850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Spookygirlke

Hoi mama, s in spe. Februari komt ons ventje. Ik was 2 weken geleden 29 wek ...
Ik begrijp je bezorgdheid. Wij staan ook een 3-tal weken voor op de curve, ze volgt wel mooi haar eigen curve. Wat het bewegen betreft klopt het dat de baby minder plek heeft waardoor je misschien minder kan voelen, of dat lijkt toch zo althans. De schopjes worden wel krachtiger. Probeer jezelf niet gek te maken, stress is natuurlijk alles behalve goed voor jou en jouw kleintje. Als je toch te bezorgd bent zou ik dit zeker aanhalen bij de vk, zij zal je zeker en vast wel gerust kunnen stellen en je helpen bij jouw vragen.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Hier is onze verloskundige heel simpel in : bij twijfel Bellen ! Zit iets j ...
Van de week had ik al gebeld met de vraag als het normaal was dat ik voorweeën had wat ik moest weg puffen nu en dan. Dus wou ze dat ik aan monitor ging hangen. Dus om dan 4 dagen later te moeten gaan de baby beweegt al 2 dagen amper tot niet voelt gwn zo stom 🙈, al had ik tegen mijn man gezegd die zelfde avond gaan we als hij vnd nog stil is dan ist dag 3. Maar toen werd hij actief haha. Ik heb wel zelf geluisterd als het hartje nog klopte in genoeg slagen waren, dit was het geval wel.

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Ik begrijp je bezorgdheid. Wij staan ook een 3-tal weken voor op de curve, ...
Dan ben ik niet de enige met een grote baby dus. 🙈. Voel me al wat meer opt gemak dank je wel 💖

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ah balen zeg, tietze erbij is dan echt rot! Ik ben nu 30+5 weken. Jij? Ik k ...
Super fijn! Vannacht voor het eerst weer redelijk geslapen, wel pas na 3 uur maar het is weer een begin🤷🏼‍♀️ ik ben 31+3!

4 jaar geleden

Ik ben 32wk in verwachting. Zijn er nog meer dames die zich ook belabberd/naar/grieperig voelen? Baby is echt mega actief en sterk in beweging. Ik ben met vlagen misselijk, hoofdpijn en last van maag en darmen die in verdrukking komt ( weinig tot geen maagzuur gelukkig) en sowieso de nachten zijn kort en onderbroken,soms klaarwakker om 3u of 5u😑 kindje is al ingedaald in mn bekken en soms voel ik daar gigantische druk.

4 jaar geleden

Reactie op Melin88

Ik ben 32wk in verwachting. Zijn er nog meer dames die zich ook belabberd/n ...
Het is net of typ je mijn verhaal! Ik ben nu 32+1. Ook vervelende rare druk daar beneden, dat ik denk dat ik echt ga falen met bevallen omdat ik dit al zo kut vind voelen 😂 Mijn nachten zijn tot ongeveer drie uur, daarna klaarwakker. Kleine frummel schopt en beweegt gelukkig wel heel goed en geniet er wel van. Maar de bijbehorende kwaaltjes worden tamelijk vervelend 😅

4 jaar geleden

Reactie op Roroo

Het is net of typ je mijn verhaal! Ik ben nu 32+1. Ook vervelende rare druk ...
Haha oh gelukkig 😅🤭 soms denk ik: hier heb ik vriendinnen niet over gehoord maar hoort er dus wel bij. Die nachten zijn echt bizar he ik zie t maar als oefening voor straks. Jouw kleine is dus ook mega actief, ook al ingedaald? Ik kan ook niet veel meer eten,zit snel vol. Wat doe jij als je snachts wakker bent/ligt? Blijf je liggen of ga je er uit? Soms met geluk val ik na 2u wakker liggen weer in slaap 😬

4 jaar geleden

Reactie op Melin88

Haha oh gelukkig 😅🤭 soms denk ik: hier heb ik vriendinnen niet over gehoo ...
Haha dat dacht ik ook, die hadden nergens last van. Nou, ik dubbel zo erg😂 Ja de kleine is heel actief en inderdaad ook al ingedaald! Kwa eten valt mee maar heb wel ontzettend last van maagzuur. Jij daar geen last van? Ik blijf meestal op bed liggen uit puur protest haha en jij? Nou we kunnen in iedergeval beginnen met aftellen 😛

4 jaar geleden

Reactie op Roroo

Haha dat dacht ik ook, die hadden nergens last van. Nou, ik dubbel zo erg😂 ...
Nee maagzuur nog maar 2 of 3x gehad... soms moet ik er wel uit voor toilet en dan lig ik weer en dan toch een lege maag dus maak ik brood of crackers 🥴 heb bewust nu oordopjes in want slaap super licht dus bij t minst of geringste wakker en wekker van mn vriend gaat half6 😂 ja joh met beetje geluk nog 6 of 7 weekjes 😉 fijn dat de jouwe ook is ingedaald!

4 jaar geleden

Reactie op Melin88

Ik ben 32wk in verwachting. Zijn er nog meer dames die zich ook belabberd/n ...
Oef ja herkenbaar! Morgen 33 weken en nu weer super veel maagzuur en al week last van darmen😅 hopelijk komt er wel een goeie nacht aan..

4 jaar geleden

Reactie op Melin88

Ik ben 32wk in verwachting. Zijn er nog meer dames die zich ook belabberd/n ...
Herkenbaar dit... En dan heb ik er nog maagzuur bij ook🙈

4 jaar geleden

Toen ik 28 weken zwanger was kreeg ik te horen dat ik het cmv virus draag en dat onze dochter dus ook heel veel kans heeft om het te krijgen ivm verkleind hoofd. Geen week later overlijd mijn vader die pas 62 jaar was. Na 6 jaar vechten tegen kanker en bijwerkingen heeft hij het toch verloren. Ondertussen ben ik 33 weken zwanger en moet de hele babykamer nog gedaan worden inclusief verven. Dat terwijl onze oudste dochter daar ook slaapt ivm te weinig kamers. Met andere woorden ik zit er helemaal doorheen, heb gigantisch veel pijn in lies, rug en zij en het enigste wat je dan aangeraden word is rust. Haha ja doet dat maar met een hele actieve 2 jarige in huis.

4 jaar geleden

Reactie op Kayleighmariah

Toen ik 28 weken zwanger was kreeg ik te horen dat ik het cmv virus draag e ...
Ah nee zeg. Veel sterkte meid 🍀 Hoe moeilijk je situatie is, hoop toch dat je een beetje rust kan vinden. 💕

4 jaar geleden

Reactie op Kayleighmariah

Toen ik 28 weken zwanger was kreeg ik te horen dat ik het cmv virus draag e ...
Jeetje heftig. N onzekere tijd met je dochter of zij last heeft van dit virus. Heftig zeg! En sterkte met het verlies van je vader. Het lijkt me heftig om dat mee te maken. Wat betreft de baby kamer, kijk wat wat er écht moet gebeuren. De baby heeft bijvoorbeeld n plekje nodig om te slapen, maar of de verf op de muren zit maakt niet uit. Misschien geeft het wat meer rust voor je. Sterkte met alles 💐

4 jaar geleden

Reactie op Kayleighmariah

Toen ik 28 weken zwanger was kreeg ik te horen dat ik het cmv virus draag e ...
Het klinkt alsof je het allemaal alleen moet doen... kan je geen hulp inschakelen van man, familie of vrienden? Is allemaal wel heftig Als ik het zo hoor... succes.

4 jaar geleden

Reactie op Kayleighmariah

Toen ik 28 weken zwanger was kreeg ik te horen dat ik het cmv virus draag e ...
Jeetje wat een heftige periode! Heel veel sterkte🍀 de baby kan ook in het begin op jullie kamer en zoals iemand anders zei proberen alleen het hoog nodige te doen. En vraag om hulp van familie/vrienden om je te ondersteunen al is het maar even afleiding😘 heel veel sterkte gewenst!🍀😘😘

4 jaar geleden

Iedereen bedankt, ja mijn man en ik slaan ons er samen doorheen. Gelukkig krijgen we enorm veel steun van vooral mijn moeder. De babykamer verven geeft mij op dit moment juist even een beetje afleiding dus daar laat ik mijn mama en man mee puzzelen haha.

4 jaar geleden

Hoi allemaal ! Iemand ook zoveel last van je bekken vooral in je schaamgedeelte ?

4 jaar geleden

Hoi allemaal ! Iemand ook zoveel last van je bekken vooral in je schaamged ...
Hallo hier ook 1 kant schaambeen en bekkenpijn

4 jaar geleden

Wie is er nog wakker? Ben zo moee maar onrustig om te slapen en last van maagzuur