1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op Iris92

Hoi dames ben vanaf gisterem al.flink aan het kokhalzen ben 23.5 week weet ...
Kokhalzen of echt overgeven? Heb van dinsdag op woensdag en woensdagochtend een aantal keer overgegeven. Ben ruim 22 weken. Gister nog gammel en geen eetlust. Vandaag weer beter. Denk toch iets verkeerds gegeten oid..

5 jaar geleden

Reactie op Nooitgedacht

Kokhalzen of echt overgeven? Heb van dinsdag op woensdag en woensdagochtend ...
Alleen kokhalzen kan niet overgeven.

5 jaar geleden

Reactie op Dowe

Ik weet niet van waar je bent maar in Belgie mag je vanaf 6 maanden , met e ...
Oh! Wat een luxe! 😄😄

5 jaar geleden

Hebben jullie ook zoveel last van je darmstelsel? De romantiek is ver te zoeken als je man je een ‘stinkzwam’ noemt 🤣🤭

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Vandaag suiker test en zo geen zin in😞 wish me luck
Hoe ging het? Hoe is de test bij jou afgenomen?

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Nog meer meiden hier die last hebben van een doof been? Alsof die de hele d ...
Hmm ja zo af en toe als ik gewoon op de bank zit. Ff masseren of van houding veranderen helpt dan wel bij mij.. mayb idee

5 jaar geleden

Reactie op jsg

Hoe ging het? Hoe is de test bij jou afgenomen?
Geen diabetes🎉

5 jaar geleden

Nog meer dames die ongeveer elk uur wakker worden omdat ze weer op hun andere zij moeten gaan liggen? Mn heupen gaan zeuren na een uur op 1 zij en ik word steeds wakker op mn rug. Maar is rug slapen niet erg?

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Nog meer dames die ongeveer elk uur wakker worden omdat ze weer op hun ande ...
Je mag toch eigenlijk alleen maar op je linkerzijde liggen??

5 jaar geleden

Reactie op Jet

Je mag toch eigenlijk alleen maar op je linkerzijde liggen??
Mijn vk van het ziekenhuis zei dat dat echt de grootste onzin was. Ze werd bijna boos toen ik het ook zo stelde. Ze zei dat dat echt een fabel is van internet wat ze er niet uit krijgen. Het enige is dat je in je laatste weken niet op je rug moet liggen omdat het kindje te zwaar wordt en dan wat kan afknellen bij jezelf. Dus dan word je duizelig. Maar ook dat geldt niet bij iedereen en sommige juist al eerder in de zwangerschap. Dus ik slaap nu lekker op links en rechts en soms dus mn rug. Merk geen verschil en kindje groeit nog steeds perfect..

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Dat heb ik ook maar met een voedingskussen tussen je benen heb je minder last. Zijn je bekken waar je last van krijgt.

5 jaar geleden

Reactie op Iris92

Dat heb ik ook maar met een voedingskussen tussen je benen heb je minder la ...
Helaas helpt het mij niet. Ik had eerst al last van mn bekken dus heb fysio gehad en slaap al met zo'n kussen en het ging steeds beter. Maar deze pijn komt vanuit dieper, echt meer vanuit mn onderrug en diep in mn billen. En dan gaat het zeuren met liggen, dus draai ik me om maar op het moment dat ik los kom van die zij, dan slaat de pijn pas echt toe. Mamamia soms word ik dus jammerend wakker doordat ik me in mn slaap omdraaide..

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Same here! Ik blijf draaien en draaien.. en dan heb ik nog zo’n 16wkn te gaan.. 😫 Ik kijk iedere keer weer uit naar ongeveer de 3e nacht.. dat ik zó moe ben dat ik alleen nog wakker word om te plassen.

5 jaar geleden

1 of andere mongool vond het nodig om in de AH met zn karretje me van achter te rammen!! Ik stond blijkbaar in de weg (was helemaal gefocust op de zelfscanner omdat de prijs niet klopte) en hij wilde er door. Zonder eerst wat te zeggen ramt hij doodleuk zn kar tegen mn hielen en reet aan. Gaat ie er na lachen toen ik geschrokken wegstapte. Zegt ie doodleuk "ja ik duw je maar opzij, doet toch geen zeer joh". Dus ik boos "ja ik merk het". En hij douwt gewoon nog door ook omdat ik niet ver genoeg opzij kon stappen (mn dikke buik kwam in de knel met een stelling)!!!! Ik was furieus!!!!!!!!! Ik wilde bijna met onze kar achter hem aan voor revanche maar gelukkig kon ik mn hormonen in bedwang houden! Maar toen ik m later nog zag lopen keek ik echt alsof ik hem probeerde te wurgen. 🤬🖕

5 jaar geleden

Reactie op Lial

1 of andere mongool vond het nodig om in de AH met zn karretje me van achte ...
Wat n lul!!! Sommige mensen zijn zó egoïstisch!

5 jaar geleden

Reactie op Lial

1 of andere mongool vond het nodig om in de AH met zn karretje me van achte ...
Wat een eikel zeg bah bah. Vind dat zoo niet normaal ik had m de wind van voren gegeven maar miss maar goed ook dat je je niet hebt laten gaan.

5 jaar geleden

Reactie op Sue

Wat een eikel zeg bah bah. Vind dat zoo niet normaal ik had m de wind van v ...
Ja daarna draaide ie zich om en vroeg nogmaals of het geen pijn deed maar ik negeerde hem volledig, al deden mn hielen echt zeer. Maar had zoiets van loop naar de hel en loop lekker met een rot gevoel maar verder. Want als ik gereageerd had dan had ik echt ruzie staan maken 😂

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja daarna draaide ie zich om en vroeg nogmaals of het geen pijn deed maar i ...
Vind het echt knap van je dat je amper gereageerd hebt op die man! Jeetje wat een eikel. Had hem echt kapot gescholden!

5 jaar geleden

Aaarrgghhhhh .... net 7 zwangerschapdpanty's van de Lidl weggegooid. Pas ze niet, krijg ze niet over mijn heupen, terwijl ik al n maat groter heb besteld. Maillot idem... veel te korte benen zitten erin... Heeft iemand een tip waar ze wél goede zwangerschap panty' s en maillots verkopen? Want hier word ik niet vrolijk van. Loop nog steeds met blote benen, omdat dit niet zit!

5 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Aaarrgghhhhh .... net 7 zwangerschapdpanty's van de Lidl weggegooid. Pas ...
Ook niet van de h&m doen, maten kloppen ook totaal niet!!! Ook 6 pantys en 2 maillots weg kunnen gooien.