1795 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op JGilsoul
Nu je het zegt, ben ook gestopt met roken maar heb er nooit bij stilgestaan ...
Ah dan zit je helemaal oke met je gewicht hoor, geniet :)
5 jaar geleden
Reactie op JGilsoul
Hey meiden.
Ik weet dat je tijdens je zwangerschap niet te veel op je gewic ...
Maak je niet te veel druk, ik ben vorig jaar tijdens mijn zwangerschap 30kg aangekomen en dit was ik na 3 maanden op 5kg na allemaal weer kwijt. Die laatste 5kg heb ik daarna ook nog 3 maanden over gedaan. Allemaal zonder te lijnen, gewoon natuurlijk weer afgevallen. Op dit moment ben ik 20+3 en ben ik krap 2kg aangekomen, maar ik ben nu ook continue misselijk en geef nog steeds over.
5 jaar geleden
Reactie op Sue
Al 3 dagen last van hartkloppingen, zit nu bij de eerste hulp voor verlosku ...
Dat heb ik ook al 2 a 3 weken. Vk zei echt door de zwangerschap, bekende kwaal.
Heb eerder al onderzoek gehad bij cardioloog en ze zagen niks. Je hart heeft nu meer bloed en moet meer rondpompen, dan krijgt ie wel eens de hik of struikelt ie. Ik heb het vooral bij bukken.
5 jaar geleden
Reactie op Denise1991
Ik ben net een hoestende zeehond al 2 weken. Nog meer mensen last van?
Jup! Sinds zaterdag ben ik snipverkouden. Ik hoop dat het snel over is. Van het hoesten doet mijn buik pijn en heb ik hoofdpijn + mijn neus zit dicht.
5 jaar geleden
Reactie op Lial
Dat heb ik ook al 2 a 3 weken. Vk zei echt door de zwangerschap, bekende kw ...
Ja ik gebruik ook ascal en injecties voor mn ziekte. Vandaar dat ik 't toch spannender vind. Heb echt een hoofdpijn dossier in 't ziekenhuis. De arts zei ook als ik zo naar je dossier kijk kan ik niet anders dan je hier naartoe laten komen. Hopelijk is het i dd gwn van de zwangerschap en niks anders. Komt denk ik ook door stress ju met werkgever etc
5 jaar geleden
Reactie op Lisette_1989
Jup! Sinds zaterdag ben ik snipverkouden. Ik hoop dat het snel over is. Van ...
Mn neus had ik vorige week. Nu hoest ik me een ongeluk. Krijg er hoofdpijn van en word er kots misselijk van.
Heb jij nog tips naast honing, thee en thijmsiroop?
5 jaar geleden
Reactie op Denise1991
Mn neus had ik vorige week. Nu hoest ik me een ongeluk. Krijg er hoofdpijn ...
Thijmsiroop mag niet tijdens de zwangerschap! Ik heb zojuist noscapect gekocht bij de Kruidvat, dat mag wel + echinaforce van a.vogel om te helpen met mijn weerstand. Mijn vriend heeft bij de Kruidvat gevraagd naar een hoestdrank die wij nu mogen gebruiken en maar die is er volgens hen niet. Ik zet gewoon een pot honing naast het bed 🙈
5 jaar geleden
Reactie op Lisette_1989
Thijmsiroop mag niet tijdens de zwangerschap! Ik heb zojuist noscapect geko ...
Thijmsiroop mag wel, gisteren heeft de apotheek het helemaal uitgezocht. Ik heb suikervrije thijmsiroop en ik heb een lage bloeddruk dus dan was het niet erg.
Die pot honing gaat mn beste vriend worden inderdaad!!
Beterschap!
5 jaar geleden
Reactie op Brenda1512
Maak je niet te veel druk, ik ben vorig jaar tijdens mijn zwangerschap 30kg ...
30kg voor de eerste zwangerschap... en zo snel kwijt. Amai. Maar is wel een geruststelling dat het achteraf ook snel kan gaan. Bedankt en geniet van deze tweede zwangerschap 😁
5 jaar geleden
Reactie op Denise1991
Thijmsiroop mag wel, gisteren heeft de apotheek het helemaal uitgezocht. Ik ...
Idd thijmsiroop mag wel, heb ik 2 weekjes terug ook gewoon mogen gebruiken van mijn huisarts toen ik de griep had en enorm veel hoest te en last van mijn keel had
5 jaar geleden
Reactie op denise103
Hallo ,
Zojuist op het werk te horen gekregen dat mijn contract niet verle ...
Even bellen met een jurist, of adviseur... Heb ik ook gedaan aangezien ook mijn contract waarschijnlijk niet verlengd gaat worden...
5 jaar geleden
Reactie op denise103
Jurist kan helaas niets voor mij betekenen hierin.
Hmmmm dat is klote... Hebben ze het echt op jouw zwangerschap gegooid? Want dat mogen ze niet he! Ik krijg het maandag te horen of ik mag blijven of niet...
5 jaar geleden
Reactie op denise103
Hallo ,
Zojuist op het werk te horen gekregen dat mijn contract niet verle ...
Hebben ze de reden gegeven voor het niet verlengen van je contract? Als dit je zwangerschap is, kan je er zeker wat mee. Tip: laat je werkgever de reden zwart op wit zetten. Overigens heeft de werkgever het recht om je contract niet te verlengen, behalve dus als de reden "zwangerschap" is.