1795 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Lial
Als je denkt je partner te verrassen met een schone auto omdat hij er geen ...
Aaaah fijn!! Not! En nu?
5 jaar geleden
Reactie op Lial
Ik heb zn nummer, kenteken en naam genoteerd en laat straks mn partner bell ...
Ik zou toch idd ff je verzekering bellen om te vragen wat zij daarvan vinden hoor...
5 jaar geleden
Hey meiden.
Ik weet dat je tijdens je zwangerschap niet te veel op je gewicht moet letten, maar wou graag weten hoeveel jullie al zijn bijgekomen en hoe ver jullie zijn. Ben 17+3 dagen en er is al 4kg bij. Gyne zei dat als ze streng moest zijn ik al een kilootje te veel was aangekomen. Snoep ook veel de laatste tijd dus zou wel goed kunnen. Alvast bedankt voor jullie reacties.
5 jaar geleden
Reactie op JGilsoul
Mijn startgewicht was 73 voor 1m70. Gyne zei dat ik mij zeker geen zorgen m ...
Dan heb je nog genoeg ruimte;) soms houd je ook wat meer vocht vast dus je gewicht kan best veel schommelen. En mijn vk zei dat je in je 2e trimester het hardst aankomt. Dus no worries;) ik mag er maar 5 tot 9 aankomen 🙈
5 jaar geleden
Sinds zaterdag al af en aan aan het overgeven... WEER! heb zo'n pijn in mijn maag ervan... Zo maar even kijken of een warme douche helpt.
Gelukkig morgenochtend de 20 weken echo dus dan ga ik dit gelijk even aangeven...
5 jaar geleden
Ik lees nu overal op internet dat de 20 weken echo tussen 18 en 21 gedaan moet worden omdat ze anders bepaalde afwijkingen niet meer kunnen zien. Voorkeur zelfs tussen 19 en 20. Ik heb hem pas met 21 +2 omdat ze eerder vol waren. Maar eigenlijk ben ik het daar niet mee eens na wat ik allemaal hoor... Wat zouden jullie doen
5 jaar geleden
Reactie op Neryase
Ik lees nu overal op internet dat de 20 weken echo tussen 18 en 21 gedaan m ...
Ik heb mijn 20 weken echo morgenochtend... Ben nu 19 weken en een paar dagen zwanger, ben ook best wel nerveus en mijn vriend al helemaal...
5 jaar geleden
Reactie op JGilsoul
Hey meiden.
Ik weet dat je tijdens je zwangerschap niet te veel op je gewic ...
Ben er al meer dan 10 aan gekomen, maar ben ook gestopt met roken dus had het ook wel verwacht. Ik ga me er later wel weer druk om maken :)
5 jaar geleden
Reactie op ToPlantAGarden
Ben er al meer dan 10 aan gekomen, maar ben ook gestopt met roken dus had h ...
Ik ben nu 18+2 en zeker 2kg aangekomen. Mijn start gewicht was wat over een normale bmi. Dus moet ik wel extra opletten dat ik niet te veel erbij krijg. Volgens de grafieken moet ik tussen de 6 en 11kilo aankomen als eind gewicht.
Ben je gestart met een Normale bmi dan heb je nog wat ruimte en mag je meer aankomen volgens de grafieken.
5 jaar geleden
Reactie op Naalu
Ik ben nu 18+2 en zeker 2kg aangekomen. Mijn start gewicht was wat over een ...
Ik zat aan de bovengrens van een gezond bmi, rond de 23 denk ik.
5 jaar geleden
Reactie op ToPlantAGarden
Ben er al meer dan 10 aan gekomen, maar ben ook gestopt met roken dus had h ...
Nu je het zegt, ben ook gestopt met roken maar heb er nooit bij stilgestaan. Denk dat ik ook wat ga genieten nu en we zien later wel. Zie ook dat het heel variabel is dus zolang ik geen gezondheidsproblemen heb, zitten we goed 😉 dank je voor je reactie. Enjoy je zwangerschap.