1795 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op ToPlantAGarden
Pff wat een kut maten heeft h&m zeg. Zelfs 3 maten te groot zit strak
Ow echt! Ik heb dat probleem juist met de broeken van mamalicious haha! Zo zie je maar dat alles anders is en zit als je zwanger bent.
4 jaar geleden
Dat had ik indd ook bij de broeken van h&m. Bonprix valt beter (maar ook niet allemaal 🙈)
4 jaar geleden
Ik heb 1 zwangerschapsbroek van H&M en die zit bij de benen en billen goed maar geen enkele mogelijkheid om m daarna strakker te maken of een riem om te doen terwijl zwangerschapsbroeken meestal elastiek aan de binnenkant hebben dus hij zakt steeds van mijn kont 😑
4 jaar geleden
Ik tracht zo positief mogelijk te zijn tijdens mijn zwangerschap maar vandaag lukt het me niet want ik ben behoorlijk geïrriteerd door mijn omgeving. Het is gewoon frappant dat je, door je zwangerschap, plots publiek bezit bent geworden. Buitenstaanders die denken dat ze het recht hebben om met goedbedoeld advies je hoofd compleet gek maken (met name mannen die denken dat ze het weten?!), horrorverhalen over borstvoeding en bevalling (is het zo leuk om mensen angst aan te jagen??) of je ongevraagd aanraken alsof het evident is en je er zelf om vraagt. En last but not least: kleinerende opmerkingen over je buik zoals bv: heb jij niet teveel boterhammetjes gegeten of oei ben je nog maar 7 maanden?! Ben je zeker??? Oef, dit moest ik even kwijt..
4 jaar geleden
Reactie op Siena2020
Ik tracht zo positief mogelijk te zijn tijdens mijn zwangerschap maar vanda ...
Ik snap je helemaal😪🤦🏾♀️🤦🏾♀️
4 jaar geleden
Reactie op Faar
Ik ben vanmiddag uitgegeleden vd trap vd onderste 3 treden. Ik viel niet he ...
Ik heb een maand geleden precies hetzelfde gehad.... Duurt wel een paar dagen voor het over is... Ik had gelukkig geen blauwe plekken
4 jaar geleden
Reactie op Siena2020
Ik tracht zo positief mogelijk te zijn tijdens mijn zwangerschap maar vanda ...
Herkenbaar🙈 ik word daar ook zo moe van...
4 jaar geleden
Reactie op v.willemse86
Ik heb een maand geleden precies hetzelfde gehad.... Duurt wel een paar dag ...
Dank voor je reactie. Hopelijk gaat dat zo snel... lees wel andere verhalen 😅 ook omdat je al niet lekker vrij kan liggen zoals je wilt en dan heb je dit ook nog is, maar goed moet zo zijn dan
4 jaar geleden
Zo hehe ben ik ook weer eens... Beetje te druk gehad... Maandag glucose test gehad in het ziekenhuis... Gelukkig heb ik nog net geen diabetes... Maar moet wel opletten op wat ik eet, slaap ontzettend ruk... Kramp in mijn benen 's nachts en kan maar niet lekker liggen met die buik🙈 Gelukkig nog maar 12 weken!!