Hier kan je alles kwijt dat je dwarszit. Irritante collega's, vervelende partner, zeurende schoonouders of gewoon schommelende hormonen? Be my guest! ✋
Gadverdamme wat was die long chicken vies!! Had me er zo op verheugd maar viel zo erg tegen. En de reis er naar toe, in de tram, al die vieze parfum luchten. Mama Mia, nooit meer!!!
Hi ladies, ben morgen 18 weken en heb echt ineens vaak laat onderin me buik. Me stoelgang gaat ook voor geen meter!!! Ik heb vrijdag voor de zekerheid urine ingeleverd maar ha is me vergeten terug te bellen met de uitslag. Ik had nl ook beetje gevoelige schaamlippen... iemand dat welleens gehad
Hi ladies, ben morgen 18 weken en heb echt ineens vaak laat onderin me buik ...
Ik heb ook veel last onderin mij buik, ben 17+5. Steken zo nu en dan. Mijn darmen werken altijd al minder, maar merk het nu ook meer. Het zal er allemaal wel bijhoren
Ik heb veel last van steken kortdurend in mijn onderbuik. Ook heel zwaar ge ...
Vanmorgen ben ik met datzelfde gevoel wakker geworden. Onaangenaam drukte daaronder. Ik ben vandaag 18+1 en dit is nieuw. Ik maakte mij even zorgen maar ben blij dat jullie dit ook meemaken. Ik zou wel mijn arts bellen morgen om te vragen wat het precies is.
Vanmorgen ben ik met datzelfde gevoel wakker geworden. Onaangenaam drukte d ...
Ik ga morgen even met de verloskundige bellen voor de zekerheid. Dinsdag heb ik de 20 weken echo. Ik kan me deze klachten niet echt herinneren van de eerste zwangerschap.
Ik heb veel last van steken kortdurend in mijn onderbuik. Ook heel zwaar ge ...
Ja dat heb ik ook!
De steken zouden de groeiende baarmoeder zijn. Soms ben ik bang dat het een menstruatie kramp is maar dat durf ik niet zeker te zeggen, alsof ik dat gevoel even vergeten ben 🙈. Soms word ik er wakker van.
Heel soms lijkt het ook alsof ik het echt voel rekken, alsof de kleine zich even dwars omdraait.
Zodra ik opsta en ga lopen voelt mn buik ontzettend zwaar. Volgens vk allemaal heel normaal, zolang het maar geen echte menstruatiekrampen worden en zolang het ook overgaat en niet continu is. En geen bloed.
Ik heb de hele dag al krampen/ steekjesrondom mijn navelgebied. Het zal elke keer weg en als ik dan zit of ligt voel ik het niet maar aanraken doet wel pijn.... Maar het is ook niet hard. Geen idee wat het is hoop niks ernstigs. Ik heb bijna elke week wel iets geks durf de verloskundige ook niet meer te bellen want dat doe ik elke week dus al haha
Ik heb de hele dag al krampen/ steekjesrondom mijn navelgebied. Het zal elk ...
Ik heb dat vandaag ook, gisteren echt veel ste veel gedaan ivm bezoek. Ben echt bang dat 't ween zijn ofzo.😞 soort van menstruatiepijn maar dan elke keer heel even een minuut en dan is 't weg
Ik heb dat vandaag ook, gisteren echt veel ste veel gedaan ivm bezoek. Ben ...
Ik had er gisteren ook last van. Had veel te veel gedaan op werk, en bijna niet gezetem en daarna ook nog met een vriendin de stad in. Uiteindelijk zijn we op een terras gaan zitten en hebben we daar de rest van de middag doorgebracht, want ik kon niet meer. Elke stap die ik zette veroorzaakte krampen in mijn onderbuik.
Ik heb echt heel erg last van mijn onderrug (gekneusd stuitje gevoel) waardoor ik bij elke stap pijn heb en slecht slaap. Vanmiddag bij mn zus een ergonomische zitbal gaan lenen, hopelijk helpt dat iets....