1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Elsie

Sport er hier nog iemand? Ik doe echt niks meer! Voel me zo ongezond de afg ...
Ik ben ook al een aantal weken gestopt en eet net als jij niet zo gezond op het moment. Ik neem het mezelf niet al te kwalijk. Ik ben gewoon te moe om naar de sport school te gaan. Zodra mijn energie peil weer wat normaler is ben ik wel weer van plan te gaan. Ook met eten ben ik niet te hard voor mezelf. Ik heb totaal geen eetlust behalve in vettige dingen. Blijkbaar heedt mijn lijf daar nu behoefte aan. Verder eet ik wel veel fruit omdat ik dit nog wel lekker vind. Niet te streng zijn voor jezelf, het komt wel weer!

5 jaar geleden

Reactie op Elsie

Sport er hier nog iemand? Ik doe echt niks meer! Voel me zo ongezond de afg ...
Dit klinkt allemaal zo bekend haha

5 jaar geleden

Reactie op Elsie

Sport er hier nog iemand? Ik doe echt niks meer! Voel me zo ongezond de afg ...
Heel herkenbaar, ik lust normaal gesproken alles en nu heel veel niet. Gelukkig ook veel ongezonde dingen die ik niet lust. Maar ik eet de hele dag anders moet ik overgeven. Mijn buik lijkt wel een opgeblazen skippybal. Ik heb gassen die verboden zouden moeten worden. Daarnaast opgezette buik van het niet kunnen poepen. Haha nog nooit zo gebrand op naar de wc kunnen.

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Net voor het eerst meegemaakt dat ik gwn ging janken omdat ik zo graag macd ...
Excuses alvast voor mijn reactie! Hahaha ik lig in een deuk😂

5 jaar geleden

Ria1985 hahaha dat kreeg ik gister bij mijn echo van mijn verloskundige te horen... En te zien zat allemaal lucht in mijn darmen🙈 en ik laat echt de hele dag door scheetjes🙈

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ria1985 hahaha dat kreeg ik gister bij mijn echo van mijn verloskundige te ...
Ja echt erg, ik heb er geen controle over en het zou ingezet kunnen worden als wapen;)

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Heel herkenbaar, ik lust normaal gesproken alles en nu heel veel niet. Gelu ...
Irritant he? Ik ben qua gewicht lichter geworden, maar lijk wel 4 maanden zwanger! ben begonnen met tarwe zemelen (zonnatura) door mijn yoghurt en wil ook nog een flesje Roosvicee laxo kopen, schijnt te helpen. Heb na een week niet naar de wc gaan ook laxeerzakjes bij huisarts gevraagd. Afgelopen twee dagen wel weer naar wc gekund, gelukkig!! Zet m op!!

5 jaar geleden

Goeie tip Elsie😁😉

5 jaar geleden

Dames, ik lees nu al een tijdje mee met dit topic en ik moet zeggen heerlijk om al dat geklaag te lezen en zo herkenbaar. Zelf ben ik momenteel 8w5d zwanger. En heb sinds 2,5 week echt last van alle bekende kwaaltjes. Extreme vermoeidheid, echt geen luchtjes kunnen verdragen, veel hongergevoel maar te misselijk om te eten en eigenlijk heel de dag door misselijk, snel buiten adem, bloedneuzen en huilbuien noem het maar op. Afgelopen 3 dagen thuis geweest van werk omdat ik me echt te beroerd voelde. Ik probeer gezond te eten en elke dag 30 minuutjes te wandelen. Maar merk toch dat ik me de afgelopen dagen een beetje somber voel door hoe ik me voel. Zijn er meer die dit herkennen? En hoe gaan jullie om met dit gevoel?

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Dames, ik lees nu al een tijdje mee met dit topic en ik moet zeggen heerlij ...
Ik heb dat ook héél erg gehad. Slik sinds 1 week emasefene vanuit de huisarts. Dat werkt heel goed tegen de misselijkheid en duizeligheid gelukkig. Dat scheelt al een hele hoop. Maar ik zit idd ook nog niet op die welbekende roze wolk..

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Dames, ik lees nu al een tijdje mee met dit topic en ik moet zeggen heerlij ...
Dit heb ik heel erg gehad tot en met 10 weken. Goed je rust pakken veel kun je niet doen maar het gaat vanzelf over. Waar ik vorige week riep dat ik het niet meer leuk vond heel dat zwanger zijn voel ik me nu kiplekker !

5 jaar geleden

Reactie op speendoekje

Jippie! Ik ben gezegend met deze geweldige combinatie: hele dag door missel ...
Dat had ik bij de eerste ook:( kruipend over de grond omdat ik te misselijk was om te lopen. Zeer veel overgeven. Bij mij ging dit bij week 15 over! Hoop bij jou ook Meis!! Rustig aan doen!! Knuffel

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Dames, ik lees nu al een tijdje mee met dit topic en ik moet zeggen heerlij ...
Zo herkenbaar Stephanie heb er ook nog niet echt van kunnen genieten maar dankzij de emesafene is het nu goed te doen, met de echo was ik zelfs klachtenvrij volgens mijn moeder kwam dat waarschijnlijk door adreline en spanning haha... Maar het gaat hier gelukkig steeds beter hoop voor jou dat je je ook snel beter voelt ;)

5 jaar geleden

Reactie op Mommyliv

Dames, ik lees nu al een tijdje mee met dit topic en ik moet zeggen heerlij ...
Ik heb niet zo heel veel last van kwaaltjes, maar wel waanzinnig moe, snel buiten adem en heel soms misselijk. Ik zit totaal niet op een roze wolk en voel me al heel wat weken down. Het wisselt soms wel heel erg. Ik denk omdat ik het nog niet aan iedereen verteld heb. En ook omdat het voor mij ook een verrassing was, duurt het even voor je het goed verwerkt hebt. Dan helpen die kwaaltjes niet mee. Mijn vk zei dat ik het goed in de gaten moet houden en als het down gevoel niet wegtrekt na verloop van tijd, ik een psycholoog moet opzoeken zodat het geen prenatale of postnatale depressie wordt.

5 jaar geleden

Reactie op EsKo86

Hi dames, ik zit er even doorheen. Nu 7+4 weken zwanger en sinds afgelopen ...
Ik herken dit heel erg, ben van week 5 tot week 9 erg moe en misselijk geweest. Ik wist ook echt niet hoe ik de dagen door moest komen op werk. Nu in week 10 voel ik me een heel stuk beter, hoop dat dit voor jou ook zo zal zijn!

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik heb niet zo heel veel last van kwaaltjes, maar wel waanzinnig moe, snel ...
Hoi Lial, Ik heb ook een beetje hetzelfde als jij. Ook doordat nog niet iedereen het weet. En door sommige negatieve reacties. Als ik er met mijn vriend over heb voel ik me wel blij. Maar moet ook erg wennen aan het idee nog.

5 jaar geleden

Schoonmaak woede heerst hier😩 ik moet echt alles aanpakken en schoonmaken. Zelfs ALLE kledi g uit de kledingkast gaat deze week de was in. #11+3

5 jaar geleden

Reactie op Zoetje

Hoi Lial, Ik heb ook een beetje hetzelfde als jij. Ook doordat nog niet ie ...
Het helpt niet mee, negatieve reacties. Heb ze helaas ook gehad. En mensen die als eerste reageren met "ongelukje zeker", doet zeer. Ja, maar maakt het niet minder welkom zeg ik dan. Maar eenmaal thuis alleen blijft het allemaal spoken. Pas maar goed op jezelf en wees open erover naar je vriend. Mijn vriend weet hoe ik er nu mee zit en als ik soms huil dan reageert ie ook adequater dan voorheen. Ik denk dat ik sowieso wel een psycholoog wil opzoeken. Het is me allemaal een beetje te veel, ik moet namelijk ook nog een woning zoeken enzo. Komt veel op je af..

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Schoonmaak woede heerst hier😩 ik moet echt alles aanpakken en schoonmaken. ...
Oh wat heerlijk! Hier juist tegenovergestelde! Ik heb totaal geen fut of zin om het huishouden te doen. Was draaien duurt een eeuwigheid voordat het weer opgevouwen in de kast ligt. Echt totaal geen energie.

5 jaar geleden

Reactie op ToPlantAGarden

Ik herken dit heel erg, ben van week 5 tot week 9 erg moe en misselijk gewe ...
Oh wat fijn! Hopelijk gaat het hier ook snel over. Nu 9+6 weken en vannacht hele nacht boven de wc gehangen. Vandaag dus maar even een dagje ziekgemeld op het werk.