1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Dit herken ik helemaal iedereen roept je moet er van genieten. Ik ben nu 16 ...
Ik heb ooit een dagje er tussen dat ik er van geniet. Maar nog geen enkele dag gehad dat ik me echt goed voel. Veel ziek geweest en momenteel gaat het goed maar iedere dag draait me maag wel een keer om en ben iedere dag super moe. Wij hebben ook een hond van 8 maanden. Word overigens moe van de opmerking. Zwanger ? Maar je hebt net een hond ? Of is het wel gepland aangezien je ook een jonge hond hebt ? Word je zo moe van 😥

5 jaar geleden

Reactie op denise103

Ik heb ooit een dagje er tussen dat ik er van geniet. Maar nog geen enkele ...
Echt verschrikkelij k eh mensen die het recht denken te hebben te weten hoe jij het zou moeten doen. Mijn relatie duurt.nog geen jaaarrreeennnn mensen zeggen tegen ons ook nu al maar we zijn 27 en 30 hebben allebei een baan een huis gekocht en staan er allebei achter. Ik heb zo veel moeite met dat mijn lijf veranderd en ben zo moe. Nu beginnen vervolgens ook mijn bekken. Zou het nog leuk worden 🤣

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Echt verschrikkelij k eh mensen die het recht denken te hebben te weten hoe ...
Hier ook sommige mensen vinden me jong. Ik ben 25 maar mijn man is 34. Hier ook huisje gekocht allebei een baan. Zou het niet anders doen dan dat ik nu doe. Hoe heerlijk is het dat de hond en de baby straks samen opgroeien ?

5 jaar geleden

Reactie op denise103

Hier ook sommige mensen vinden me jong. Ik ben 25 maar mijn man is 34. Hier ...
Ja is ook wij hebben een staford en nog een kleine mix onze stafford is zeker niet vals maar is niet vriendjes met elke hond. Hier in de buurt zeggen mensen nu moet dat met een baby in een huis opgroeien😱

5 jaar geleden

Reactie op Vend

Ja is ook wij hebben een staford en nog een kleine mix onze stafford is zek ...
Staffords staan ergens bovenaan is de lijst van kindvriendelijke honden.... als mensen zich eens in zouden lezen voor ze commentaar hebben.

5 jaar geleden

Als je goed begeleid maakt het echt niet uit wat voor soort hond je hebt. Staffs zijn vaak juist heel waakzaam tegenover eigen gezin/roedel en zal die echt niet zomaar aanvallen. Vaak is het de angst in mensen die zo doet praten. Hier moet onze kleine opgroeien met 3 reuzen broers en zus (st bernsrd, kr. lab x boxer kr. Lab x border) en ik vertrouw ze alle 3 dat het goed komt. Als we maar goed begeleiden

5 jaar geleden

Reactie op RidderCindy

Als je goed begeleid maakt het echt niet uit wat voor soort hond je hebt. S ...
Zo is dat die van ons zijn ook gewoon super lief! Vaak zijn het de mensen zonder honden of met kleine valse keffertjes die het zeggen.

5 jaar geleden

Nou jaaa zeg vandaag 8 uur begonnen moest tot 13.00 uur werken... Vroeg me bedrijfsleidster net hoe het gaat... Zeg ik nou ik kreeg daarnet wel ff last van mijn bekken, vandaar dat me collega en ik ff gewisseld hadden zodat ik ff kon zitten... Zegt ze gewoon doodleuk ooooh begint dat nu al?! Hoe moet dat straks dan als je nog verder bent?! 😯😯 Euhhh okeeee alsof ik er wat aan kan doen

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou jaaa zeg vandaag 8 uur begonnen moest tot 13.00 uur werken... Vroeg me ...
Wat een nare opmerking zeg ... 😨

5 jaar geleden

Ik heb een drukke baan waarbij ik heel erg veel moet lopen. Ik werk meestal van 7:30 tot 17:00 maar rond 2 uur krijg ik de laatste tijd last van steken in mn buik en ik wordt enorm opgeblazen. Hebben jullie hier ook last van? Ik heb het al op het lijstje gezet om aan de verloskundige te vragen. Ik ben nu 13 weken en 1 dag zwanger.

5 jaar geleden

Reactie op Melly

Ik heb een drukke baan waarbij ik heel erg veel moet lopen. Ik werk meesta ...
Dat zijn denk ik je buik banden ik heb daar ook last van je zou het dan wat rustiger aan moeten doen ( dit zeg mijn vk dan) als je andere tips krijg van jou vk dan hoor ik dat graag

5 jaar geleden

Reactie op Melly

Ik heb een drukke baan waarbij ik heel erg veel moet lopen. Ik werk meesta ...
Kan ook van de darmen komen, tijdens zwangerschap produceer je meer lucht omdat de stoelgang minder snel is... wrs ga je ook minder vaak naar het toilet op werk (ik tenminste wel) en hoopt de lucht zich op wat steken geeft

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Dat zijn denk ik je buik banden ik heb daar ook last van je zou het dan wat ...
Ik laat het weten, ik moet donderdag heen :)

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Kan ook van de darmen komen, tijdens zwangerschap produceer je meer lucht o ...
Dat zou ook kunnen.

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou jaaa zeg vandaag 8 uur begonnen moest tot 13.00 uur werken... Vroeg me ...
Deze krijg ik ook te horen als ik last van m'n bekken heb na het zitten. 😡

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Deze krijg ik ook te horen als ik last van m'n bekken heb na het zitten. 😡 ...
Vind het echt te belachelijk voor woorden nou moest ik me wel inhouden, aangezien ik (nog) geen duidelijkheid heb over mijn contract... Want anders had ik er echt wel tegenin gegaan

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Vind het echt te belachelijk voor woorden nou moest ik me wel inhouden, aan ...
Ja echt erg hem vooral dat je zo op je tenen moet lopen ivm contract.

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Nou jaaa zeg vandaag 8 uur begonnen moest tot 13.00 uur werken... Vroeg me ...
Wat een rotstreek!!!!

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Dank je wel maar ook ik zal wel moeten volhouden volgende maand wordt hopel ...
En dat weten ze ook, maken ze mooi gebruik van:(

5 jaar geleden

Wat erg toch allemaal dat er op de werkvloer zo vervelend wordt gedaan he! Ik werk op een kantoor op de derde verdieping zonder lift.... Flinke werkdruk en stress ook nog erbij dus is echt drama met mijn misselijkheid. Ben nu volgende de huisarts en verloskundige wel officieel HG patient ondanks het feit dat ik niet in het ziekenhuis heb gelegen.