1795 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op ria1985
Maak me helemaal druk omdat in het jumbo vlees wat ik bijna iedere dag eet ...
Oh getsie. Ik schrok ook meteen omdat ik vleeswaren bij jumbo haal 🙁
5 jaar geleden
Reactie op Lial
Mn stuitje doet zo'n zeer 😭😭😭 als ik zit, lig of loop maakt niet uit. He ...
Oefeningen doen en niet meer doen SAN je kan. Zit zelf op belastbaarheid van 4 uur. Daarna half uur plat en doe ik oefeningen, daarmee reset je je bekken. Zou even met fysio bespreken wat jouw belastbaarheid is en dan je conclusies trekken!
5 jaar geleden
Ik heb ineens last van spataderen op mijn linkerbeen😳 zijn er nog meer mensen die hier last van hebben? En zo ja wat kan ik hier tegen doen?
5 jaar geleden
Reactie op v.willemse86
Ik heb ineens last van spataderen op mijn linkerbeen😳 zijn er nog meer men ...
Ik heb het ook. Volgens mij kan je er niks aan doen. Heeft met je bloedvaten te maken tijdens de zwangerschap.
5 jaar geleden
Reactie op v.willemse86
Ik heb ineens last van spataderen op mijn linkerbeen😳 zijn er nog meer men ...
Ik heb dit ook, vorige zwangerschap ook gehad. Bij mij was t toen zo extreem dat ik een speciale steun panty heb laten aanmeten omdat ik continu pijn had. Nooit meer weg gegaan, alleen de pijn gelukkig.
Nu dus weer last van maar nog niet zo erg, maar we moeten nog even natuurlijk..
5 jaar geleden
Ik heb zo de rugpijn en pijn bij het op mn zij liggen links en rechts. Doodvermoeiend!! Word er chagrijnig van!
VRIEND
5 jaar geleden
Reactie op brigit911
Ontzettend brandend maagzuur! What to do?
Antagel helpt goed, en zoniet langs de dokter gaan er zijn ook pilletjes begreep ik van de gynaecoloog. Maar bij mij helpt Antagel zodra ik er last van heb.
5 jaar geleden
Reactie op ria1985
Ik had een spatader op mijn schaamlip gehad dat leek wel een alien:( enige ...
Ohh nee dat klinkt ook echt niet fijn 🙁 gelukkig is t weg gegaan!
Hoop dat t hier nu minder erg blijft ivm grotendeels winter zwangerschap. Maar weet niet of dat veel verschil maakt haha