1795 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

T zit je ook niet mee.... doe rustig aan
Echt een pech he. Mn vader werd zelfs boos, straks gebeurt er nog wat met de baby als je zo onvoorzichtig doet 🙈. Maar nu moet ik wel rustig aan, want ik strompel al van de bank naar de keuken. Net dacht ik lekker warm bad te nemen maar ik kwam er niet meer uit totdat mn vriend me ging hijsen haha. Dus dan maar bed rust en wachten tot ik plafonddienst krijg (zo'n 10 x per nacht wakker van het draaien door bekkenpijn)

4 jaar geleden

Reactie op Shanice van de Veer

Ik zie op tegen werken(thuiszorg leven) vanwege de regen en ik moet morgen ...
Succes!

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hier niet veel anders.... wij gaan over 4 weken verhuizen. Manlief staat v ...
Ah dat is zuur!! Niet te veel stressen he, das niet goed voor jou en je baby. Straks moet hij wel iets doen als jij niet alles doet. Ik moet over 2 weken ook nieuw huis opknappen en daarna verhuizen maar gelukkig is mn vriend streng dat ik niks mag tillen. Maar da's volgens mij bijzonder tegenwoordig. Ik hoop dat je man wat actie onderneemt!

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ah dat is zuur!! Niet te veel stressen he, das niet goed voor jou en je bab ...
Hier volgende week nieuwe woning. Mag alleen maar wat schoonmaken en voor d rest dozen uitpakken. Verder helemaal niets.... Ben afgelopen zaterdag op mijn plaat gegaan... buiten een verhoging niet gezien, s avonds laat zaten we nog in het ziekenhuis, gelukkig alles goed. Man lief is sinds nog voorzichtiger met ons🥰 Op mijn werk heb ik al een tijdje dat ik niks mag tillen van de mannen(zijn maar een paar vrouwen in het pand)😊

4 jaar geleden

Nog meer dames met een bescheiden buikje die hier soms onzeker over zijn?! Ik hoor zovaak mensen zeggen oh ben je al zo ver dan heb je ook een kleine buik! Ik ga bijna denken dat m'n kindje te klein zal zijn of iets🤔

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Nog meer dames met een bescheiden buikje die hier soms onzeker over zijn?! ...
Heb ik ook. Je ziet het wel maar hij zit echt niet in de weg ofzo en als ik foto's van ander zie is mijn buik vaak echt kleiner. Ik vind dit soms wel eng ook in combinatie met dat ik ons meisje vorige week nog niet dagelijks heb gevoeld(ben nu 25 weken). Maar ik hoor geen klachten van mijn Verloskundige dus zal wel goed zijn? 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Heb ik ook. Je ziet het wel maar hij zit echt niet in de weg ofzo en als ik ...
Nee precies, mijn controles zijn verder ook elke keer wel goed. Naja het zal wel goed zijn. Ik voel m'n kindje trouwens nu wel dagelijks maar ook niet elke dag even veel hoor..

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Er niet van aantrekken, mensen hebben echt altijd wat aan te merken. Ik heb daarentegen een aardig buikje voor bijna 24 weken en krijg weer de opmerking weet je zeker dat het geen tweeling is. Zou het zelf niet erg vinden als mijn buik iets kleiner was, zit soms best in de weg. Zolang je kindje het goed doet, niet te druk maken hierom:-)

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Maak je alsjeblieft niet druk, ik ben morgen 27 weken zwanger en je ziet nog amper wat. Ik pas nog in mijn eigen broeken en als ik mensen vertel dat ik bijna 27 zwanger ben zijn ze verbaast. Toch ondanks alles groeit de kleine man hartstikke goed en is gezond. Uiteindelijk is dat het belangrijkste. En stiekem als ik soms de dilemma’s van aanstaande mama’s hier lees ( geen sleutels meer kunnen oprapen, amper schoenen aan krijgen) dan ben ik toch wel blij dat ik nog zo lekker vrij kan bewegen.

4 jaar geleden

Reactie op Djennifer

Maak je alsjeblieft niet druk, ik ben morgen 27 weken zwanger en je ziet no ...
Ik net morgen 24 weken, maar bij mij denken ze dus dat ik al 7 maanden zwanger ben. Schoenen aantrekken en bukken is al bijna niet meer te doen. Denk dat ik over n tijdje met n rugzak ga rondlopen om in evenwicht te blijven🤣🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ik net morgen 24 weken, maar bij mij denken ze dus dat ik al 7 maanden zwa ...
Jaaa hier nog zo 1 😂 schoenen vraag ik soms aan mn vriend of ie ze dicht doet 😂😂

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hahaha, kijk dan ben ik toch heel stiekem blij dat ik nog iedere ochtend zonder moeite mijn schoenen aan krijg.

4 jaar geleden

Ben 25 weken, maar krijg al 3 weken de vraag / reactie dat t vast niet lang meer zal duren. Die denken dat ik 8 maanden ben 😅

4 jaar geleden

Ik ben 23 weken en steeds alsn mn schoonfamilie mij ziet kijken ze teleurgesteld naar mn buik. Zeg dan gewoon dat ik t nog makkelijk voir ze geheim had kunnen houden. En dan komen de ouwe wijven verhaaltjes weer van: jaaa als je zus en zo draagt dan beval je te vroeg en ja je bent stevig dus je bevalt te vroeg. De ander zeurt weer dat t te laat word en dan denk ik soms toch wel: had ik t maar pas gezegd als t duidelijk te zien was geweest 😅

4 jaar geleden

Reactie op keanetje

Ik ben 23 weken en steeds alsn mn schoonfamilie mij ziet kijken ze teleurge ...
Ahh nee wat een nare opmerkingen! Ik Ken het wel, ik heb dan een hele grote buik en ben ook stevig en dan roepen ze allemaal "Nee het gaat eerder komen" of "Nee die gaan ze eerder halen, wacht maar af". Zij zijn geen arts! En zo lang jij weet dat je kindje goed groeit, is er niks aan de hand. Laat ze maar lullen, ene oor in en andere oor uit

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Hahaha heel herkenbaar!🤣🤣tegen mij zeggen mensen zoo dat kan niet lang meer duren waarop ik steeds moet zeggen nou nog 3 maanden mag ik hopen🤣🤣😱 volgens mij hebben mensen altijd wel iets op te merken of je nou een grote of kleine buik hebt het is toch nooit goed! Dus niks van aantrekken meiden je bent mooi zoals je bent🥰😘

4 jaar geleden

Reactie op Djennifer

Maak je alsjeblieft niet druk, ik ben morgen 27 weken zwanger en je ziet no ...
Fijn dat alles goed gaat met je kleine man! Ik heb de laatste tijd best veel stress gehad etc. Dus ben dan bang dat ik niet goed voor mezelf heb gezorgd. Kan morgen tussendoor even terecht bij de vk, die stelt me dan vast even gerust😊

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Fijn dat alles goed gaat met je kleine man! Ik heb de laatste tijd best vee ...
Dat is inderdaad wel heel fijn als je tussendoor even kunt gaan. Is toch altijd weer een hele geruststelling als je uit hun mond hoort dat ze tevreden zijn. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op Djennifer

Dat is inderdaad wel heel fijn als je tussendoor even kunt gaan. Is toch al ...
Ja eigenlijk best stom hoe anderen je dan ook zo aan 't twijfelen kunnen brengen. Zal vast allemaal goed zijn hoor maar dan is die gedachte tenminste over boord

4 jaar geleden

Even een vraagje.. Gister heel strak gevoel om buik en wat steken in liezen, dus ik dacht groeiende buik. Nu vandaag praktisch bij elke keer dat ik stukje loop of op sta, harde buik.. niet echt pijnlijk, maar ook niet echt lekker gevoel. Is dit normaal of wel iets om voor te bellen en te laten checken?