1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Daffie

Ik wil wel even klagen haha mijn collega vond nodig om tegen hele team te ...
Nou wat belachelijk zeg!!! Dat is haar recht helemaal niet en al helemaal niet als je gevraagd had het stil te houden. Heb je haar er nog op aangesproken? Niet leuk voor je...

5 jaar geleden

Reactie op Daffie

Ik wil wel even klagen haha mijn collega vond nodig om tegen hele team te ...
Lekker bijdehand van haar......

5 jaar geleden

Reactie op Daffie

Ik wil wel even klagen haha mijn collega vond nodig om tegen hele team te ...
Ook raar! Dat mag ze helemaal niet doen! Snap dat je het zelf wilde vertellen.

5 jaar geleden

Reactie op Daffie

Ik wil wel even klagen haha mijn collega vond nodig om tegen hele team te ...
Dat is echt flauw ! Zeker even op aan spreken .. balen zeg. Maar zet je er overheen, spanning en stress is nu niet goed voor je

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

13+3 hoofdpijn en misselijk opnieuw... 🤕
O nee wat naar:(

5 jaar geleden

Zo moet weer ff wat van me af klagen hoor... Moest vandaag om 8 uur beginnen op week, 3x raden wie er om 8.30 u. Al letterlijk naar de wc zwalkte omdat ze duizelig werd en misselijk was... 🙋‍♀️ Voel me echt zoooo beroerd blergh

5 jaar geleden

Reactie op Daffie

Ik wil wel even klagen haha mijn collega vond nodig om tegen hele team te ...
Nou ja zeg! Belachelijk! Jaloezie ofzo.

5 jaar geleden

Sinds gisteren erge hoofdpijn zat in tranen van de hele avond en vandaag werd ik wakker weer met hoofdpijn. Heb ik de huisarts gebeld zegt ze ja als niet over 1 week over is dan bel maar voor een afspraak en anders paracetamol( wat bij mij niet helpt)!

5 jaar geleden

Pfff.. zo klaar met die stomme vermoeidheid. Zelfs douchen kost me nog te veel energie. Alsof er bakstenen aan al mijn lichaamsdelen vastzitten. Het liefst slaap ik nu de hele dag.

5 jaar geleden

Ik kan nog slechter tegen me verlies met spelletjes dan voorheen tot tranen aan toe 😭😂 #genantttt

5 jaar geleden

Oh wat ben ik blij met mijn baas, voor de 3e keer in nog geen 3 uur tijd overgegeven en nu mocht ik maar gewoon lekker naar huis ook al begint nu ook mijn vakantie.... Zo lief nu lekker snel mijn bedje in want ik kan niet meer

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Oh wat ben ik blij met mijn baas, voor de 3e keer in nog geen 3 uur tijd ov ...
Heel meelevend, fijn zeg! Beterschap en geniet van je vakantie!

5 jaar geleden

Reactie op Robster

Heel meelevend, fijn zeg! Beterschap en geniet van je vakantie!
Ja ben ook echt heel blij met mijn baas en collega's sinds ze weten dat ik zwanger ben doen ze letterlijk alles voor me om maar te zorgen dat ik niks overbelast of iets zo fijn😊

5 jaar geleden

Net met mijn partner het flanders fields museum in Ieper gaan bezoeken... met Pasen hier ook geweest maar ander museum bezocht dan zonder probleem nu 5 minuten binnen en kon het niet meer aan, zoveel miserie, kben al wenend naar buiten gelopen 😥 stomme hormonen.

5 jaar geleden

Elk nadeel heeft ook soms zn voordelen. Ik heb dus helaas een te hoge bloeddruk dus ik moet aan extra medicijnen om deze laag te houden en om vergiftiging voor te zijn (ben pas 11 weken zwanger). Maar daardoor wel extra veel controles. Zo werd ik vandaag verrast, ik kwam alleen voor bloeddruk meten maar de gynaecoloog zei heel leuk "nou, ik wil de kleine ook even bekijken, jij ook vast?!". Waarop ik zo blij was dat ik nog even een extra echo kreeg. En voor het eerst het hartje geluisterd. Tranen stonden in mn ogen. Helaas was mijn vriend niet mee, want ik dacht dat het dus even simpel bloeddruk meten was. Normaal gaat hij met elke echo mee. Dus hij baalde wel dat ie dit gemist heeft. 💞

5 jaar geleden

Ik heb zo een last van soort spierpijn bij m'n heupen en benen. Merk dat 't erger is als ik bv lang gezeten heb.. Loop dan echt als een waggelend kipje

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Oh wat ben ik blij met mijn baas, voor de 3e keer in nog geen 3 uur tijd ov ...
Wat fijn! Fijne vakantie!

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Ik heb zo een last van soort spierpijn bij m'n heupen en benen. Merk dat 't ...
He dat komt mij bekend voor. Ben nu 10 wkn. Ikzelf denk dat het mijn bekken al zijn. Ook heb ik last van rusteloosheid in mijn benen....

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

He dat komt mij bekend voor. Ben nu 10 wkn. Ikzelf denk dat het mijn bekke ...
Ik nu 13+4 maar het begon ongeveer bij 11 weken. Het wordt steeds meer voelbaar. Denk inderdaad ook dat 't banden of spieren rondom de bekken zijn.

5 jaar geleden

Magnesium spray werkt heel goed tegen jullie klachten dames. Dus de gewrichtpijn en spierpijn die jullie voelen. Iedere dag sprayen het liefst 2x