1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ja precies! Inslapen gaat prima. Daarna rusteloze benen, pijn aan de zijkan ...
Jij al iets uitgevonden wat je er aan kan doen?

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Als ik in bed lig en eigenlijk ook wel gedurende de dag, heb ik linksonder ...
Ik heb exact het zelfde. Links een zeurende pijn. Ook het gevoel alsof er iets knel zit soms. Gynaecoloog zei hoort erbij. Kan bandenpijn zijn of groeipijn...

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ja precies! Inslapen gaat prima. Daarna rusteloze benen, pijn aan de zijkan ...
Vooral die zijkant billen / heupen doen zeer. Dat is echt het meest irritante. Mijn rechterzij slaapt niet lekker, zit misschien ook tussen mn oren omdat de doorbloeding dan minder zou zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Vooral die zijkant billen / heupen doen zeer. Dat is echt het meest irritan ...
Dat heb ik ook! Lijkt wel of alles beurs is...

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Naar mijn idee kan dit weken duren door het groeien van je kindje ook mense ...
Oh hoe doe jij dat dan? Ik voel het namelijk echt met alles en gaat nogal ten koste van Mn concentratie op het werk en van nachtrust..

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik heb exact het zelfde. Links een zeurende pijn. Ook het gevoel alsof er i ...
Ja dat gevoel heb ik ook idd. Daarnaast heb ik waarschijnlijk ook al last van Mn bekken dus dat werkt niet echt mee.. Hoe ga jij er verder mee om?

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Oh hoe doe jij dat dan? Ik voel het namelijk echt met alles en gaat nogal t ...
Ik slaap met een voedingskussen nu en blijf op mn linker zij liggen. Als ik er even uit moet om te plassen dan duik ik erna snel op mn linker zij om even mn heup te rusten en mn rug te strekken en zodra ik weer wat slaap voel draai ik weer naar links. Ik word wel veel wakker op mn rug alsnog dus dan draai ik me weer terug naar mn zij. En smiddags nog een dutje om de moeheid op te vangen. Voor de pijn in mn liezen kan ik niks doen, maar zorg ik wel dat ik niet met mn benen over elkaar zit en heb ik ook een steunband gekocht zodat het minder hangt/trekt.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik slaap met een voedingskussen nu en blijf op mn linker zij liggen. Als ik ...
Oeps, kan het niet wijzigen maar na een toilet bezoek duik ik dus even snel op mn rechter zij

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik slaap met een voedingskussen nu en blijf op mn linker zij liggen. Als ik ...
Als het goed is krijg ik vandaag of morgen ook een voedingskussen binnen en hoop dat dat wat opvangt. Slaap nu ook vooral linkerzij en rug maar ben eigenlijk buikslaper maar dat lukt niet echt meer.. Misschien is steunband nog wel een optie inderdaad.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik slaap met een voedingskussen nu en blijf op mn linker zij liggen. Als ik ...
Ik heb de verloskundige toch even gesproken. Ga toch een test doen voor blaasontsteking en ze gaf aan dat het een signaal van je lichaam is dat je rustiger aan moet doen.. dus misschien voor jou ook iets waar je wat aan hebt? Ik ben wel pas 15 weken dus voor mij is dit allemaal vrij vroeg maar weet natuurlijk niet hoe ver jij al bent..

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Ik heb de verloskundige toch even gesproken. Ga toch een test doen voor bla ...
Ik ben een week geleden nog getest omdat ik ook een hoge bloeddruk gekregen heb. Maar alles was goed... dus bij mij geen blaas. Ik ben 13 weken

5 jaar geleden

Vorig jaar had ik vlak na het einde van het eerste trimester ook enorme steken in mn zij en liezen. Dit heeft wel een week of 5 geduurd, sorry voor de dames die er nu ook last van hebben... Goed rustig aan doen, maar ook zeker in beweging blijven! Bij mij hielp wandelen heel erg goed en ik reed nog paard tot de 30 weken en dat zorgde voor veel ontspanning in mijn rug en bekken en daarmee ook voor een andere belasting van de banden waardoor de pijnklachten snel verminderden.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik ben een week geleden nog getest omdat ik ook een hoge bloeddruk gekregen ...
Ah wat shit zeg. Althans niet dat je geen blaasontsteking hebt, maar dat je het al zo vroeg hebt!! Ik hou Mn hart vast voor komende weken😅

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Ah wat shit zeg. Althans niet dat je geen blaasontsteking hebt, maar dat je ...
Ik had helaas al voor de zwangerschap een hogere bloeddruk, altijd op het randje van gehad. Nu was ie nog iets hoger en dat werd te hoog helaas. Gelukkig wel nu bij de gynaecoloog dus krijg goede begeleiding. Ik heb ook schildklier ziekte dus sowieso fijn om extra in de gaten gehouden te worden. Zit regelmatig bij de verpleegkundige om even van alles te checken haha. Zijn ze er op tijd bij als het fout is ;) Maar om de pijn geen zorgen maken zolang je niet vloedt, zeg de gynaecoloog.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik had helaas al voor de zwangerschap een hogere bloeddruk, altijd op het r ...
Ooh dan speelt er al veel omheen! Snap wel dat fijn is als je dan vaak bij gynaecoloog komt!

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Vooral die zijkant billen / heupen doen zeer. Dat is echt het meest irritan ...
Erg he! Had ik bij de eerste niet. Nu is het plaatje compleet. Misselijk en overgeven. Rusteloos en slecht slapen en last van de zijkant billen. Hahaha :)

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Jij al iets uitgevonden wat je er aan kan doen?
Nee nog niet. Ga morgen naar de fysio. Even kijken wat die kan doen.

5 jaar geleden

Welke zwangerschapolie raden jullie aan? Iemand met ervaring die stria voorkomt ?

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Welke zwangerschapolie raden jullie aan? Iemand met ervaring die stria voor ...
Geen enkele voorkomt striae helaas....

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Welke zwangerschapolie raden jullie aan? Iemand met ervaring die stria voor ...
Ik ben bang dat echt voorkomen niet werkt. Enige wat je kan doen, is je huid goed gevoed houden zodat het niet gaat jeuken en trekken. Bij mijn eerste zwangerschap heb ik de olie van Weleda gebruikt. Ik heb helemaal geen striae, maar het zit ook in je genen, vriendin van mij smeerde 3x per dag en haar buikomvang was stuk minder gegroeid dan bij mij maar zij zat helemaal onder...