1795 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op ToPlantAGarden

Pff wat een kut maten heeft h&m zeg. Zelfs 3 maten te groot zit strak
Ow echt! Ik heb dat probleem juist met de broeken van mamalicious haha! Zo zie je maar dat alles anders is en zit als je zwanger bent.

4 jaar geleden

Reactie op Brenda1512

Ow echt! Ik heb dat probleem juist met de broeken van mamalicious haha! Zo ...
Hier ook ! Ik zweer bij de broeken van h en m. En inderdaad vind me broek van mamalicious verschrikkelijk zitten 🙈

4 jaar geleden

Dat had ik indd ook bij de broeken van h&m. Bonprix valt beter (maar ook niet allemaal 🙈)

4 jaar geleden

Reactie op Lisette_1989

Dat had ik indd ook bij de broeken van h&m. Bonprix valt beter (maar oo ...
Ja ik heb nu maat 48 ipv 42 😂 en ik voelde me al zo dik haha

4 jaar geleden

Wauw om 3u30 wakker gestampt inmiddels is het 6u30 en de baby is nog steeds groot feest aan het houden. Fijn maar zoooo vermoeiend ook!

4 jaar geleden

Ik heb 1 zwangerschapsbroek van H&M en die zit bij de benen en billen goed maar geen enkele mogelijkheid om m daarna strakker te maken of een riem om te doen terwijl zwangerschapsbroeken meestal elastiek aan de binnenkant hebben dus hij zakt steeds van mijn kont 😑

4 jaar geleden

Ik tracht zo positief mogelijk te zijn tijdens mijn zwangerschap maar vandaag lukt het me niet want ik ben behoorlijk geïrriteerd door mijn omgeving. Het is gewoon frappant dat je, door je zwangerschap, plots publiek bezit bent geworden. Buitenstaanders die denken dat ze het recht hebben om met goedbedoeld advies je hoofd compleet gek maken (met name mannen die denken dat ze het weten?!), horrorverhalen over borstvoeding en bevalling (is het zo leuk om mensen angst aan te jagen??) of je ongevraagd aanraken alsof het evident is en je er zelf om vraagt. En last but not least: kleinerende opmerkingen over je buik zoals bv: heb jij niet teveel boterhammetjes gegeten of oei ben je nog maar 7 maanden?! Ben je zeker??? Oef, dit moest ik even kwijt..

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Ik tracht zo positief mogelijk te zijn tijdens mijn zwangerschap maar vanda ...
Ik snap je helemaal😪🤦🏾‍♀️🤦🏾‍♀️

4 jaar geleden

Ik ben vanmiddag uitgegeleden vd trap vd onderste 3 treden. Ik viel niet heel hard maar kwam wel op me stuitje terecht. Wat kan dat zeer dorn zeg. Hoe lang gaat dit duren😭

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Heel herkenbaar!

4 jaar geleden

Vreselijke nachten niet kunnen slapen.. rusteloze benen en warme voeten voor iemand ook herkenbaar??

4 jaar geleden

Reactie op Iris92

Vreselijke nachten niet kunnen slapen.. rusteloze benen en warme voeten voo ...
Hier zo, sinds een week. Doodmoe maar elke nacht lig ik wakker door rusteloze benen, gek kom ik ervan!

4 jaar geleden

Ik merk dat ik stink onder mijn oksels:( Mijn man zei gisteren dat hij mijn rook en ik jankte zowat mijn oogbollen eruit:( iemand tips asjeblieft!!! Vind niets zo erg als stinken!

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Hier zo, sinds een week. Doodmoe maar elke nacht lig ik wakker door rustelo ...
Wat vervelend!! Heeft de verloskundige of huisarts nog ideeën?

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Ik ben vanmiddag uitgegeleden vd trap vd onderste 3 treden. Ik viel niet he ...
Ik heb een maand geleden precies hetzelfde gehad.... Duurt wel een paar dagen voor het over is... Ik had gelukkig geen blauwe plekken

4 jaar geleden

Reactie op Siena2020

Herkenbaar🙈 ik word daar ook zo moe van...

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik heb een maand geleden precies hetzelfde gehad.... Duurt wel een paar dag ...
Dank voor je reactie. Hopelijk gaat dat zo snel... lees wel andere verhalen 😅 ook omdat je al niet lekker vrij kan liggen zoals je wilt en dan heb je dit ook nog is, maar goed moet zo zijn dan

4 jaar geleden

Zo hehe ben ik ook weer eens... Beetje te druk gehad... Maandag glucose test gehad in het ziekenhuis... Gelukkig heb ik nog net geen diabetes... Maar moet wel opletten op wat ik eet, slaap ontzettend ruk... Kramp in mijn benen 's nachts en kan maar niet lekker liggen met die buik🙈 Gelukkig nog maar 12 weken!!

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Wat vervelend!! Heeft de verloskundige of huisarts nog ideeën?
Vanavond moet ik naar de gynaecoloog, ik ga het daar even melden en kijken wat hij zegt of voorstelt. Had hier al wel eens gelezen dat magnesium zou kunnen helpen tegen de rusteloze benen.

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Zo hehe ben ik ook weer eens... Beetje te druk gehad... Maandag glucose tes ...
Doe maar rustig aan! Denk goed om jezelf!! Nog 12 weken en aftellen.