1795 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Nog 15 weken.... hoop wel dat t weer beter wordt... .
Ja dat snap ik!! Ik kan altijd redelijk slapen als ik gezwommen heb, drijven enzo in warm water.

4 jaar geleden

Reactie op MammavanJames

Ik word gek van mijn probleemhuid, 't liefst sluit ik me gewoon binnen op. ...
Wat vervelend, hoe lang moet je nog?

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Wie heeft er nog meer van lange nachten met pijn in je lijf + vaak wakker z ...
Heb je een bad? Als ik me overdag veel ingespannen heb, neem ik voor het slapen een warm bad met magnesiumzout, helpt heel goed voor je spieren en je slaapt er dieper door. Misschien als je geen bad hebt, kan je extra magnesium innemen? Helpt voor spieren en tegen stress, bij Kruidvat hebben ze magnesium nacht.

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Heb je een bad? Als ik me overdag veel ingespannen heb, neem ik voor het s ...
Nee helaas heb ik geen bad.... nog niet. Magnesium mag je dat innemen? Anders kan ik idd wel ff kijken

4 jaar geleden

Vandaag bij de verloskundige geweest. Leerling verloskundige maakt me steeds zo onzeker:( nu had ze gemeten zei ze ja dat is wel afwijkend. Keek de verloskundige zelf en was het 2 cm verschil. Ze prikte me op de gevoel, ging niet goed. Tweede keer buisje niet goed gevuld dus moet nu alsnog naar het lab om te prikken. Rotgevoel:(

4 jaar geleden

Reactie op Gamekitten

Wat vervelend, hoe lang moet je nog?
Ben pas 27 weken dus heb nog even te gaan

4 jaar geleden

Reactie op RlovesY

Nee helaas heb ik geen bad.... nog niet. Magnesium mag je dat innemen? And ...
Ik slik nu ook extra magnesium tegen mn kuitspier krampen. Zolang er geen verdere toevoegingen inzitten mag je deze hebben volgens mijn verloskundige

4 jaar geleden

Na een half uur / 1 uur lopen en staan gaat mn bibs zeer doen. Mn zitbeentjes voelen dan ineens beurs en gaan heel hard zeuren. Als ik doorloop gaan mn liezen ook zeuren en als laatste krijg ik nog een soort zwaar gevoel daar beneden, alsof er iets uit wil drukken... is dat nou bekken instabiliteit? Ik heb een bekkenband gekregen maar lijkt niet veel te helpen meer.. pijn zakt alleen als ik zit. Zodra ik ga liggen voelen mn zitbeentjes weer beurs maar trekt het langzaam weg. Kreeg er net harde buiken van ook... Ben nu 26+2 en waggel volgens mn vriend als een pinguïn..

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Na een half uur / 1 uur lopen en staan gaat mn bibs zeer doen. Mn zitbeentj ...
Dat klinkt idd als bekkeninstabiliteit. Van dat lopen herken ik helemaal. Vooral als ik probeer flink door te stappen (waggelen) gaat het pijn doen. Ineens een pijnscheut en die gaat niet meer weg. Ook dat zakkende gevoel herken ik. Ik heb de belliewell band en die helpt wel enigszins, maar dan vooral voor daar zware gevoel. We moeten er wat voor over hebben he..... maar als t goed is krijgen we er iets moois voor terug. Dat hou ik maar in gedachten

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Na een half uur / 1 uur lopen en staan gaat mn bibs zeer doen. Mn zitbeentj ...
Klinkt idd als bekkeninstabiliteit.. ik kreeg als tip van mijn fysio om bewust te letten op je lopen. Dus proberen nog niet te waggelen maar echt je bovenlijf gebruik (armen) tijdens het lopen. Dit werkt bij tijdens wandelen met de hond behoorlijk tegen harde buiken. Ik ben zelf nu ruim 28 weken en het lukt me nog.. op den duur gaat het niet meer hoor, maar misschien lukt het nog?

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Klinkt idd als bekkeninstabiliteit.. ik kreeg als tip van mijn fysio om bew ...
Ik ga het eens proberen. Mijn fysio zegt alleen je buik intrekken als je loopt maar dat helpt niet helaas. Alleen even zitten vermindert het voor heel even..

4 jaar geleden

Blehhh allemaal mensen die ongevraagd opmerkingen maken over je buik. Collega's die ik niet ken maar alleen wel eens voorbij zie lopen over de werkvloer en die dan roepen van zooo hee jij groeit gestaag door zeg. Of een buurtgenoot waarvan je de naam niet eens weet, zoo jij staat op knappen zeg! Serieus? Ik moet nog ruim 13 weken dus hou je commentaar alsjeblieft voor je.

4 jaar geleden

Het frustreert mij dat mensen naar mijn lichaam kijken en het eerste wat ze zeggen is het is niet zo zichtbaar dat je 25 weken zwanger bent want je borsten zijn ECHT heel groot.(alsof ik niet weet dat mn tetten groot zijn) of dat ze zeggen zoo jij zal wel veel melk produceren.(vette gezeik want bij de eerste zwangerschap ging borstvoeding moeilijk en hield ik het nog net geen twee maanden vol😪)

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Blehhh allemaal mensen die ongevraagd opmerkingen maken over je buik. Colle ...
Mensen met hun commentaar toch altijd..

4 jaar geleden

Ik ben 26 weken en 3 dagen zwanger en al sinds zondag dood ziek. Ik blijf soms in mijn hoestbui hangen en ademhalen doet zeer. Maar mijn partner zit mij alleen maar af te zeiken. Zo fijn. NOT. Hij begrijpt mij gewoon niet en hij is al de hele dag weg om te werken, dus moet ik alles in huis al alleen doen en als hij wel thuis is doet meneer niks of ziet niks. En als ik het niet doe, is ons huis gewoon een grote teringzooi. En dan hebben we ook nog een zoontje van 2,5 die continu aan mijn kop zeurt en als meneer thuis is mijn zoontje nog aan mij overlaat. Ik ben doodziek, maar schijnbaar moet je dan toch nog voor alles opdraaien. Zo word ik nooit beter.

4 jaar geleden

Sinds vanmiddag voelen de schopjes heel beurs/verdoofd aan op sommige plekken in mijn buik. Ook gevoelige zij/rug terhoogte van men ribben. Iemand een idee of dit nog overgaat of enkel erger gaat worden?

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Sinds vanmiddag voelen de schopjes heel beurs/verdoofd aan op sommige plekk ...
Ik heb precies hetzelfde sinds 2 dagen, dus ik lees even mee! Weet op sommige momenten van gekkigheid niet hoe ik moet zitten of liggen door de rugpijn. Ik ben ook benieuwd hoe dit zich ontwikkelt want ik moet nog wel even..

4 jaar geleden

Reactie op Jet

Ik ben 26 weken en 3 dagen zwanger en al sinds zondag dood ziek. Ik blijf s ...
Wat kut zeg!! Heb je ook familie die kan helpen? Zo word je inderdaad niet beter!

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Sinds vanmiddag voelen de schopjes heel beurs/verdoofd aan op sommige plekk ...
Bij Stijn had ik op een bepaald moment gewoon blauwe plekken op mijn buik van zijn getrap🙈 komt vanzelf goed, niet te veel zorgen om maken!

4 jaar geleden

Pff wat een kut maten heeft h&m zeg. Zelfs 3 maten te groot zit strak