1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Hier begrijp ik dus ook echt nooit iets van. Waar bemoeien mensen zich mee? ...
Ja dat is herkenbaar op mijn nu 33ste constant maar die vragen... Wil je soms geen kinderen?! Zou je niet getrouwd willen zijn... Je bent ook al 33, de tijd gaat tikken.... Weet je hoe zwaar ik het had zodra een vriendin of wie dan ook in mijn omgeving aankondigde zwanger te zijn?! Daar stond men niet bij stil dat ik stiekem verdrietig was dat ik niet zwanger was... En nu ik zwanger ben krijg ik alleen maar shit over me heen omdat ik er bewust voor kies om dit kindje alleen op te voeden.... Ik kan me daar zoooo kwaad over maken

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ja dat is herkenbaar op mijn nu 33ste constant maar die vragen... Wil je so ...
Mensen denken vaak alles te weten maar ze weten niet eens een kwart en dat van alleen het opvoeden je ben niet de enigste zijn zoveel vrouwen die het alleen doen ik was ook paar maanden alleen vanaf 3 maanden zwangerschap tot mijn zoontje 7 maanden was ik kreeg ook veel kritiek naar me toe maar daar zou ik gelijk een eind aan maken! Ik zei altijd je mening mag je altijd geven maar er is een grens,

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Mensen denken vaak alles te weten maar ze weten niet eens een kwart en ...
Dat is zeker waar... Mijn moeder en mijn vriendinnen zeggen ook al dat ik het me niet moet aantrekken... Lekker laten lullen en ze ongelijk bewijzen...

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Dat is zeker waar... Mijn moeder en mijn vriendinnen zeggen ook al dat ik h ...
Precies er zijn ook echt voordelen hoor om het alleen te doen qua naam verzinnen dat is al een beademing 🤣🤣

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Precies er zijn ook echt voordelen hoor om het alleen te doen qua naam ve ...
Hahaha jaaa klopt helemaal hihi ik heb zowel voor een jongetje als een meisje de namen al klaarliggen😂 en niemand die me daar van af kan brengen...

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Hahaha jaaa klopt helemaal hihi ik heb zowel voor een jongetje als een meis ...
Precies! Echt hoor komt helemaal goed!!! Laat je niet gek maken , je heb genoeg jaloerse mensen ertussen

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Precies! Echt hoor komt helemaal goed!!! Laat je niet gek maken , je heb ge ...
Maar het valt me gewoon op... Eerst lopen zeiken op me omdat ik 'te oud' ben straks voor een kindje... En dan ben ik eindelijk zwanger en dan kunnen ze niet ff zeggen van wat leuk Veer gefeliciteerd! Nee dan is het meteen van: wie is de vader?! Wist niet dat je een relatie had?!.... Dan denk ik echt van hallo dat gaat jullie niks aan wees blij voor me

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Maar het valt me gewoon op... Eerst lopen zeiken op me omdat ik 'te oud' be ...
Ja ik snap het en het zijn juist de mensen waarvan je het niet verwacht die zoo zitten te zeiken maar het is jou leven en jou keuzes en als de mensen om je heen zoals je mams en zus maar achter je staan dan is het goed en de mensen die er commentaar erover hebben dan ik gewoon van zoek het lekker uit.. op zulke momenten zie je wie er echt voor je zijn! Echt hoor Zoo moet ik morgen naar mijn vader ( mijn ouders zijn gescheiden ) nou ik hou echt me hart vast want hij gaat me een preek geven 🙄 maar juist omdat de biologische vader van mijn zoontje me liet vallen toen ik 3 maanden zwanger was , en hij is daar nu vast weer bang voor, mijn zoontje is nu 10 maanden en ik ga nu 3 maanden met mijn vriend ( het was totaal niet gepland maar wel heel erg gewenst ) maarja de zenuwen lopen door heel me lichaam op mijn vaders reactie maar we gaan het zien een meemaken, mijn vader is wel super trots en blij op zijn kleinzoon hoor

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Maar het valt me gewoon op... Eerst lopen zeiken op me omdat ik 'te oud' be ...
Ik vind het juist heel stoer van je dat je het alleen gaat doen! Je hoeft geen relatie te hebben om een moeder te zijn ♡ ik ken iemand die niet op mannen valt en het ook alleen gedaan heeft, het is juist stoer dat je er voor gaat en je moeder gevoelens zo sterk zijn!

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Ja ik snap het en het zijn juist de mensen waarvan je het niet verwacht d ...
Mijn pa had toen ik met het nieuws kwam ook zoiets van hoe heb je dit nou weer voor elkaar gekregen?! Je hebt het financieel al niet zo breed... Hij heeft na het nieuws 2 dagen niet tegen me gepraat... Tot mijn ma zei dat ie normaal moest doen en ook gewoon blij voor me kon zijn omdat ze wisten dat ik graag kinderen wilde... En toen draaide zijn bui om, en nu istie superblij dat ie opa gaat worden hoor

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Ik vind het juist heel stoer van je dat je het alleen gaat doen! Je hoeft g ...
Lief! Dank je wel❤️

5 jaar geleden

Ik vind de vraag of het gepland is inderdaad ook zo raar! Ik denk dat het komt omdat mensen niet goed weten wat te zeggen behalve gefeliciteerd. Volgende keer zal ik vriendelijk antwoorden dat je zoiets niet kunt plannen ;)

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Mijn pa had toen ik met het nieuws kwam ook zoiets van hoe heb je dit nou w ...
Ah echt respect voor je. Ik snap dat het zoiezo wel aankomt vooral nu met je hormonen maar probeer inderdaad lekker te genieten van je zwangerschap. Mensen zullen dingen nooit écht begrijpen tot ze het zelf mee maken.

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik zelf heb altijd gedacht drager te zijn van een erfelijke spierziekte, o ...
Ik begrijp heel goed dat je dan wacht (misschien ook wel uit angst dat je t zo laat pas hebt getest. Ik ben op mn 23e heel ziek geweest en moest toen ook allerlei dna testen doen om te kijken of t wel of niet erfelijk zou zijn. Echt een vreselijke periode ondat je gewoon niet weet wat je te wachten staat en hoe het je leven zal beïnvloeden. Gelukkig waren mijn testen ook goed maar ik snap zeker dat je daar dan mee wacht.

5 jaar geleden

Iedereen heeft inderdaad eigen redenen om de kinderwens uit te stellen. En als het dan ook nog eens maanden of jaren duurt voordat die wens in vervulling komt kunnen dit soort opmerkingen echt heel hard aankomen. Ik heb zelf in november een operatie moeten ondergaan waarvan nog de vraag was of het goed of kwaadaardig was wat ze eruit haalden. Ja dan moet je eerst je wens uitstellen tot de operatie en daarna gewoon wachten tot de uitslag komt. En dan denkt de buitenwereld van oh die zijn inmiddels een jaar getrouwd dan moet het er onderhand toch een keer van komen. Flikker op en bemoei je met je eigen dingen. Ben allang blij dat ik zelf weer helemaal gezond ben.

5 jaar geleden

Iemand die weet wat bloed en witte bloedcellen in je urine betekent ? Huisarts geweest en weer tot maandag moeten wachten...

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Iemand die weet wat bloed en witte bloedcellen in je urine betekent ? Huisa ...
Witte bloedcellen is volgens mij iets met je nieren.. Dat had ik ook heel erg toen ik een nier fact had. Heb je pijn of iets? Of blaasontsteking?

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Iemand die weet wat bloed en witte bloedcellen in je urine betekent ? Huisa ...
Kan beginnende blaasontsteking zijn, goed drinken en uitplassen

5 jaar geleden

Blaasontsteking konden ze niet vinden bij huisarts en ziekenhuis en had 3 dagen pijn bij plassen nu niet meer maar wel branderig gevoel onder en de dokter in ziekenhuis zei ook geen schimmelinfectie (wat dus veel ook voorkomt bij zwangere vrouwen heb ik begrepen). Ze konden alleen bloed en witte bloedcellen kunnen vinden.

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Blaasontsteking konden ze niet vinden bij huisarts en ziekenhuis en had 3 d ...
Ik hoop dat het Niks ergs is.. Voel je je verder goed? Niet koortsig of pijn ergens? Ik denk dat als je je gewoon goed voelt niet zo veel zorgen hoeft te maken. Misschien een nasleep van een blaasontsteking.