1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Daffie

Ik wil wel even klagen haha mijn collega vond nodig om tegen hele team te ...
Same here, ik moest naar huis omdat ik beroerd werd van de warmte op mn werk dus heb het mijn vervangend districtmanager verteld. Die heeft het binnen een week tegen de grootste roddeltante van het bedrijf gezegd en nu kreeg ik ineens een bericht van een collega uit een andere winkel "Of het echt zo was"... heel kansloos... Slecht dat een leidinggevend figuur zo onbetrouwbaar is...

5 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Same here, ik moest naar huis omdat ik beroerd werd van de warmte op mn wer ...
Wat naar is dat! Snap het ook echt niet. Ik moest het ook snel aan mijn werkgever vertellen omdat ik de 1e dag na mijn vakantie naar huis moest na een uur met een migraine aanval. Wilde eerlijk zijn en aangegeven dat we pas 2 weken later de 1e echo hadden dus ik het daarna tegen de rest wilde vertellen. Gelukkig had hij zijn mond gehouden en kon ik het zelf vertellen.

5 jaar geleden

Ik ben gisteren om half 12 naar huis gegaan nadat ik om 8 uur was begonnen en vervolgens om half 9 al boven de wc hing, zelfs bijna flauwgevallen dus trok het niet meer nou had ik alleen 1 ding, na 6 uur begon mijn vakantie dus ik voelde me nogal schuldig... Stond met tranen in mijn ogen op kantoor... Gelukkig vonden ze het geen probleem en kon ik gaan, ik moest het na de vakantie maar weer goed maken zeiden ze met een knipoog hahahaha nu ook nog steeds kotsmisselijk gelukkig maandag weer afspraak bij de verloskundige 12 weken echo tijd! Zin in

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Elk nadeel heeft ook soms zn voordelen. Ik heb dus helaas een te hoge bloe ...
Heb je niet zo een usb dat ze elke echo voor je opnemen? Heb ik van mijn verloskundige gekregen. Kan altijd nog thuis terug op kijken...

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Heb je niet zo een usb dat ze elke echo voor je opnemen? Heb ik van mijn ve ...
Wat geweldig! Helaas niet. Misschien dat ze dat bij 20 echo speciaal doen? Maar ik zit bij de gynaecoloog dus denk dat ze daar niet aan die luxe doen maar gewoon alleen medisch even controleren.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Wat geweldig! Helaas niet. Misschien dat ze dat bij 20 echo speciaal doen? ...
Ik vraag altijd aan 'm. Man of hij 't opneemt. Heeft hij tot nu toe allebei de keren gedaan in het ziekenhuis. Loop zelf ook via de gynocoloog.

5 jaar geleden

Ben ook echt een geluksvogel... Naast de misselijkheid die nog steeds voort duurt nu ook steken in mijn onderrug en zij😒 iemand die daar bekend mee is? En/of weet wat dit is?

5 jaar geleden

Zoo gister een dagje drievliet geweest mega naar ons zin gehad met de kleine man van precies 10 maandjes... Maar in het park raarre buikkrampen echt vervelend en gister avond wauwww wat een pijn mensen ik was er zoo klaar mee dat me tranen ook niet meer in kon houden wat een pijn ik denk mijn banden nu 12+5 weken

5 jaar geleden

Nog even iets die opvliegers NIET NORMAAL daar word ik echt helemaal gek van !! Iemand tips luchtige kleding enzo dat weet ik, ik hoef maar af te wassen en hij komt alweer

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ben ook echt een geluksvogel... Naast de misselijkheid die nog steeds voort ...
Ook last van.. voelt bij mij beetje hetzelfde als ik met 6 weken had. Last van rug, benen en als ik ga zitten voel ik dat door in Mn buik😅

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Ook last van.. voelt bij mij beetje hetzelfde als ik met 6 weken had. Last ...
Ja dat had ik vanochtend dus ineens😒 zooo vaag dacht echt ff van wtf is dit?!

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Nog even iets die opvliegers NIET NORMAAL daar word ik echt helemaal gek v ...
Heb ik ook!! Een koud blikje uit de koelkast tegen mijn wangen houden helpt mij en polsen onder de koude kraan. Hoop dat het snel over is!

5 jaar geleden

Ik wacht nu al 2 weken op de uitslag van de nipt en ik ben 't wachten helemaal zat. Kan gewoon niet genieten van mijn zwangerschap. Als ik geweten had hoeveel spanning dit met zich meebrengt had ik 't denk nooit gedaan. Zo even klagen hoor!

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik wacht nu al 2 weken op de uitslag van de nipt en ik ben 't wachten helem ...
Dat is voor mij ook een reden geweest om het niet te doen.... Dan had ik mijn hele vakantie letterlijk in de stress gezeten om de uitslag ik kan dat gewoon niet ik wil nu ook eindelijk wel kunnen genieten van mijn zwangerschap

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik wacht nu al 2 weken op de uitslag van de nipt en ik ben 't wachten helem ...
Ik had mijn uitslag na een dag of 5! Wel in Belgie en via het beveiligde mail en afsprakensysteem

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik wacht nu al 2 weken op de uitslag van de nipt en ik ben 't wachten helem ...
Zo lang! Wij hadden de mail 4 dagen later, maandag test en vrijdag resultaat

5 jaar geleden

Reactie op Julie V

Zo lang! Wij hadden de mail 4 dagen later, maandag test en vrijdag resultaa ...
Daarom erger ik me er ook zo aan. Is toch raar dat het zo erg verschilt en ze sommigen gewoon zo lang in spanning laten terwijl 't dus ook veel sneller kan. Maja, officeel moet 't binnen 10 werkdagen binnen zijn dus dan morgen hopelijk bericht.

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Daarom erger ik me er ook zo aan. Is toch raar dat het zo erg verschilt en ...
Naar welk ziekenhuis is je bloed opgestuurd? Ik heb vorige week geprikt en kreeg zojuist telefoon van de vk met de uitslag (die gelukkig helemaal goed was). Mijn bloed is naar het UMC in Maastricht gegaan. Ze hadden me wel gezegd van tevoren dat het 3 weken kon duren i.v.m. de vakanties nu, maar (gelukkig) toch sneller.

5 jaar geleden

Reactie op Ilse90

Naar welk ziekenhuis is je bloed opgestuurd? Ik heb vorige week geprikt en ...
Naar het emc is het gestuurd. Schijnt wel vaker langer te duren daar. Maar voor je stress level is het niet goed🤭

5 jaar geleden

Toen ik het mijn ouders bekend maakte riepen ze zelf wacht even met de buitenwereld. Moet nog mijn contract gaan tekenen want die is in ieder geval in de pocket. Wat doen ze... Plaatsen ze zelf dit weekend een bericht op facebook met hoera we worden weer opa en oma nu van onze dochter!!! Nu scheelt t dat ik niet getagt ben in de berichten maar vervolgens gaat mn moeder tegen mensen die ik niet ken gedetailleerde info geven. Resultaat: 3 uur lang geappt en heen en weer gebeld met waar ze in hemelsnaam mee bezig waren. Kan het zo zelf niet eens vertellen tegen andere familieleden van mijn kant want ja die weten t nu al