1795 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Mommyliv
Die van de Hema zijn echt een aanrader. Neem een maatje groter dan je regul ...
Yes die zit idd super. Ze hadden hier alleen maar 1 soort en die is wel erg donker vind ik
5 jaar geleden
Nog meer mensen die gek worden van al die familie die zich overal mee bemoeien?! Vooral het doe rustig aan want stress is slecht etc. Heb soms 't idee dat ik m'n kind vermoord zo hysterisch doen mensen. Wie heeft er nou geen stress tijdens een zwangerschap?!
5 jaar geleden
Reactie op MammavanJames
Nog meer mensen die gek worden van al die familie die zich overal mee bemoe ...
Mijn schoonfamilie heb ik geen last van en doen gewoon maar mijn eigen familie en voornamelijk mijn moeder is super irritant en bemoeit zich overal mee en de rest van de familie volgt. Het is zelfs zo erg dat ik mijn eigen familie buitengesloten heb en het nu een familieruzie is geworden tussen mij, mijn partner + mijn schoonfamilie en mijn eigen familie.
Ik ga binnenkort trouwen en de 4 getuigen zijn mijn schoonouders, mijn schoonbroer en zijn vrouw: mijn familie betrek ik er niet bij. Puur omdat mijn familie alleen maar ruzie maakt. Dat is toch erg...
5 jaar geleden
Reactie op MammavanJames
Nog meer mensen die gek worden van al die familie die zich overal mee bemoe ...
Ik interpreteer dit eigenlijk als iets positiefs, mn omgeving die het beste voor heeft met mn kindje én met mij. Tips en (over)bezorgdheden zijn vaak juist goed bedoeld. Mocht je het niet eens zijn, besef je dan dat het met de beste bedoelingen gezegd wordt en maak uiteraard wel je eigen besluit. Hoop dat dit je helpt je hier minder druk om te maken!
5 jaar geleden
Ik word een beetje gek van de maagzuur😩 Ik heb er nu meer last van bij mn 2e zoon dan bij mijn 1e zoon.
5 jaar geleden
Reactie op Lial
Ik heb nog geen maagzuur, ben 23 weken. Is dat ook normaal? Hihi. Kan ook b ...
Echt?! Ahahah dat is wel lekker dat je ook gewoon veel kan eten. Jaa ik den dat dat wel normaal is. Het valt bij mij gewoon nu meer op omdat ik bij de eerste voor een korte tijd toen i toen twee/drie maanden ofzo was last ervan had. Maar ik ben al nu 22 weken en heb er nog last van 😆
5 jaar geleden
Als ik iets te veel gegeten heb merk ik dit pas bij het wandelen. Mijn buik voelt dan heel zwaar aan en vooral alsof al het gewicht aan mn velletje van mn bovenbuik hangt zeg maar. Haha weet niet of je dan snapt wat ik bedoel... maaaaar, soms ook überhaupt dat gevoel zonder gegeten te hebben. Zo liep ik net dus door een tuincentrum, klein rondje op rustig tempo en halverwege kon ik niet meer. Mn buik voelde weer zo zwaar, mn bovenbuik was gespannen en het voelde allemaal heel strak aan. Ik moest echt gaan zitten. Na even zitten werd het minder en ben ik snel naar huis gegaan. Dit heb ik vaker, ook wel eens met de was uithangen bijvoorbeeld.
Maak me geen zorgen, maar het is ook geen fijn gevoel. Ik denk niet dat het harde buiken zijn gezien de spanning alleen op mn bovenbuik staat... meer dames hier ervaring mee? Gewoon ter herkenning...
5 jaar geleden
Reactie op Lial
Als ik iets te veel gegeten heb merk ik dit pas bij het wandelen. Mijn buik ...
Ik heb dit ook, maar voornamelijk in de avond als ik gegeten heb. T voelt niet lekker aan. Heel veel druk op mijn buik en maag. Overdag heb ik er minder last van. De zware buik herken ik ook wel.
5 jaar geleden
Wanneer je vermoeid van het werk door de ikea banjerd met manlief om meubeltjes te halen. Last krijgt van je heupen en meneer niet wilt luisteren. Resultaat: manlief die aan zn oren word getrokken door mij in de ikea en dat die "verdomme is stil moet staan en luisteren" om vervolgens in de auto te zitten en te zeggen met een zielig stemmetje: schatje mag ik een choco shake.....
😂😂😂
Trouwens weet iemand wat ik eraan kan doen aan die pijn in mn heupen. Iets van oefeningen of moet ik gewoon op tijd rust nemen
5 jaar geleden
Reactie op Lial
Als ik iets te veel gegeten heb merk ik dit pas bij het wandelen. Mijn buik ...
Ik heb iets soortgelijks denk ik, heel zwaar gevoel wat tussen een harde buik en een teveel gegeten buik in zit. Bij mij is het vooral aan de onderkant. Fijn om te lezen dat meer dit ervaren :)
5 jaar geleden
Ik heb de laatste paar dagen echt last van mijn heup en pijn net boven mijn billen, en waggel al lekker in het rond, die buik voelt soms aan alsof ik al tegen het einde van mijn zwangerschap loop...