt al sinds 20 weken : ik ga nog geen 38 weken vol maken. Dat zit echt in mijn hoofd. 😅

4 jaar geleden

Reactie op bam4

Wil niet pessimistisch zijn, mijne lag ook goed en daarna toch dwars... ben ...
Als de placenta er nu nog voorzit met 32 weken gaat dit niet meer veranderen, is mij van de week heel duidelijk gemeld, ik heb hetzelfde en kindje komt dus dmv keizersnede.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Is er nog iemand die sterk het idee heeft met hoeveel weken de kleine komt ...
Ik ben 12 februari uitgerekend maar heb gevoel dar het 20 wordt hahaa ben benieuwd hahaa

4 jaar geleden

Nou ik ben 16 februari uitgerekend maar heb zo'n voorgevoel dat het eerder wordt🙈

4 jaar geleden

"Zo! hoelang moet je nog?" Nog 10 weken. "Echt?!?! Nou succes dan maar!" 🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻🖕🏻

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

"Zo! hoelang moet je nog?" Nog 10 weken. "Echt?!?! Nou succes dan maar!" 🖕 ...
Die krijg ik momenteel ook ja.. wow moet je nog 10 weken ja?! Bedankt 😁🖕

4 jaar geleden

Pfff hoofdpijn 1e klas. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan, 2e nacht op rij. Ik kan geen houding meer vinden die pijnvrij ligt en de baby schopt me de hele nacht wakker. En als ik dan even in slaap val, schopt mn vriend het hele bed door elkaar met zn rusteloze benen en ben ik steeds de dekens kwijt. En vandaag afspraak staan met vriendinnen, maar wil zo graaaaaaaag slapen. Als ik terug ben duik ik meteen het bed in 😭😭😭

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Pfff hoofdpijn 1e klas. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan, 2e nacht op ...
Pff zo verschrikkelijk vervelend, hoeveel weken ben je? Ik wilde toevallig net ook hier over klagen, ik slaap nu al 4 nachten weinig tot niet, maar ben nu ook klaarwakker. Ben wel echt super moe en wil heel graag slapen, maar ik val gewoon niet in slaap🤬 Ik heb ook enorm veel last van me buik en me ribben (syndroom van Tietze), en de baby die ook alleen maar snachts het meeste lijkt te bewegen. 😴😴😴😴

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Pfff hoofdpijn 1e klas. Ik heb vannacht geen oog dicht gedaan, 2e nacht op ...
Herkenbaar! Ik heb de afgelopen week thuis gezeten na die ziekenhuis opnames, maar kan nog steeds amper vooruit komen... Steeds geoefend met weer stukjes lopen maar het wordt gewoon te zwaar😑 voel me zo moe mijn lichaam neemt het nu echt over... Die buik zit echt in de weg, oncomfortabel.. En die kleine blijft maar schoppen

4 jaar geleden

Reactie op llinzs | Moderater

Pff zo verschrikkelijk vervelend, hoeveel weken ben je? Ik wilde toevallig ...
Ah balen zeg, tietze erbij is dan echt rot! Ik ben nu 30+5 weken. Jij? Ik kan gelukkig wel vaak dutjes doen, dus toen ik net thuis kwam meteen 1.5 uur geslapen 🙈

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Herkenbaar! Ik heb de afgelopen week thuis gezeten na die ziekenhuis opname ...
Ja voor jou lijkt het me helemaal heftig nu! Wel knap dat je durft te doen, en je niet tegen laat houden door angst ofzo. (Zoiets zou mij gebeuren namelijk haha) Maar dat in de weg zitten van je buik is ook gewoon lastig ja. Die kleine heeft een groeispurt gemaakt volgens mij, heb donderdag een groeiecho en hou me hard vast. Maar vorige week bleven mn ribben en maag nog enigzins gespaard maar sinds paar dagen krijgen die echt volle trappen..

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja voor jou lijkt het me helemaal heftig nu! Wel knap dat je durft te doen, ...
Ik heb woensdag die groeiecho gehad en mijn meisje ligt aardig op het gemiddelde... Maakt nu ook echt een groeispurt idd, ja ik vind het heel eng om weer aan het werk te gaan maar goed nog maar een paar weekjes ben al aan het aftellen geslagen🥳 nu net wakker na een dutje van ruim een uur... 🙈

4 jaar geleden

Hoi mama, s in spe. Februari komt ons ventje. Ik was 2 weken geleden 29 weken zwanger en op de 4 d echo meting gedaan van ons ventje. We wisten dat hij groter was dan gemiddelde maar bleek dat terwijl ik 29 weken zwanger was( via inseminatie dus dit klopt haha) hij op 31w en 5 dagen kwa grote zat. Ik maak me sinds dien steeds zorgen, zorgen dat hij door te weinig plaatsen en toch draaien navel streng om de nek krijgt en stikt, bang dat er gwn wa scheelt omdat hij zo groot is, bang dat hij uit proportie gaat zijn wat ik niet erg zou vinden maar voor hem later niet leuk zou zijn.... Als ik hem minder voel slaat de paniek helemaal toe, nu was hij 3 dagen stil en kreeg ik enkel stampje als ik hem plaagde. Vnd is hij gelukkig wat actiever geweest. Hebben jullie ondanks dat jullie al verder zijn in zwangerschap ook constant die angst dat hij plots niet meer beweegt en er wat mis is? Srr voor het lange verhaal, ben gwn zo angstig daar alle factoren samen...

4 jaar geleden

Reactie op Spookygirlke

Hoi mama, s in spe. Februari komt ons ventje. Ik was 2 weken geleden 29 wek ...
Hier is onze verloskundige heel simpel in : bij twijfel Bellen ! Zit iets je niet lekker ? Gewoon bellen. Al is er niks aan de hand. Stress is niet goed en het is hun werk. Spreek lekker uit wat je bang maakt en je onzeker maakt. 😉 wellicht kunnen wij wat van de onzekerheid weg nemen. Wanneer er paniek is zullen zij dit wel vertellen.

4 jaar geleden

Reactie op Spookygirlke

Hoi mama, s in spe. Februari komt ons ventje. Ik was 2 weken geleden 29 wek ...
Hier idem verhaal dmv icsi gelukkig zwanger mogen worden maar lig idd ook ruim op schema voor! Nu 29 weken vande week gaf 28 WK’s echo aan 30,5 dat ik nog zei dat wordt nog wat..(ik ben zelf niet zo groot) voor ons is natuurlijke bevalling uitgesloten en wordt keizersnede dus ik hoop dat het eerder mag komen. Voor wat betreft het schoppen ed als hij wat aan de grote kant is en je nu 31 wk bent dan zit je dus op 33 WK dan ist ja ook niet raar dat je het steeds minder gaat voelen. Maar idd bij twijfel altijd je verloskundige bellen. Zet em op nog paar weken dan ist mooi klaar 💪🏼😊