1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Zwaantje

Slapen... hoe moet dat ookalweer? Wat een hell, voel me heel moe alsof ik z ...
Ik probeer soms dit https://youtu.be/jisa5wy7UME al ben ik het een hark, het werkt op een of andere manier wel. En soms magnesium nacht van Etos. Misschien wat rommelen met asmr of slaap meditatie. Of een online verhaal voorlezen. Dan kan je je ergens op focussen ipv het "ik wil zo graag slapen" gevoel hopelijk zit er iets voor je tussen.

5 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Ik probeer soms dit https://youtu.be/jisa5wy7UME al ben ik het een hark, he ...
Thanks, ga het proberen :-)

5 jaar geleden

Slapen jullie ook gewoon op jullie rechter zij?

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Slapen jullie ook gewoon op jullie rechter zij?
Nou ik slaap helaas wéér niet😢 ben weer zo misselijk geworden

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou ik slaap helaas wéér niet😢 ben weer zo misselijk geworden
He bah wat naar :( gelukkig geen last van maar wel steeds van een volle blaas pfff klaar wakker na een wc bezoek

5 jaar geleden

Reactie op Lial

He bah wat naar :( gelukkig geen last van maar wel steeds van een volle bla ...
Ja het wordt nu gelukkig wel minder hoor, ipv 3/4 x per dag boven de wc hangen naar nog maar 1x per dag en soms als ik geluk heb zit er een of 2 normale dagen tussen dus we komen er wel 💪

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja het wordt nu gelukkig wel minder hoor, ipv 3/4 x per dag boven de wc han ...
Alleen dat slapen is een dingetje... 🤔

5 jaar geleden

Hier nog eentje die niet meer kan slapen na het toiletbezoek. Maar ben ook super nerveus voor de termijnecho van vanmiddag..

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Slapen jullie ook gewoon op jullie rechter zij?
Slaap altijd op mn linker. Dan blokkeer je de doorgang van je maag naar darmen niet zoveel.

5 jaar geleden

Reactie op keanetje

Slaap altijd op mn linker. Dan blokkeer je de doorgang van je maag naar dar ...
Oh echt. Ik dacht dat dat voor doorbloeding is van de kleine. De vk zei dat dat vooral op het laatst van de zwangerschap geldt. Ik word zo gek van continu op linker zij

5 jaar geleden

Ik heb zonet mijn eerste kortsluiting gehad hahaa wilde mijn lenzen indoen, doe ik mijn avondritueel ipv de ochtend... gooi mijn lenzen in de wc en begin in mijn oog te plukken om vervolgens verbaasd in het lenzen bakje te kijken dat er geen lenzen meer inzitten... het is toch wat....

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Ik heb zonet mijn eerste kortsluiting gehad hahaa wilde mijn lenzen indoen, ...
Ik doe met je mee. Was boodschappen doen met de handscanner. Eenmaal bij de zelfscan kassa begreep ik niet waarom ik niks moest betalen. Liep ik blijkbaar vrolijk rond met de handscanner rond zonder maar ook iets in mn mandje te scannen.

5 jaar geleden

Reactie op Roos-26

Ze gaan kijken of je een opnameprobleem hebt in de vorm van een chronische ...
Dankjewel voor je reactie, nu ben ik iets rustiger! 😊

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Slapen jullie ook gewoon op jullie rechter zij?
Ja ik slaap zowel op links als rechts nog. Je merkt straks vanzelf wel wat voor jou het prettigst ligt als je buik echt groter wordt met de bijkomende beperkingen.

5 jaar geleden

Voel me vandaag weer hondsberoerd 😭😭😭 zooo duizelig en misselijk.... En mijn verloskundige is na 12en ook niet meer beschikbaar voor vragen alleen voor spoedgevallen en bevallingen.. 😞 Help!!

5 jaar geleden

Ik ben helemaal klaar met de vraag: was het gepland? Heb dan altijd zin om te zeggen: was jij gepland? 😅😅 hormonen!!!! 😂

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Voel me vandaag weer hondsberoerd 😭😭😭 zooo duizelig en misselijk.... En ...
Had je voorheen hier nog geen last van? Je kan ook de huisarts bellen. En anders als je je echt slecht voelt en niet weer n beetje wegtrekt, zou ik je verloskundige toch bellen. N heel weekend ongerust wachten is ook niet goed voor je

5 jaar geleden

Reactie op RosalieKl

Ik ben helemaal klaar met de vraag: was het gepland? Heb dan altijd zin om ...
Jaaa ik kreeg gisteren bij het bekend maken van mijn zwangerschap ook een paar rake opmerkingen... Dat ik dacht van hallo zeg waar bemoei je je mee?! Hoe durf je dat te vragen?!

5 jaar geleden

Reactie op Paula

Had je voorheen hier nog geen last van? Je kan ook de huisarts bellen. En ...
Ja ik heb hier al ruim een week last van de vk weet het ook was maandag nog bij hun voor termijnecho... En toen heb ik dat aangegeven dat ik nog steeds zo misselijk ben en nu ook soms ineens het gevoel heb dat ik flauw ga vallen... Had er emesafene voor gekregen maar die doet zijn werk niet meer

5 jaar geleden

Wanneer stopt die vermoeidheidddddd. Ik ben de dutjes zat. Ik wil een keer de ochtend en middag mn afspraken nakomen ipv na iedere afspraak mn bed in te vluchten en alles steeds af te zeggen!! Pleasssseee gewoon een dagje fit zijn.