850 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op Laura90

Ik zondag 32 weken, vorige week 1nacht ziekenhuis onwille van helse pijn in ...
Ja! Aantal weken terug ook gehad Kon niet rechtop lopen of zitten en werd steeds erger. Zat gewoon te huilen vd pijn. Naar ha geweest op zondagochtend en urinetest gedaan. Kwam niks uit. Hij dacht aan hele erge bandenpijn. Eind vd dag was het zo goed als over. Heel vreemd. Nooit meer last gehad op die manier.

4 jaar geleden

Reactie op Rije

Zo hier even een klaagmomentje. Mijn vriend kreeg tijdens begin van deze zw ...
Ik heb ook een man met paniekaanvallen, ik heb al genoeg stress ivm medisch. En dan komt hij ook er nog bij met z'n dingetjes die ik dan er echt niet bij kan hebben. Ik voel me dan zo ellendig, en voel me dan ook zo schuldig dat ik niet echt iets voor hem kan betekenen...

4 jaar geleden

Heb ik dit alleen? Ik kan soms echt niet genieten van de schoppen/wrijvingen/bewegingen van de baby. Soms voelt het zo onaangenaam en ongemakkelijk aan, alsof ze uit men buik gaat barsten. Mijn ribben doen ook vreselijke pijn. Begrijp me niet verkeerd, ik ben ontzettend blij dat ze zoveel en hevig beweegt, maar het is soms ook echt zoooo vermoeiend.

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Heb ik dit alleen? Ik kan soms echt niet genieten van de schoppen/wrijvinge ...
Nee je bent niet de enige! Ik vroeg me ook af of ik de enige was 🙈 soms kan ik ook echt klagen erover. Voel me dan soms lullig tegenover de kleine, maar het is echt puur het ongemakkelijke gevoel...

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Heb ik dit alleen? Ik kan soms echt niet genieten van de schoppen/wrijvinge ...
Hier ook hoor! Super fijn te weten dat het goed gaat met de kleine maar echt niet altijd prettig die bewegingen. Hij ligt al een paar weken goed (hoofd naat beneden) maar gisteren besloot meneer volledig te draaien wat dus niet meer ging... ik merkte dat meneer de nieuwe houding ook niet fijn vond dus gelukkig ging hij gauw terug, maar het was op zijn zachts gezegd geen fijn gevoel😱

4 jaar geleden

Hahaha die van mij precies hetzelfde... Wordt verrot geschopt van binnen voelde net ook weer een knietje of iets🙈

4 jaar geleden

En hebben dames hier al ingedaalde baby's??? En wat zijn jullie kwaaltjes daardoor? Ik heb zo'n intens pijn in mn liezen/schaambeen en rug als ik loop of sta. En met staan krijg ik ook brandende pijn bij mn banden...

4 jaar geleden

Reactie op Lial

En hebben dames hier al ingedaalde baby's??? En wat zijn jullie kwaaltjes d ...
Jaaaa mijn kleine meisje is ook al ingedaald en dat voel ik ook echt wel hoor

4 jaar geleden

Reactie op Lial

En hebben dames hier al ingedaalde baby's??? En wat zijn jullie kwaaltjes d ...
Ja hier volgens mij ook. Heel zware druk onderin en ik waggel ipv dat ik loop. Zitten ies ook niet zo fijn, heb echt het gevoel dat ik hem dan fijn druk.

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Heb ik dit alleen? Ik kan soms echt niet genieten van de schoppen/wrijvinge ...
Ok heel herkenbaar. Blij dat ik hem voel, maar soms vraag ik aan hem of hij even stil wilt zitten... maar hij lijkt nu al op zijn vader, die kan ook niet stil zitten (add)....

4 jaar geleden

Reactie op Lial

En hebben dames hier al ingedaalde baby's??? En wat zijn jullie kwaaltjes d ...
Ja, hier ook. Bij veel lopen/staan krijg ik echt pijnscheuten in liezen en rug.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

En hebben dames hier al ingedaalde baby's??? En wat zijn jullie kwaaltjes d ...
Hier een dwarsligger..Bips aan een kant en hoofd in mijn andere zij. uitrekken voel ik enorm in mijn zij en de banden en hij trapt me juist in mijn blaas. Joy

4 jaar geleden

Reactie op Rije

Zo hier even een klaagmomentje. Mijn vriend kreeg tijdens begin van deze zw ...
Jeetje wat pittig! Heel veel sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

En hebben dames hier al ingedaalde baby's??? En wat zijn jullie kwaaltjes d ...
Hoi Ik ook echt last van schaambeen brandend gevoel eergisteren naar een osteopaat geweest en sinds vandaag heel stuk minder last zo’n opluchting want ik ben nu 33 weken dus om nog 7 weken zo rond te moeten lopen was echt geen optie ! Ik raad het echt elke zwangere vrouw aan ...

4 jaar geleden

Reactie op Rije

Zo hier even een klaagmomentje. Mijn vriend kreeg tijdens begin van deze zw ...
Knap dat je dit allemaal zo vol houdt, lijkt me erg pittig! Hopelijk lukt het de volgende keer om even lekker tijd voor jezelf te nemen X

4 jaar geleden

Heb veel last van maagzuur, maar wanneer ik lig komt er soms ook maagzuur/spuug omhoog. Als ik slaap dan verslik ik me hier dan ook in, heel vervelend. Iemand die dit herkent? Maagzuurremmers werken niet helaas.

4 jaar geleden

Reactie op ToPlantAGarden

Heb veel last van maagzuur, maar wanneer ik lig komt er soms ook maagzuur/s ...
Heb dit ook buiten het verslikken maar wel erg brandende oprispingen en benauwd zwaar gevoel op men schouder bovenrug en borst ben allang helemaal klaar met zwanger zijn en moet nog tot midden februari

4 jaar geleden

Reactie op ToPlantAGarden

Heb veel last van maagzuur, maar wanneer ik lig komt er soms ook maagzuur/s ...
Ik verslik me ook heel snel ... zuurbranden gelukkig wel onder controle met omeprazol, al heb ik het gevoel dat het nu wel steeds minder werkt

4 jaar geleden

Reactie op ToPlantAGarden

Heb veel last van maagzuur, maar wanneer ik lig komt er soms ook maagzuur/s ...
Ik had dit ook en heb vanalles genomen. Tot ik vlede week omeprazol kreeg. Man wag ben ik eens gelukkig mens nu. Ik test veel uit en Di gen zoals spaghettisaus waar ik 3 dagen la g last van had anders hebk nu s avo ds voort slapen gaan gegeten en geslapen als een roosje. Lang leve de omeprazol voor mij😍

4 jaar geleden

Reactie op AnnieB-24

Hier ook hoor! Super fijn te weten dat het goed gaat met de kleine maar ech ...
Onze uk is ook zeer beweeglijk op 18 weken maakte hij steeds koprol in mijn buik, leuk il echo om te zien, ma nu lukt dit ni meer en toch wil hij kunstjes uithalen. Gisteren lag hij met zen rug en kont helemaal links in zij onder ribbe te porte, dan een uur later duwt hij zich weer een weg na de andere kant en zie je heel rechts zijn bips omhoog steken en en na de zijkant toe kan je zijn beentje volgen, kben pas 32 weken en denk dan ohjee da worden lange weken vol met pijn, ik voel hem graag, dan weet ik da hij ok is, maar soms denk ik toch you are a pain in the ass manneke hihi.