1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op cvws

Bijna 6 maand zwanger en alsnog de hele trein doorakkeren om een zitplek te ...
Oh zo irritant!! Vooral in de spits met al die jongeren. Ik moet 9 van de 10 keer gewoon staan en niemand die voor je op staat hoor. Bloed irritant en ik word licht in m'n hoofd van die drukke bus en vieze luchtjes om me heen🤔

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Dat is een goed plan! Nu reageer ik een beetje laconiek, zo van het zal we ...
Ja en weet je als je dus zegt " dat komt er niet in " dan gaan ze het juist express doen heb ik gemerkt. Ook omdat ze weten dat je er niet tegen kan. En misschien hebben ze gelijk weten wij veel😂 maar laat ons dan gewoon lekker dromen en genieten van dit moment. Dus dat zeg ik er dan ook nu voortaan bij. Van " ach waarom zo negatief? Laat me lekker dromen"

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Ja en weet je als je dus zegt " dat komt er niet in " dan gaan ze het juist ...
Jaaa vooral dat "laat me lekker dromen" inderdaad. Ik ben het gewoon beu dat alles voorgekauwd wordt. Zelfs met dingen die ik koop "oh dat hadden wij niet hoor". Ja dus? Laat mij inderdaad lekker dromen, wie weet vergis ik me maar doe niet zo betuttelend. Ik ga het eens proberen, ook zo reageren hihi.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik ben de griep zo zat!!! Al dik 5 dagen helemaal slap, alle holtes ontstok ...
Wat kut!! Ik eet honing omdat al het andere niet werkt. Mijn keel is een stuk rustiger. Sterkte meis!

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Wat kut!! Ik eet honing omdat al het andere niet werkt. Mijn keel is een st ...
Gelukkig helpt het je! Bij mij wil het zout water zelfs niet mn holtes leeg spoelen. Het is echt frustrerend, zelfs na 2 glazen zout spoelen kan ik nog niet vrij door mm neus ademen nu. Ook geen 2 seconden. Ik ga ook ondertussen de honing los proberen want mn thee komt mn strot uit want ik proef niets behalve warm water lijkt het...

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Wat kut!! Ik eet honing omdat al het andere niet werkt. Mijn keel is een st ...
En jij ook nog beterschap!

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Ja en weet je als je dus zegt " dat komt er niet in " dan gaan ze het juist ...
Dan word ik dus keihard uitgelachen. Echt keihard een schaterlach 😒🤬 Ik ontplof zowat.

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Gelukkig helpt het je! Bij mij wil het zout water zelfs niet mn holtes leeg ...
Ik die het op brood. Ik heb van de dokter budesonide neusspray gekregen, omdat zout niet hielp. Raar maar waar het helpt.

5 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ik die het op brood. Ik heb van de dokter budesonide neusspray gekregen, om ...
Oh beter! Ik ga daar eens achteraan! Ja normaal is zout een wondermiddel dacht ik 🤷‍♀️..

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Dan word ik dus keihard uitgelachen. Echt keihard een schaterlach 😒🤬 Ik ...
Pff gemeen zeg😞

5 jaar geleden

Noro virus achter de kiezen, pfff wat heb ik me ellendig gevoeld! Ook nog een halve dag op het ziekenhuis gezeten ivm koorts en checken of alles oké was en bleef met de baby..

5 jaar geleden

Reactie op Druifje89

Noro virus achter de kiezen, pfff wat heb ik me ellendig gevoeld! Ook nog e ...
En was alles goed? Noro virus is echt de hel op aarde...

5 jaar geleden

Ineens twee nachten redelijk door kunnen slapen, zonder te moeten plassen. Dat ik om half 6 pas wakker werd en me afvroeg waarom ik nog niet nodig hoefde... zal de baby dan toch wat omhoog gekropen zijn waardoor ik minder drang heb? Is het dan eindelijk even beter met de blaas? Hihi

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ineens twee nachten redelijk door kunnen slapen, zonder te moeten plassen. ...
Oohh daar hoop ik ook op. Sinds deze week idd minder drang s nachts en ik voel de kleine rond mijn navel bewegen. Dus ik denk idd dat hij hoger gaat zitten

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Oohh daar hoop ik ook op. Sinds deze week idd minder drang s nachts en ik ...
Ja inderdaad, ik voel de kleine rondom mn navel ja! Maar dan zal binnenkort het gedoe met de maag wel beginnen 😇

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Oohh daar hoop ik ook op. Sinds deze week idd minder drang s nachts en ik ...
Jaa ik heb ook inderdaad de baby ligt nu veel hoger. Bij m'n navel inderdaad en ik voel heel d'r lichaampje bewegen langs de binnenkant van m'n buik ipv alleen schopjes. Zo mooi en fijn gevoel❤️ ze reageert soms op m'n stem. Dan film ik en zeg ik "schop maar voor papa" en dan PLOP schopt ze hahahaha super cute

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Jaa ik heb ook inderdaad de baby ligt nu veel hoger. Bij m'n navel inderdaa ...
Ik was net bij de VK en die voelde of de baarmoeder zich goed ontwikkelde (hoort bij 24 weken ongeveer 3 cm boven de navel uit te komen) en ze vroeg jeeeeee heb jij geen last van maagzuur? (Ehhhh ja enorm 🤭) Baby ligt heel erg hoog, nu al praktisch tegen m’n ribben. Plasprobleem is voorbij, enter maagzuur.....

5 jaar geleden

Hoi dames ben vanaf gisterem al.flink aan het kokhalzen ben 23.5 week weet ook niet of dit nu zwangerschap is of buikgriepje.. geen trek in eten niks iemand dit ook zo ervaren?

5 jaar geleden

Vandaag suiker test en zo geen zin in😞 wish me luck

5 jaar geleden

Reactie op Iris92

Hoi dames ben vanaf gisterem al.flink aan het kokhalzen ben 23.5 week weet ...
Ik heb dat inderdaad ook weer. Veel minder trek. Eerste 13 weken had ik geen trek daarna 10 weken wel en nu alweer bijna twee weken niet.