1795 Reacties
5 jaar geleden
Same here! Nu 21+4 zwanger van de eerste. Voorheen nergens last van gehad m ...
Op aanraden van de verloskundige heb ik bij de apotheek Antagel opgehaald. 1 dopje na het eten en voor het slapen doet wonderen. Heb geen last meer gehad vanaf het moment dat ik ben begonnen het te gebruiken.
5 jaar geleden
Reactie op Djennifer
Op aanraden van de verloskundige heb ik bij de apotheek Antagel opgehaald. ...
Ik had ook antagel maar vind dit vrij prijzig omdat je het niet overdreven veel mag gebruiken en hef maar een maand goed is. Daarnaast moet het ook nog in de koelkast.... nu werk ik bij een huisarts en die vertelde dat gaviscon ook mag en dit mag je ook buiten de koelkast houden en is 6 maanden geldig na openen en helpt even goed 🥰 is ook nog iets goedkoper hahaa (8.95)
5 jaar geleden
Vandaag irriteert alles me!
Mn trainingsbroek die ineens gekrompen is waardoor ik met hoogwater loop, dat maakt me al de hele dag kwaad. En ik vroeg om ras patat te eten met kroket en een ceaser salade. En dan komen ze thuis met gewone patat en een frikandel en geen sla! Woedend!!!!
5 jaar geleden
Gelukkig heb ik dan wel weer goed nieuws... Mijn contract is vandaag weer verlengd ondanks dat niemand dat had verwacht... 😁😁😁 Ben in ieder geval tot eind juni weer onder de pannen...
5 jaar geleden
Reactie op Lial
Ah wat fijn zeg! Dat moet een grote opluchting zijn!
Jaaa dat is het zeker, ben er zo blij mee😁
5 jaar geleden
Reactie op Sista_me
Gefeliciteerd! Wat een opluchting na al dat nare nieuws..
Ja echt wel... Had het ook echt niet meer verwacht, dus zo blij dat ik in ieder geval tot eind juni mag blijven en daarna hopelijk een vast contract😁
5 jaar geleden
Reactie op v.willemse86
Ja echt wel... Had het ook echt niet meer verwacht, dus zo blij dat ik in i ...
Gefeliciteerd !
Bij mij helaas het omgekeerde. Contract niet verlengd en afgelopen week bij de huisarts geweest die heeft geadviseerd thuis te blijven ivm stress. Later contact gehad met de verloskundige die hetzelfde zei.
Nu op dag 3 dat ik thuis zat al telefoon gehad van de arbo arts. Terwijl mijn werkgever niet eens geïnformeerd heeft hoe het nu gaat.
5 jaar geleden
Reactie op denise103
Gefeliciteerd !
Bij mij helaas het omgekeerde. Contract niet verlengd en ...
Ja ik had vorige maand nog een gesprek die minder ging, waarin ze zeiden dat ze waarschijnlijk mijn contract niet zouden verlengen... Dus dat dit in een maand tijd zo omgekeerd is ben ik echt heel dankbaar voor anders had ik het precies hetzelfde als jou aangepakt idd, die stress is echt te erg!
5 jaar geleden
Reactie op v.willemse86
Ja ik had vorige maand nog een gesprek die minder ging, waarin ze zeiden da ...
Dat is echt omgekeerd dan bij mij ! Ik heb nooit een slecht gesprek gehad en alleen maar te horen gekregen hoe goed het ging en dat ik het goed deed.
En sinds mijn contract niet verlengd werd kreeg ik echt klote uren. Maar vind het wel raar hoor na 3 dagen arbo arts. En dan denk ik : had eerst even gebeld want me leidinggevende was er niet toen ik me ziek meldde. Gewoon niks meer van gehoord.
5 jaar geleden
Reactie op ria1985
Maak me helemaal druk omdat in het jumbo vlees wat ik bijna iedere dag eet ...
Ja ik kreeg ook de melding van Zwangerhap. Gelukkig ben ik vegetariër, maar ik maak me ook altijd wil zitten als ik bijv in het buitenland mozzarella of andere kaassoorten eet. Dus ik snap je volkomen. Je kan altijd de ha ff bellen. Misschien dat ze een testje kunnen doen?