1795 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb het bij het eerste sollicitatie gesprek gelijk verteld. Zodoende weet het bedrijf wat je te bieden en omgekeerd. Heb een contract aangeboden gekregen met minder uren dan dat ik nu werk, maar bij mij gaat het om dat ik werk heb. Succes komt wel goed gewoon open en eerlijk zijn.

5 jaar geleden

Reactie op Daniella-24

Ik heb het bij het eerste sollicitatie gesprek gelijk verteld. Zodoende wee ...
Ik ook, het voelde voor mij echt fout om het niet te vertellen, (was toen 12 weken) toch uitgenodigd voor een tweede gesprek en begin aanstaande maandag (nu 17 weken). Was bang dat het lastig zou worden nu een baan te vinden maar het is me 100% meegevallen. Denk wel dat het heel erg ligt aan de branche waar je in werkzaam bent

5 jaar geleden

OMG mijn vreetbui eindigend met de hele zak chips in de wc pot. Nu met maagzuur op bed # datzaljelerenniettevreten

5 jaar geleden

Ik heb geen cravings (vreetbuien)... is dat normaal 17+3 dagen

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Ik heb geen cravings (vreetbuien)... is dat normaal 17+3 dagen
Ik ook niet hoor. Vriendin van me ook niet en heeft gezond zoontje. Lijkt me alleen maar goed teken, dat je in balans bent..

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Ik heb geen cravings (vreetbuien)... is dat normaal 17+3 dagen
Ik had het ook niet omdat ik veel misselijk ben en lang hen moeten overgeven. Gisteren had ik ineens een vreetbui. Maar daar heb ik van geleerd bah bah

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Ik heb geen cravings (vreetbuien)... is dat normaal 17+3 dagen
Ook geen last van!

5 jaar geleden

Gelukkig niet de enige zonder cravings ik dacht dat ik raar was en omdat me familie steeds zegt je eet niet veel maar gewoon zoals gewoonlijk en ook geen cravings 😌

5 jaar geleden

Ik heb een kantoorbaan en word INEENS he-le-maal gek van het geluid van het (veel te harde) getik van de toetsenborden van sommige collega’s.. Ik draai bijna dooooooor

5 jaar geleden

Reactie op serinde

Ik heb een kantoorbaan en word INEENS he-le-maal gek van het geluid van het ...
Haha, ik heb precies hetzelfde een tijdje geleden gehad. Gelukkig nu niet meer. Wat bij mij werkte was even een frisse neus halen haha

5 jaar geleden

Ja ik merk soms wel dat ik me als een puberpeuter gedraag. Heb soms ineens driftbuien waar ik zelf van schrik. Mn vriend begint dan keihard te lachen en roept op alles als antwoord "hormonen!" Maar ik ontploft dan helemaal. Ik word helemaal kriechel van bepaalde geluiden, geuren of als iets niet mee werkt zoals een uitzakkend haarbandje of een afzakkende panty. Laat staan als je me tegen spreekt 😂 arme man denk ik soms hihi

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja ik merk soms wel dat ik me als een puberpeuter gedraag. Heb soms ineens ...
Ik herken t. Mijn lontje is korter dan normaal en aps manlief iets durft te zeggen breekt de hel los 😂 daarnaast is die van mij leip van bapao broodjes en op t werk gooit iemand chilisaus over alles heen. Echt die lucht ervan zelfs daar word ik boos van: ga buiten zitten met die k&£zooi van je!!! 😂

5 jaar geleden

Ik eet op mijn werk vaak een salade uit de kantine, maar vraag me soms af of de salades/groentes wel goed worden gewassen. Twijfel of ik daar nog wel moet eten, hoe doen jullie dit? Overdrijf ik hier misschien in?

5 jaar geleden

Reactie op ToPlantAGarden

Ik eet op mijn werk vaak een salade uit de kantine, maar vraag me soms af o ...
Die werken waarschijnlijk met hygiëne regels ik maak me hier niet zo druk om. Ik zou het gewoon lekker blijven eten

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Gelukkig niet de enige zonder cravings ik dacht dat ik raar was en omdat me ...
Jaa heb dat ook niet echt. Wel meer trek dan normaal. Ze zeggen dat de cravings later pas komen he

5 jaar geleden

Reactie op ToPlantAGarden

Ik eet op mijn werk vaak een salade uit de kantine, maar vraag me soms af o ...
Overdrijf je niet in hoor. Worden hier in de kantine ook regelmatig mensen ziek. Is er weer is iets noet goed door de oven heen gegaan en of dergelijke. Haal hier alleen maar soep

5 jaar geleden

Mensen die hun winkelwagen in het midden van het pad zetten in de supermarkt.... aaaaaahh ga gewoon aan de kant!!! 😂

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Echt kut! Ook nog een zoontje die ziek is:( sterkte Meis!
Ahh dankjewel ik zie nu pas je reactie😅

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Jaa heb dat ook niet echt. Wel meer trek dan normaal. Ze zeggen dat de crav ...
Oh ik had juist op Google gelezen in begin van zwangerschap heb je cravings misschien krijg het nog 😂

5 jaar geleden

Reactie op yasmine-24

Oh ik had juist op Google gelezen in begin van zwangerschap heb je cravings ...
Ik denk t🤣 (hoop dan vooral craving in iets lekkers te krijgen) Ik voel de baby sinds deze week ook echt goed haha. Zo gek! 't is alsof je steeds een steekje voelt plots uit 't niets