1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik kreeg net de vraag van wie ik zwanger ben.. Uhm domme vragen bestaan dus ...
Naajaaaa zeg wat is dat voor vraag!

5 jaar geleden

Wat een k*t weer echt mij kan je echt opvegen met dit weer waarom moet het altijd hier zoo achterlijk warm zijn?! 16 weken zwanger en een 10 maanden oude zoontje die niet lekker is , is dit echt niet te doen ( arm kind) Mama is gesloop

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik kreeg net de vraag van wie ik zwanger ben.. Uhm domme vragen bestaan dus ...
Jaaaa die heb ik ook gehad😒 zoooo belachelijk gaat niemand iets aan

5 jaar geleden

Pff m'n voeten zijn nu al aan 't opzwellen. Opeens zaten de bandjes van m'n zomer sandaaltjes te strak☹️

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Pff m'n voeten zijn nu al aan 't opzwellen. Opeens zaten de bandjes van m'n ...
Haha hier precies hetzelfde.... twee weken geleden met sandaaltjes eindelijk aan willen doen die ik paar weken eerder nieuw had gekocht maar kan ze niet eens aan 😭😭 ben onder werktijd naar de terstal gegaan om nieuwe wijde sandalen te shoppen 😂

5 jaar geleden

Reactie op Kim1992

Haha hier precies hetzelfde.... twee weken geleden met sandaaltjes eindelij ...
Jaaa ik had ze dus nog in juni aan op vakantie in Turkije en nu zaten ze zo strak. Moet ook maar ff wat wijdere sandalen aan gaan doen want dit zat niet lekker.. Probeer veel te drinken dat schijnt te helpen tegen vocht. En je benen af en toe hoog leggen

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Jaaa ik had ze dus nog in juni aan op vakantie in Turkije en nu zaten ze zo ...
Wordt nog wat in de winter met dichte schoenen ..... 🙈

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Pff m'n voeten zijn nu al aan 't opzwellen. Opeens zaten de bandjes van m'n ...
Mijn enkels hebben zwembandjes van dat vocht 😂😂😂 is niet normaal dit... Morgen even opzoek naar vocht afdrijvende drankjes 😅

5 jaar geleden

Na wat ik allemaal lees durf ik op werk niet eens meer aan te geven mijn zwangerschap...zit al elke keer met zenuwen hoe ik het door moet geven 😕 tips? (17+2)

5 jaar geleden

Help! Ik heb steken in mijn buik... En merk ook dat ik afgevallen ben en daardoor vermoedelijk zo lusteloos ben😐 terwijl ik wel weer een beetje normaal kan eten nu alleen in wat kleine porties... Mijn vk wil dat ik mijn urine laat checken.. Zij denkt een blaasontsteking

5 jaar geleden

Nooit last gehad van ontstoken tandvlees. En sinds gister: boem. Flink ontstoken. Word even een afspraak maken. Las al ergens dat zelfs tandvlees ontstekingen averechts kunnen werken. En dat die ontstekingen nu blijkbaar normaal zijn door hormonale veranderingen. Tandarts 😒bleh

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Na wat ik allemaal lees durf ik op werk niet eens meer aan te geven mijn zw ...
Gewoon aangeven. Wachten tot ze t zelf zien is ook zo raar :p Ik moest mijn contract nog krijgen. Was net 12 weken. Gesprek gehad contract getekend: en wil je nog iets zeggen na aanleiding van t gesprek? Uuh noouuu ik heb wel iets anders 😂

5 jaar geleden

Reactie op Trotsemama

Wat een k*t weer echt mij kan je echt opvegen met dit weer waarom moet het ...
Echt kut! Ook nog een zoontje die ziek is:( sterkte Meis!

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Echt kut! Ook nog een zoontje die ziek is:( sterkte Meis!
T is ook klote weer. Vannacht echt ruk geslapen, wordt een lange dag vandaag dgn wil nu het liefst mijn bed alweer in.... zucht.

5 jaar geleden

Neeee bah ik ben gister lek gestoken op het terras. En ik ben allergisch voor muggenbeten maar mag geen anti histamine slikken. Nu heb ik echt hele grote joekels van muggenbulten zitten. Bij mij blijven die krengen soms wel 6 weken zitten jeuken... 😭

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Neeee bah ik ben gister lek gestoken op het terras. En ik ben allergisch vo ...
Ik slik loratadine, die mag je gewoon slikken!

5 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Ik slik loratadine, die mag je gewoon slikken!
Oh?? Er staat dat anti histamine 10 tot 15 procent kans op miskraam geeft. Maar sowieso kan ik slecht tegen loratadine, word echt ernstig suf dan. Ik denk dat ik de bulten even aankijk en mochten ze nog meer groeien, dat ik dan even de gyn bel van wat ik mag gebruiken.

5 jaar geleden

Reactie op keanetje

Gewoon aangeven. Wachten tot ze t zelf zien is ook zo raar :p Ik moest mij ...
Ja ik wist wel dat ik zwanger was toen ik sollicitatiegesprek had maar ik dacht ja is te vroeg te vertellen en nu wel 17+2 dagen en ik denk hele tijd hoe moet ik vertellen😨

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Ja ik wist wel dat ik zwanger was toen ik sollicitatiegesprek had maar ik d ...
Ik heb dit ook! Maar kwam nog vanuit ziektewet dus extra bagage. Maandag toch besloten met 17 weken te vertellen en hij vond 't super gek dat ik er zo zenuwachtig voor was. Heb dus een baan aangeboden gekregen! Ik zou er niet heel lang mee wachten omdat de verhoudingen dan miss scheef kunnen worden maar je bent niets verplicht! Tot 3 maanden voor je uitgerekende datum

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Ik heb dit ook! Maar kwam nog vanuit ziektewet dus extra bagage. Maandag to ...
Ja dat klopt ik had gelezen dat je vanaf )6 maanden mag vertellen...alleen heb een hele strenge en jonge vrouw die nog zelf geen kinderen wilt als leiding