1795 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Dat vraag ik me ook af. Ik wacht nog op de meubeltjes. Maar ik zou het ook ...
Ik ga ook maar proberen om een boek te lezen ofzo. Kijken of ik daar de rust voor heb. Ben niet zo'n stilzitter

4 jaar geleden

Ik zit vanaf 22 weken al thuis ivm dat ik geen contract verlenging kreeg. Ben nu maar begonnen aan Diamond painting. Ben je lekker lang mee bezig en ik vermaak me prima 😊

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Ik zit vanaf 22 weken al thuis ivm dat ik geen contract verlenging kreeg. B ...
En wat moet je dan allemaal hebben? Ik heb er ook naar gekeken maar snap niet zo goed wat er allemaal bij hoort.

4 jaar geleden

Wie heeft er nog meer van lange nachten met pijn in je lijf + vaak wakker zijn? Ik nu al 3 nachten op rij en ik word er gek van. Ik ga rond 22.30 u naar bed en word dan om 0.30 u wakker met pijn buik mijn heupen een zware benen. En dan moet ik nog ruim 6 u in bed doorbrengen!! Elk uur wakker, met veel moeite draaien, hazeslaapje van 20 min, weer wakker, weer omdraaien en zo gaat t de hele nacht door. Kan toch niet goed zijn voor mijn kleintje?

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

En wat moet je dan allemaal hebben? Ik heb er ook naar gekeken maar snap ni ...
In eerste instantie heb ik gewoon bij bol.com besteld. Dan hoef je niet zo lang te wachten om te kijken of je het leuk vind. In principe heb je nodig : - een pen voor de steentjes op te pakken - een bakje zit erbij om ze in de leggen - een stukje wax - en het stuk stof zelf met de steentjes ( zit altijd bij elkaar ) Meestal zit dit er altijd bij. Ik heb thuis kleine bakjes gepakt en alle diamantjes in het zakje terug gedaan. Uiteindelijk als je het leuk vind in het handig om hier speciale sorteerbakjes voor te kopen.

4 jaar geleden

Reactie op Denise1991

En wat moet je dan allemaal hebben? Ik heb er ook naar gekeken maar snap ni ...
https://www.bol.com/nl/p/diamond-painting-pakket-wolven-welpje-naar-volwassen-wolf-full-diamond-paintings-30x20cm-seos-shop/9200000089513938/ Hier zit sowieso alles wat je zeker nodig hebt bij.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

https://www.bol.com/nl/p/diamond-painting-pakket-wolven-welpje-naar-volwass ...
Dankjewel!!

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Wie heeft er nog meer van lange nachten met pijn in je lijf + vaak wakker z ...
Jup afgelopen nacht zag er zo uit. Herken je helemaal. Vreselijk. Ben kapot.

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Jup afgelopen nacht zag er zo uit. Herken je helemaal. Vreselijk. Ben kapot ...
Ja zo iets zal t hier ook zijn. T is dat ik t niet kan meten ... misschien maar goed ook

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Welke app is dat?

4 jaar geleden

Reactie op Jet

Welke app is dat?
Ook laat van Jet? Dat je beroerde nachten hebt

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ook laat van Jet? Dat je beroerde nachten hebt
Dat snapte dat het daar voor is, maar ik vroeg me alleen af welke app dat was

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Ik herken het ook, ik ga er rond 3:30 uit, ik blijf dan maar even uurtje op en dan ga ik weer poging tot slapen doen. Steeds naar de wc. Vannacht moest ik hoesten kreeg ik enorme scheut, net een messteek banden zegt de verloskundige. Bah bah uitgeput:( Vandaag naar de verloskundige.

4 jaar geleden

Reactie op Jet

Dat snapte dat het daar voor is, maar ik vroeg me alleen af welke app dat w ...
Ja dat snap ik. Ik vroeg me alleen af of je ook last van beroerde nachten hebt

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Ik herken het ook, ik ga er rond 3:30 uit, ik blijf dan maar even uurtje op ...
De wc bakt nu wel mee, bij mij doet mijn onderlijf gewoon teveel pijn als ik in bed lig. Echt verschrikkelijk!! Elke 30 min wakker, soms 15 min en denken dat je een paar uur hebt geslapen.... teleurstellend

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Ja dat snap ik. Ik vroeg me alleen af of je ook last van beroerde nachten ...
Ja dat heb ik ook. Helemaal nu ik ook nog eens ziek ben en mijn longen uit mijn lijf hoest en last heb van benauwdheid en mijn oudste kind van 2,5 jaar pseudokroep heeft en ook de hele nacht ligt te hoesten en daar overdag ook voor moet zorgen en dus geen rust heb overdag.

4 jaar geleden

Reactie op Jet

Welke app is dat?
Fitbit horloge :)

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

De wc bakt nu wel mee, bij mij doet mijn onderlijf gewoon teveel pijn als ...
Kut hè! Hoe lang moet je nog?

4 jaar geleden

Ik word gek van mijn probleemhuid, 't liefst sluit ik me gewoon binnen op. Heb me producten aan laten smeren van 120 euro en 't wordt alleen maar erger. Pff voel me echt een aansteller en moet blij zijn dat er wat moois in me groeit maar ik heb me nog nooit zo lelijk gevoeld😒

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Kut hè! Hoe lang moet je nog?
Nog 15 weken.... hoop wel dat t weer beter wordt... .