Hier kan je alles kwijt dat je dwarszit. Irritante collega's, vervelende partner, zeurende schoonouders of gewoon schommelende hormonen? Be my guest! ✋
Ik ben nu 26 weken en werk nog gewoon fulltime maar merk toch wel dat ik deze week te veel hooi op mn vork heb genomen. Spierpijn bij mn heupen en liezen van het optillen van doosjes met klemmappen. Mn wederhelft moest mij van de bank mee helpen 😅
Ik ben nu 26 weken en werk nog gewoon fulltime maar merk toch wel dat ik de ...
Oef, pas op met dingen optillen vanaf de grond. Ik heb mezelf bij de vorige zwangerschap enorm veel pijn gedaan bij het oppakken van een stapeltje post dat op de grond was gevallen. Net een verkeerde beweging gemaakt blijkbaar en kon paar dagen niet meer bukken.
Hebben jullie nu (nog) pijnlijke borsten? Ik had dit in het eerste trimeste ...
Ik had het in het begin heel erg, toen na 12w is dat over gegaan en sinds 26w heb ik ontzettend gevoelige tepels. Ik moet wel zeggen dat mijn linker tepel/borst wel af en toe lekt misschien dat het daardoor gevoeliger is.
Jeetje wat is mijn buik zwaar!! Ben 26+4 en ik vraag me af hoe zwaar het wel niet is bij 38 weken!!! Vooral het deel tussen mijn navel en schaambeen is erg zwaar. De huid lijkt daar ook n beetje te trekken.... meerdere die dit zo ervaren?? Blijf ondertussen braaf smeren... vooral de crème van Rituals is erg lekker.
Ja een rare soort steek. Rot gevoel daar doe ik nu een kruik op.
Ja idd. Niet de hele tijd, maar soms. Het voelt soms ook net aan als n soort knikker....maar zoals nu had ik weer net een steek. En een hoop afscheiding heb ik er ook bij....niet normaal! Alsof ik in mijn broek plas....soms