1795 Reacties

5 jaar geleden

Hello maagzuur😭 vanaf week 14 elke dag brandend maagzuur. Worteltjes eten en cola helpt nu af en toe maar echt niet prettig

5 jaar geleden

Heb net gesport gesquashd rn merkte daarna een beetje drukkend gevoel op me onderbuik waarschijnlijk iets te fanatiek geweest. Nu ik weer zit neemt t af. Hebben jullie daar ook weleens last van?

5 jaar geleden

Reactie op Faar

Heb net gesport gesquashd rn merkte daarna een beetje drukkend gevoel op me ...
Ik heb de afgelopen 2 dagen pijnscheuten gehad in mijn zij en onderbuik, volgens de vk niks aan de hand... Wellicht toch iets teveel van je lichaam gevraagd? Nu gewoon lekker rustig aan doen en gaat het niet bel dan even voor de zekerheid met je vk ;)

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Hello maagzuur😭 vanaf week 14 elke dag brandend maagzuur. Worteltjes ete ...
Droge koekjes van verkade helpen bij mij soms tegen opkomend maagzuur. Maar ik moet ook nog steeds overgeven...

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Hello maagzuur😭 vanaf week 14 elke dag brandend maagzuur. Worteltjes ete ...
Omeprazol kopen bij de apotheek 1 per dag heel de dag nergens meer last van! Werkt perfect

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb de afgelopen 2 dagen pijnscheuten gehad in mijn zij en onderbuik, vo ...
Dankjewel ja ga ik doen. Maak me niet zo heel zorgen gelukkig maar was wel benieuwd of dat normaal is ben nu bijna 13 wkn.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik heb zo'n pijn aan mn bips😭 mn heupen zijn zo beurs en mn stuitje en bil ...
Komt mij heel bekend voor. Ook ik word s nachts vaak wakker een lig dan op mijn rug, omdat op mijn zij te veel pijn doet. Ben je al naar bekkenfysio geweest? Ik heb mij daarvoor aangemeld, helaas moet ik nog 4 wkn wachten ivm vakantie

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Hello maagzuur😭 vanaf week 14 elke dag brandend maagzuur. Worteltjes ete ...
Tegen brandend maagzuur kan je pepermuntje eten of melk drinken. Mocht je geen medicijnen willen dan. Ik heb het ook erg vaak. Soms neem ik ook yakult erbij, dat is ook erg fijn. Geen koolzuur drinken en vermijd vet of pittig eten...

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Komt mij heel bekend voor. Ook ik word s nachts vaak wakker een lig dan op ...
Krijg je geen last van duizeligheid op je rug?? Ik ben daar bang voor dus zodra ik merk dat ik op mn rug lig, draai ik meteen naar mn zij weer. Mn rechter zij doet mn buik pijn dus ik lig bijna alleen maar links. Maar pfff na paar uur slaap ben ik het echt zat. Ik doe nu vaak een dutje om te compenseren. Fysio wilde ik gaan raadplegen, maar zijn maandag pas bereikbaar. Ik heb hiervoor veel last gehad van een terug kerende hernia dus ben ontzettend bang dat ik dat nu weer krijg. Maar daarvoor ging ik naar een orthomanuele therapeut. Ik denk dat ik hem dan ook weer ga raadplegen als eerste. Ik merk echt dat mn heupen en gewrichten week zijn, na uurtje wandelen door museum, met vaak stil staan, werden mn billen echt beurs en toen ik ging zitten was het een aaahh en een auw!

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Tegen brandend maagzuur kan je pepermuntje eten of melk drinken. Mocht je g ...
Melk helpt mij mij bijna niet maar pepermuntjes we heel even. Ik ga zo naar de verloskundige en dan kijken of ze iets kan betekenen. Ben net ff heel verdrietig geweest omdat iemand vond dat ik al veel aangekomen was (kon ze blijkbaar aan m'n gezicht zien) en omdat ik zei ben maar 0,6 aangekomen tot nu toe. Ben van mezelf zoiezo al te zwaar vind ik maar kwam wel even heel hard binnen. Ff m'n hart gelucht door een potje te janken en erover te praten maar voel me nu nog steeds rot en dik😞

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Melk helpt mij mij bijna niet maar pepermuntjes we heel even. Ik ga zo naar ...
He wat een rot opmerking zeg!! Wees maar juist trots op je buik! Niet aantrekken wat ze zeggen. Je weet het zelf beter. Ik ben al vrij stevig, maar mijn buik begint echt flink te bollen en ik ben nog 0 kilo aangekomen. Dus ik ben trots op mijn buikje. Maar ik krijg juist berichten van mn schoonmoeder bijvoorbeeld met "ja je had natuurlijk al een buik, dus je ziet niks". En dan zeg ik ja nou, waarom pas ik mn broeken dan niet meer. En dan zegt ze dus dat ik aangekomen ben. Ja dat is om boos en verdrietig van te worden. Mens, gun me gewoon dat ik er van geniet...

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Krijg je geen last van duizeligheid op je rug?? Ik ben daar bang voor dus ...
Nee ik heb geen last van duizeligheid als ik op mijn rug lig. Ook ik voel mijn buik als ik op mijn zij lig, schijnt normaal te zijn. Wanneer ik n tijdje loop, krijg ik ook pijn in mijn billen. We moeten er wat voor over hebben om onze kindjes op de wereld te zetten. Gelukkig ben ik verder niet misselijk.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

He wat een rot opmerking zeg!! Wees maar juist trots op je buik! Niet aantr ...
Ja dat heb ik dus ook! Als ik sochtends op de weegschaal dra is 't verschil 0,6 kilo. Een buikje had ik al. Maar het is nu wel echt voller. Vooral als ik gegeten heb. Dus begrijp heel goed dat 't niet leuk is als mensen dat soort opmerkingen maken. Dank je wel voor je lieve woorden 💕

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Nee ik heb geen last van duizeligheid als ik op mijn rug lig. Ook ik voel m ...
"Fijn" om de herkenning te horen. We hebben er zeker wat voor over he haha. We mogen beiden dan zeker blij zijn dat we geen last hebben van die andere kwaaltjes inderdaad!

5 jaar geleden

Meiden ik sta hier op janken. Ik heb mijn nipt test gelezen op cozo (be platform lab resultaten). Ik kan mijn gynea niet bereiken maar ik zag dat mijn witte bloedcellen een zeer hoge waarde hadden. Ik ben zo dom geweest om het te googelen en daar zie ik de woorden kanker en leukemie voorbij komen. Hadden er nog mensen een verhoogde waarde in witte bloedcellen??

5 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Meiden ik sta hier op janken. Ik heb mijn nipt test gelezen op cozo (be pla ...
Kan ook gewoon zijn dat je een ontsteking hebt ergens of een griepje op komst is... zegt volgens mij niet zo heel veel. Google gewoon lekker uit laten ;)

5 jaar geleden

Reactie op S123

Kan ook gewoon zijn dat je een ontsteking hebt ergens of een griepje op kom ...
Je hebt helemaal gelijk ... twas een niersteen! Domme koe dat ik ben 🤣🤣🤣🤣

5 jaar geleden

En jaaa hoor daar istie weer... De misselijkheid en zo hevig ook dat ik al de hele dag niks binnenhoud😭😭

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

En jaaa hoor daar istie weer... De misselijkheid en zo hevig ook dat ik al ...
Wat rot zeg hopelijk gaat het snel beter 🌹

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

En jaaa hoor daar istie weer... De misselijkheid en zo hevig ook dat ik al ...
Ja hier is het de ene dag iets minder en dan denk ik: gaat het dan nu beter? Maar de dag erna is het weer in alle hevigheid terug!