1795 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Hoe ver ben je nu? Ik snap je onzekerheid wel! Heb het zelf ook sinds deze ...
Ik ben nu 25 weken. En jij? Fijn te horen dat ik niet de enige ben die twijfelt. Ben heel benieuwd naar wat ze zeggen bij jou. Heb je ook dat het doorzichtig vocht is en over de hele onderbroek komt? Ik probeer wel eens op de achterkant van mijn hand te blazen maar dan voel ik niks lopen ofzo... Maarja dan lees je toevallig iemand die de vliezen hoog gebroken heeft en dus de hele dag sijpelde, ja dan krijg je weer twijfel.. En ja ik was heel mn zwangerschap zuinig aan het eten om niet aan te komen maar at wel vaak alleen waar ik echt trek in had zo dat ik extra kon genieten. Maar nu kan dat ook al niet meer, dus is het echt een dieet gevoel geworden :(

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik ben nu 25 weken. En jij? Fijn te horen dat ik niet de enige ben die twi ...
Ah ja ik 26! Bij mij ook van voor naar achter en voor m’n gevoel ook meer afscheiding dan afgelopen weken. Vocht zelf is wel kleurloos.. Ik merk dat ik het vooral heb als ik langer stukje loop of als ik op sta ofzo. Maar inderdaad vooral door de verhalen begin ik te twijfelen🙈 Zal het eens vragen aan verloskundige, maar denk eerlijk gezegd dat zij mij ook aangeven rustig afwachten en als erger wordt er mee naar huisarts. Ik snap je gevoel met dat eten wel! Ik ben zo dankbaar dat ik dat wel kan doen! Diëten is gewoon niet leuk, maar in dit geval is het wel voor een goede reden, dus misschien helpt dat wel om de knop om te zetten voor jezelf..

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Ah ja ik 26! Bij mij ook van voor naar achter en voor m’n gevoel ook meer a ...
Ja met lopen en staan lijkt het ook erger, maar eigenlijk is het de hele dag door wel vochtig. Ik droeg een tijdje tena lady, dan voel en ruik je niks maar daardoor werd ik nog onzekerder van "wat als ik het niet door heb als het foute boel is"... het is de laatste 2 weken wat erger geworden voor mijn gevoel. Laat je het weten als je weet wat het is 😇? Ik zie de gyn de 25e pas

4 jaar geleden

Heeft iemand anders ook last van een soort doffe pijn, stompjes, bovenin je vagina bij de baarmoedermond. Ik voel t vandaag nu al n paar x. Geen idee of t kwaad kan. Ben 23 +4 weken.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ja met lopen en staan lijkt het ook erger, maar eigenlijk is het de hele da ...
Ja ik ga proberen het te onthouden!! Ik denk eerlijk gezegd wel gewoon urine wat blijkbaar niet binnen blijft 😅 Ik heb gelukkig met 30 weken ook nog een groeiecho dus dan kunnen ze denk ook al hoop zien.. al zouden het nu kleine beetjes zijn, dan vult het zich ook wel weer aan denk ik. Baby is in ieder geval aanwezig genoeg:)

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Heeft iemand anders ook last van een soort doffe pijn, stompjes, bovenin j ...
Is het niet de kleine? Die van mij zit nl vaak onder de navel boven schaamstreek te boksen😂 doet bij mij niet zeer maar het klopt daar elke keer. Ben 25+2 nu, maar dat kloppen had ik al op week 20. Tegenwoordig lijk ik steeds vaker een boksbal aan het eind van de dag🥊🥋⚽️ dan is meneertje zo druk in de weer en als papa met zijn hand erop gaat dan moet hij daar ook nog even tegen aan trappen.

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Is het niet de kleine? Die van mij zit nl vaak onder de navel boven schaams ...
Ik voel hem idd ook vaak rond mijn navel en dan met name s avonds. Lekker boksen, maar zodra iemand anders gaat voelen, houdt hij ermee op.

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik voel hem idd ook vaak rond mijn navel en dan met name s avonds. Lekker b ...
Een heerlijke eigenwijs🥰

4 jaar geleden

Reactie op Jannekesdraakje

Een heerlijke eigenwijs🥰
Heeft ie van zijn vader🤣🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Heeft ie van zijn vader🤣🤣🤣🤣
🤣😂 alle negatieve dingen zeg ik het ook bij.... dat heeft hij nu precies van zijn vader....

4 jaar geleden

Aaauuww ik ben vanmiddag uitgegleden in een vloerenwinkel doordat er stukken hout los lagen. Toen ging ik in de spagaat en nu doet mn lies zoooo zeer. Kan amper normaal lopen en met mn bekkenpijn combinatie is het echt niet te harden 😭😭😭

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Aaauuww ik ben vanmiddag uitgegleden in een vloerenwinkel doordat er stukke ...
Lekker handig van die winkel.....not. sterkte

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ben er gewoon even helemaal klaar mee. De buik zit in de weg, ik mag niks l ...
Vochtig ondergoed heb ik ook, ik neem aan dat het gewoon zweet is, alles is meer doorbloed dus warmer en de spieren daar moeten ook de hele dag door steeds hard werken, plus wat extra gewicht rond dat gebied dus lekker broeien. Probeer anders een lekker te pinteresten enzo over de eerste periode met je kleintje, misschien kan je dan een tegenhanger creëeren voor alle negatieve gevoelens die je ervaar. Of een cursus zwangerschaps yoga ofzo volgen, daar spreek je ook allemaal vrouwen die in dezelfde fase zitten.

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Vochtig ondergoed heb ik ook, ik neem aan dat het gewoon zweet is, alles is ...
Yoga kan ik helaas niet door de pijn van mn bekken plus dat ik spier problemen heb door een ziekte, maar hier haal ik ook veel steun vandaan :) Maar goede tip, eens dromen over de kleine straks 😇

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Heeft iemand anders ook last van een soort doffe pijn, stompjes, bovenin j ...
Bij mij is dat madam die bezig is. Ze ligt diep achterin en gebruikt mijn blaas als springkussen. 😂. Gister weer een kort lontjes moment: Even op visite geweest bij mijn moeder. Schat straks even opruimen want we krijgen zelf dadelijk ook visite. Ja is goed. Komen we thuis kruipt meneer achter zn laptop op de bank: ja eventjes paar minuutjes. Kwartier later ik: ga je nou nog helpen of hoe zit dat.€€}^%{<. (Veel gevloek 😂). Ik dus nijdig de vaatwasser inladen en 5 minuten later is meneer nog steeds met zn laptop bezig. Mijn reactie: vliegende ikea opscheplepel richting zijn hoofd, zijn kleren die met de post binnen waren gekomen vlogen door de tent heen richting zn laptop. Hond was verstandig en peerde m. Maar opruimen gingie....

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Bij mij is dat madam die bezig is. Ze ligt diep achterin en gebruikt mijn b ...
Hier niet veel anders.... wij gaan over 4 weken verhuizen. Manlief staat vroeg op, maar niet denken dat hij iets nuttigs gaat doen.....Ik kom 2 u later mijn bed uit, ligt meneer op de bank tv te kijken....en 3x raden wie er meteen met de was begint.....idd moi!! Hij had ook kunnen beginnen met dozen inpakken....maar nee hoor

4 jaar geleden

En toen gleed ik in de douche nog een keer uit en nu zijn beide liezen pijnlijk. Zelfs zo pijnlijk dat ik niet meer kan lopen zonder tranen 😭😭😭

4 jaar geleden

Reactie op Lial

En toen gleed ik in de douche nog een keer uit en nu zijn beide liezen pijn ...
Wat naar meis!!!:( Echt rustig aan doen hoor!

4 jaar geleden

Ik zie op tegen werken(thuiszorg leven) vanwege de regen en ik moet morgen de suikertest doen🤢😩

4 jaar geleden

Reactie op Lial

En toen gleed ik in de douche nog een keer uit en nu zijn beide liezen pijn ...
T zit je ook niet mee.... doe rustig aan