1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Blaasontsteking konden ze niet vinden bij huisarts en ziekenhuis en had 3 d ...
Ik ben doktersassistente, als er paar witte bloedcellen in zitten en paar rode bloedcellen is het niet erg, gaat via een bepaalde schaal met plusjes, hoe meer plusjes hoe eerder een blaasontsteking, gaat tot 4 + als jij 2+ had is dat niet een blaasontsteking maar kan wel blaasontsteking worden, evt volgende week nogmaals controle doen van de urine. Als er maar geen eiwitten in zitten.

5 jaar geleden

Ik bedoel eiwit en rode bloedcellen sorry ( geen idee hoe ik me vergiste)

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Ik bedoel eiwit en rode bloedcellen sorry ( geen idee hoe ik me vergiste)
Je hebt wel steeds bloeddruk controle?

5 jaar geleden

Nee heb niet steeds tot nu 1 keer in begin van zwangerschap gecontroleerd en ik denk toen was 110/60?

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Nee heb niet steeds tot nu 1 keer in begin van zwangerschap gecontroleerd e ...
Dat is mooie bloeddruk maar omdat je eiwitten kan je beter wel keer bloeddruk controle doen omdat eiwitten een teken kunnen zijn van zwangerschapsvergiftiging. Zou maandag gewoon bellen voor bloeddruk controle en urine controle, anders even overleggen met gyn/verloskundige?

5 jaar geleden

Ja moet maandag zoizo bellen huisarts voor lab uitslag en dan even kijken wat ze zeggen 😕 maak me beetje zorgen eerder miskraam gehad na 5 weken en nu maandag 15 weken...

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Ja moet maandag zoizo bellen huisarts voor lab uitslag en dan even kijken w ...
Als het je niet lekker zit zou ik gewoon de verloskundige bellen! Die kan evt even je bloeddruk meten en als die goed is ben je gerustgesteld, anders loop je er het hele weekend nog mee...

5 jaar geleden

Ik zal proberen te bellen morgen en anders wacht ik tot volgende week maandag tot me uitslag er is van de huisarts

5 jaar geleden

Even n positief puntje ipv klagen: verloskundige belde mij net met goed resultaat van de nipt test! Jee!!! Binnen vijf dagen al. Had het niet verwacht. En zo aardig dat de verloskundige op zondag gewoon nog even belt 😀

5 jaar geleden

Gefeliciteerd, fantastisch een goede uitslag! Heel fijn dat de meeste de uitslag van de NIPT zo snel horen! Bij mij is er 26 juli bloed geprikt en we wachten nog steeds op de uitslag =( hoop dat de lange wachttijd niks over de uitslag zegt...

5 jaar geleden

Reactie op Waggy

Gefeliciteerd, fantastisch een goede uitslag! Heel fijn dat de meeste de ui ...
Dat zegt niks over de uitslag! Maar wat raar dat ze niet gewoon op volgorde van binnenkomst doen? Is het voor jou ook naar erasmus opgestuurd? Zou t nog uitmaken waar t geprikt is?

5 jaar geleden

Ja gek inderdaad dat het niet op volgorde lijkt te gaan. Is in het ziekenhuis geprikt en naar het Erasmus gestuurd. Dinsdag hebben we een extra echo controle, hopelijk kunnen ze ons dan meer vertellen. Ik wordt er elke dag gekker en ongeruster van.

5 jaar geleden

Wij hebben dit bewust niet gedaan ten eerste vind ik het hoop geld en ten tweede wat dan dat je er achter komt dat het kindje het heeft ga je dan overwegen om het weg te laten halen? Wij zien het wel met de geboorte maar dit is mijn mening uiteraard

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Wij hebben dit bewust niet gedaan ten eerste vind ik het hoop geld en ten t ...
Wij doen het als het niet goed is wij er goed op kunnen voorbereiden

5 jaar geleden

Ik moet ook even zeuren over de vraag.. ‘is het gepland?’ . Snap gewoon niet waarom dat relevant is. Het kan ook voor iemand een ongemakkelijke of pijnlijke vraag zijn vind ik. Wij hebben vorige week bekend gemaakt dat ik zwanger ben en die vraag denk ik al 10 keer gekregen. Ik ben bijna 28 en een vaste relatie, dus vind het zelf niet zo gek dat ik graag een gezinnetje wil. Maargoed tot nu toe heb ik de vraag maar netjes beantwoord met ja het is gepland en we zijn er heel blij mee! Totdat Ik hoorde van een goede vriendin van mij (ook mijn collega) dat er zelfs collega’s naar haar waren toegegaan met de vraag: is haar zwangerschap gepland? En opmerkingen als: zolang zijn zij en haar vriend nog niet samen toch? Toen heb ik die desbetreffende collega wel even aangesproken hierop, maar zij vond dat ze alleen maar interesse toonde. Ik blijf het gek vinden dat andere zo bezig zijn met jou in plaats van met hun eigen leventje.

5 jaar geleden

Iemand dit wel eens meegemaakt 2de foto hoort er ook bij

5 jaar geleden

Zo raar

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Zo raar
Huh heel apart ja. Gewoon lekker terug sturen

5 jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ik moet ook even zeuren over de vraag.. ‘is het gepland?’ . Snap gewoon nie ...
Ja die ken ik! Ik ben 11 jaar samen met mijn vriend. We zijn 27 en ik heb de vraag ook al meerdere keren gekregen. Zelfs van mensen die ik niet heel goed ken. De volgende keer dat iemand dit vraagt dan ga ik brutaal aan hun vragen of hun kinderen gepland waren. En wanneer ze geen kinderen hebben dat ik al 11 jaar samen ben met mijn vriend, wat denk je nu zelf? Mensen begonnen zelfs al te vragen wanneer we aan kinderen zouden beginnen en nu we er aan begonnen zijn, mag het ineens niet meer ofzo? Zeveraars!

5 jaar geleden

Reactie op JVH

Ja die ken ik! Ik ben 11 jaar samen met mijn vriend. We zijn 27 en ik heb d ...
Mensen hebben nou eenmaal altijd wat te zeiken over andermans leven, lekker laten gaan 😉