1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Al dik een week de griep, keelontsteking.. En toen was ik bijna beter en da ...
Hier gister naar de huisarts geweest. Ook griep en keelontsteking 🤧flink verkouden en koorts. Hoesten kan inderdaad flink zeer doen wanneer je heel de dag bezig bent 😫

5 jaar geleden

Reactie op denise103

Hier gister naar de huisarts geweest. Ook griep en keelontsteking 🤧flink v ...
Is koorts erg? Ik durf nooit te googlen haha. Ik denk gewoon uitzieken he? Beterschap!

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Is koorts erg? Ik durf nooit te googlen haha. Ik denk gewoon uitzieken he? ...
Gewoon lekker uitzieken! Veel slapen en jezelf warm houden alles er lekker uit zweten. Huisarts zei dat koorts in principe geen kwaad kan maar je moet natuurlijk niet dagen lang koorts hebben. ( en niet te hoog ) Koorts mag je eventueel remmen met paracetamol. Paracetamol moet geen kwaad kunnen maar je wil natuurlijk zo min mogelijk medicatie hebben. Ben je al bij de huisarts geweest ? Wanneer je 38,5 of hoger hebt zou ik altijd even bellen. Kunt beter het zekere voor het onzekere nemen😉 Jij ook beterschap !

5 jaar geleden

Reactie op denise103

Gewoon lekker uitzieken! Veel slapen en jezelf warm houden alles er lekker ...
Nee ik ben niet bij de huisarts geweest. Ik heb denk ik geen echte koorts maar verhoging. Ben nog niet zo heet geweest dat ik ben gaan meten. Maar slaap wel veel en heb me dik gekleed inderdaad. Hopen dat het snel weg trekt!

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Nee ik ben niet bij de huisarts geweest. Ik heb denk ik geen echte koorts m ...
Gewoon lekker rustig aan doen en lekker uitzieken. Goed naar jezelf luisteren en je lijf ! Dan merk je vanzelf wanneer je weer meer kunt of wanneer je naar de huisarts moet. En inderdaad hopen dat het snel weg gaat. ( ik ben zelf vrij snel naar de huisarts geweest maar heb altijd meteen 39 tot 40 graden koorts bij keelontsteking. Die heb ik namelijk standaard 2x per jaar. )

5 jaar geleden

Nog meer meiden hier die last hebben van een doof been? Alsof die de hele dag licht slaapt... Linker bovenbeen.

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Pff zelfs de omeprazol hielp hier niks vandaag. Wordt er helemaal gek van
Erg he ik kan een hele fles gaviscon opdrinken en nog doet het niks 🙈🙈 rustig ademhalen hahaa

5 jaar geleden

Gisteravond ineens weer vreselijk overgeven en bijna flauwvallen. Vanmorgen diarree. Nu lijkt het weer wat beter te zijn. OMG effe bang dat het overgeven weer terugkomt🥴

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Gisteravond ineens weer vreselijk overgeven en bijna flauwvallen. Vanmorgen ...
He bah Das schrikken! Hoorde ook dat buikgriep heerst. "Hoop" dat dat het is voor je. Zelf heb ik de snotter griep, ook bah

5 jaar geleden

Reactie op Lial

He bah Das schrikken! Hoorde ook dat buikgriep heerst. "Hoop" dat dat het ...
Bah bah niet leuk nee! Heerst echt veel zie ik in mijn omgeving. Hoop dat het gewoon tijdelijk is. Snottergriep is ook vreselijk! Mijn dichter heeft het ook:(

5 jaar geleden

Bijna 6 maand zwanger en alsnog de hele trein doorakkeren om een zitplek te vinden. Met jas aan misschien wat moeilijker te zien, dus rits ‘m al open voor ik instap, maar helaas. Heb toch echt wel een zichtbaar buikje..

5 jaar geleden

Reactie op cvws

Bijna 6 maand zwanger en alsnog de hele trein doorakkeren om een zitplek te ...
Ik weet niet van waar je bent maar in Belgie mag je vanaf 6 maanden , met een bewijs, 1ste klas reizen.

5 jaar geleden

Reactie op Dowe

Ik weet niet van waar je bent maar in Belgie mag je vanaf 6 maanden , met e ...
Echt waar?! Daar doet de NS echt niet aan mee 😂

5 jaar geleden

Reactie op Markrela

Echt waar?! Daar doet de NS echt niet aan mee 😂
Zou mooi zijn inderdaad 😂 voetenbankje erbij 👌🏻

5 jaar geleden

Ik heb me net gewogen.... veeeelll reden om over te klagen... de trek in zoetigheid is goed te zien... de weegschaal spelde BO.l 😭😭😭😭

5 jaar geleden

Ik ben de griep zo zat!!! Al dik 5 dagen helemaal slap, alle holtes ontstoken en bonkende hoofdpijn, keelpijn en kriebel hoest met slijm in mn longen. Ik lig al zeker 3 dagen helemaal plat want bij de minste beweging begin ik al te zweten. Stomen, spoelen met zout, ui naast mn bed en vitamine c slikken, niks helpt me. Zelfs paracetamol doet mn hoofdpijn niet stillen. 😭 en mn opdrachtgever, waar ik net een maand werkte, is ook helemaal niet blij dus dat geeft ook zo'n lekker nare bijsmaak.

5 jaar geleden

Reactie op cvws

Bijna 6 maand zwanger en alsnog de hele trein doorakkeren om een zitplek te ...
Heel herkenbaar! Elke dag weer soms wordt je zelfs omver gebeukt en zodra ze zien dat je zwanger bent gauw op de telefoon. Zie het ook gebeuren bij ouderen😔. Vrees dat er weinig aan te doen is maar twijfel wel om de ns te mailen blijkbaar kan het in België wel op een goeie manier dus waarom niet hier😊

5 jaar geleden

Pffffff al voor de zoveelste keer opmerking van de schoonfamilie (met kinderen): "wacht maar" of "staat jullie ook te wachten". Ik word er niet goed van! Ik ga mijn kind niet opvoeden zoals die van jullie! Maar hoe zeg je dat netjes??? En ik ben dus serieus aan het voorbereiden dat als ik straks dat irritante speelgoed ga krijgen hoe ik dan netjes reageer dat ik het niet wil hebben. Ze pesten me nu al met kadootjes van speelgoed met geluid omdat ik daar een hekel aan heb. Ik wil mn kind straks in rust opvoeden, en dus ook rustig laten spelen. En geen 5 dozen speelgoed door de kamer hebben met allerlei geluidjes..... tips???

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Pffffff al voor de zoveelste keer opmerking van de schoonfamilie (met kinde ...
Herkenbaar 😫Hahaha gewoon lekker negeren. Ik ben van.plan om alle lelijke cadeaus en speelgoed straks na de bevalling g in een grote zak te doen en dan naar een goed doel te brengen. En daarna lekker kopen wat je zelf leuk vind en 't fijnst vind. Uiteindelijk is het jouw kind en zul jij je eigen opvoeding toepassen!

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Herkenbaar 😫Hahaha gewoon lekker negeren. Ik ben van.plan om alle lelijke ...
Dat is een goed plan! Nu reageer ik een beetje laconiek, zo van het zal wel. Ik zeg hooguit "nee ik hoef dat speelgoed niet, komt er niet in". En dan gaan ze keihard lachen en zeggen ze dat bekende zinnetje "wacht maar". Ik kan dat zinnetje alleen al niet uit staan. 😤