1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Maak me helemaal druk omdat in het jumbo vlees wat ik bijna iedere dag eet ...
Oh getsie. Ik schrok ook meteen omdat ik vleeswaren bij jumbo haal 🙁

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Oh getsie. Ik schrok ook meteen omdat ik vleeswaren bij jumbo haal 🙁
Ja ik maak me dan weer zorgen. Ik merk dat ik heel onzeker ben. Bij mijn eerste had ik dat niet:(

5 jaar geleden

Mn stuitje doet zo'n zeer 😭😭😭 als ik zit, lig of loop maakt niet uit. Het is zo beurs! En op mn zij liggen doen mn heupen zeer. De fysio zegt dat het bekkeninstabiliteit is. Ik ben pas op 21 weken 😭 heeft iemand tips ???

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Mn stuitje doet zo'n zeer 😭😭😭 als ik zit, lig of loop maakt niet uit. He ...
Oefeningen doen en niet meer doen SAN je kan. Zit zelf op belastbaarheid van 4 uur. Daarna half uur plat en doe ik oefeningen, daarmee reset je je bekken. Zou even met fysio bespreken wat jouw belastbaarheid is en dan je conclusies trekken!

5 jaar geleden

Ik heb ineens last van spataderen op mijn linkerbeen😳 zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? En zo ja wat kan ik hier tegen doen?

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Oefeningen doen en niet meer doen SAN je kan. Zit zelf op belastbaarheid va ...
Bedoel je belastbaarheid voor werk? Werk je 4 uurtjes of ben je in totaal 4 uurtjes actief achtereen volgend?

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Mn stuitje doet zo'n zeer 😭😭😭 als ik zit, lig of loop maakt niet uit. He ...
Dit heb ik ook precies 't zelfde. Kan ook bepaalde bewegingen niet dan heb ik hele erge pijn in m'n rug. Ik heb hier helaas nog niks op gevonden..

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Dit heb ik ook precies 't zelfde. Kan ook bepaalde bewegingen niet dan heb ...
Balen he! Ik heb het sommige dagen heel erg en sommige weer minder last

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb ineens last van spataderen op mijn linkerbeen😳 zijn er nog meer men ...
Ik heb het ook. Volgens mij kan je er niks aan doen. Heeft met je bloedvaten te maken tijdens de zwangerschap.

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb ineens last van spataderen op mijn linkerbeen😳 zijn er nog meer men ...
Ik heb dit ook, vorige zwangerschap ook gehad. Bij mij was t toen zo extreem dat ik een speciale steun panty heb laten aanmeten omdat ik continu pijn had. Nooit meer weg gegaan, alleen de pijn gelukkig. Nu dus weer last van maar nog niet zo erg, maar we moeten nog even natuurlijk..

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Balen he! Ik heb het sommige dagen heel erg en sommige weer minder last
Ja super vervelend, ik doe dan gwn heel voorzichtig bukken etc als 't moet. En ook genoeg rust nemen. Sommige dagen gaat 't inderdaad best goed maar sommige dagen pfff

5 jaar geleden

Ik heb zo de rugpijn en pijn bij het op mn zij liggen links en rechts. Doodvermoeiend!! Word er chagrijnig van!

5 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Ik heb dit ook, vorige zwangerschap ook gehad. Bij mij was t toen zo extree ...
Ik had een spatader op mijn schaamlip gehad dat leek wel een alien:( enige geluk wat ik had was dat hij na de bevalling direct wegtrok.

5 jaar geleden

Ontzettend brandend maagzuur! What to do?

5 jaar geleden

Reactie op brigit911

Antagel helpt goed, en zoniet langs de dokter gaan er zijn ook pilletjes begreep ik van de gynaecoloog. Maar bij mij helpt Antagel zodra ik er last van heb.

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ik had een spatader op mijn schaamlip gehad dat leek wel een alien:( enige ...
Ohh nee dat klinkt ook echt niet fijn 🙁 gelukkig is t weg gegaan! Hoop dat t hier nu minder erg blijft ivm grotendeels winter zwangerschap. Maar weet niet of dat veel verschil maakt haha

5 jaar geleden

Reactie op brigit911

Vanillevla eten of melk drinken helpt bij mij, onderweg pepermunt eten

5 jaar geleden

Ik slaap zo slechttttt🤪

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik slaap zo slechttttt🤪
Hier ook 1 🙋‍♀️😜

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik slaap zo slechttttt🤪
Ik slaap ook heel slecht 😢