1795 Reacties

5 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb mezelf vanmiddag getrakteerd op een zwangerschaps massage.. Serieus ...
Ik heb er zondag een genomen, maar dat dééd me zeer! Alsof ze t erom deed, nu nog steeds op verschillende plekken beurs.

5 jaar geleden

Pffff wat een klote week nu al ! Gister te horen gekregen dat mijn hondje kanker heeft. We hebben nu 3 opties ... Niks doen ( absoluut geen optie ) dan duurt het nog een paar weken. Prednison hiermee rek je het hooguit een paar weken. Chemo hiermee rek je het 1 tot 2 jaar. Het lastige is dat de hond gedurende de periode van chemo niet in dezelfde omgeving mag zijn als ik. Daarbij komt dat ik wel dr vertrouwde omgeving ben. Dit wil dus zeggen dat er iemand anders ook mee zou moeten iedere week naar de dierenarts wat voor ons op 1,5 rijden afstand zit. Ze heeft overigens geen pijn. Dierenarts zegt ook dat een spuitje geven op het moment absoluut niet nodig is.

5 jaar geleden

Reactie op Faar

Hvl ben je aangekomen
9 kg . Ben 6 mnden

5 jaar geleden

Reactie op denise103

Pffff wat een klote week nu al ! Gister te horen gekregen dat mijn hondje ...
Ach wat erg! En wat een moeilijke keuze! En huisdier is toch je beste maatje en dan komt er ineens zoiets tussen. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie nog even met elkaar kunnen zijn 💐💐

5 jaar geleden

Zijn er nog meer dames met dit soort rare vlekken/bultjes? Ik irriteer me er mateloos aan en valt niet meer te camoufleren

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Zijn er nog meer dames met dit soort rare vlekken/bultjes? Ik irriteer me e ...
Jup! Ik! Althans. Het lijken pukkeltjes maar dan zonder inhoud zeg maar 🙈 mn hele rug zit ook onder.

5 jaar geleden

Reactie op Paula

Ach wat erg! En wat een moeilijke keuze! En huisdier is toch je beste maat ...
Dankjewel ! Heel lief !

5 jaar geleden

Reactie op Lial

Jup! Ik! Althans. Het lijken pukkeltjes maar dan zonder inhoud zeg maar 🙈 ...
Oh vervelend zeg. Ik heb maar een topic geopend om misschien tips te kunnen krijgen. Bij mij zit er idd ook niks in de bultjes en soms trekken ze pas na ruim een week weg of blijft er een vlek zitten 😔

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ja! Maar bij mij zitten ze vooral in mn hals. Allemaal kleine rode vlekjes.

5 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ja! Op m’n schouders en decolleté, uit het niets waren ze er ook. Heb scrub geprobeerd maar dit heeft het eigenlijk alleen maar erger gemaakt.

5 jaar geleden

Reactie op Siena2020

9 kg . Ben 6 mnden
Haha wat raar! Ik ben 11 kilo aangekomen en dan zegt mijn vk 'oh netjes' 🤣🤣 Vind het zelf overigens wel teveel hoor... Maarja komt na zwangerschap wel weer goed.

5 jaar geleden

Als je een auto ziet rijden met achterop de naam van het type model auto. En je leest: Placenta. Paar keer in mn ogen wrijven.. maar pas bij bumperkleven zag ik dat het Picanto was. 🤣

5 jaar geleden

Ik riep iedere keer dat het allemaal wel meeviel met die hormonen.. totdat vandaag de grens bereikt was, toen collega’s maar van alles over die schutting bij mij bleven flikkeren. In combinatie met het slechte slapen resulteerde het in een hele grote huilbui. Oeps..

5 jaar geleden

Mn buik zit vandaag gigantisch in de weg, 24 weken en zou hem zo graag even een avondje af willen klikken 😅

4 jaar geleden

Met 11 weken heb ik flexibele opvang geregeld gezien mijn werk in de zorg. Nu krijg ik net een mail dat het flexibele er uit gaat en ik dus niks meer aan deze opvang heb! Ben nu 25 wkn zwanger en was zo blij dat dit soort dingen geregeld waren. Nu maar op zoek naar een gastouder wat ik echt niet wilde.. Uit boosheid m'n teen tegen de tafel geschopt die nu 2 keer zo dik is🤪

4 jaar geleden

Ben er gewoon even helemaal klaar mee. De buik zit in de weg, ik mag niks lekkers meer door diabetes en bloeddruk en ik ben zo onzeker als de pest. Bij alles vraag ik me af of ie niet eerder geboren wordt. Bij elk pijntje, ook als hij super rustig is of juist hyper in mn buik is, als ik constant een vochtige onderbroek heb (ik verlies ook urine maar toch blijf je twijfelen omdat het ook achter in mn slip zit zeg maar)... dan ineens angst van of ik wel ga herkennen als de bevalling begint etc. Pfff Ik wou dat het 40 weken was.

4 jaar geleden

Maagzuur..... voor t eerst dat ik er last van heb. Wil slapen😴😴😴, maar lukt niet😓😓😓

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ben er gewoon even helemaal klaar mee. De buik zit in de weg, ik mag niks l ...
Dat herken ik wel, Dit is mijn tweede kindje. Ik heb ook steeds urine verlies maar geloof mij dat ruikt heel anders dan vruchtwater. Ik ben ook stront onzeker:( ik had dat bij de eerste veel minder. Ik bespreek dit wel met de verloskundige of ik bel haar hierover of mail. Ze geeft aan dat ze dat liever heeft dan dat je erover loopt te stressen. Wat betreft het eten en de bloeddruk ik snap dat het heel erg naar is en dat je er af en toe helemaal klaar mee bent. Accepteren dat je je zo mag voelen is wel belangrijk. En wat betreft je onzekerheden, praat erover met je verloskundige, dit kan je echt helpen om je weer rustig te voelen.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ben er gewoon even helemaal klaar mee. De buik zit in de weg, ik mag niks l ...
Hoe ver ben je nu? Ik snap je onzekerheid wel! Heb het zelf ook sinds deze week, steeds vocht in m’n onderbroek en kan ook niet goed peilen wat het nou is. Als ik controle heb maar even naar vragen.. wel echt klote van die diabetes want dat je niet kan eten wat je wilt is gewoon kut!

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Dat herken ik wel, Dit is mijn tweede kindje. Ik heb ook steeds urine ver ...
Fijn dat er herkenning is 🙈 en lieve oppeppende woorden :) Fijn dat je zo contact kan hebben met je verloskundige! Ik zit bij de gynaecoloog en merk dat de drempel daar wat hoger ligt om te bellen. De assistenten aan de telefoon sturen me dan toch vaak naar de huisarts terug 😒. Ik heb geen idee hoe vruchtwater ruikt, maar bij mij is mijn onderbroek van voor naar achter vochtig. Het ruikt meestal naar niets en wat later op de dag naar zuur. Soms twijfel ik of ik nog wat zoets ruik, maar mm vriend heeft het 1 x gewaagd en die trok een zuur gezicht 😂