1795 Reacties
4 jaar geleden
Zouden vandaag om 8 uur komen voor onderhoud aan de cv ketel.
Ik met me goede gedrag meteen met mijn partner mee naar beneden om kwart over 6. Zit op de bank eigenlijk stik kapot. Belt om kwart voor 8 dat bedrijf toch af ! 🤬🤬🤬🤬🤬 en niet dat ik nu deze week nog een afspraak kan krijgen. Nee nu moet ik weer 2 weken wachten. ( gewoon weer achteraan sluiten in de rij)
4 jaar geleden
Reactie op RlovesY
Oeps sorry.... niet bij stil gestaan.
Haha maakt niet uit, maar zo makkelijk gaat dat dus 😘
4 jaar geleden
Vanmiddag menstruatie pijn gehad. Toen gebeld met de verloskundige. Advies was warm bad/ douchen en paracetamol. De pijn duurde dik 1,5 uur. Kunnen dit indalingsweeen zijn? Ik ben 29 weken. Ik kreeg op deze vraag geen antwoord bij de verloskundige. Ik vind het erg onprettig dat ik geen antwoord krijg, ik zou ook veel liever naar de gynaecoloog gaan in plaatst van de verloskundige. Helemaal gezien mijn vorige zwangerschap waar ik weken hen doorgelopen met cholestase en de verloskundige zei ach gewoon straie. Dat was het duidelijk niet en heb enorme klote weken van extreme jeuk gehad. Mijn dochter is door de gynaecoloog gehaald omdat dit voor beide niet goed was.
4 jaar geleden
Reactie op ria1985
Vanmiddag menstruatie pijn gehad. Toen gebeld met de verloskundige. Advies ...
Heel moeilijk te zeggen. Ik heb wel indalingsweeen gehad met 28 weken. Maar dat zou ook gewoon kunnen doordat je baby zit te duwen “naar beneden” t kwam bij mij echt met pijnscheuten en heeft 3 uur aangehouden. Maar ze kunnen vaak ook niet zeggen achteraf of het dat is geweest.
4 jaar geleden
Loop al een tijdje extra vitamine d te slikken omdat ik t blijkbaar niet goed opneem. Nu moet ik dagelijks 4000 mg slikken omdat ik nogsteeds te kort kwam en wat was gezakt.
Nu kwam mn huisarts met t geniale idee: ga is meer naar buiten.
Ja halllooo ik werk 40 uur in de week. Ga net als de meeste nu in t donker weg en weer thuis en in t weekend moet ik mn huishouden doen....
Zo heb ik ook mn vriend bloed laten prikken omdat zn winderigheid ingezet had kunnen worden als chemisch wapen. Huisarts: jaaa dat zeggen partners vaker van elkaar.
Uitslag: maagbacterie. Acuut antibiotica.
Merk dat ik steeds slechter tegen zulke pannekoekeritus kan. Lichtelijke frustraties slaan steeds sneller om naar bitch modus... 🤦♀️
4 jaar geleden
Reactie op keanetje
Loop al een tijdje extra vitamine d te slikken omdat ik t blijkbaar niet go ...
Misschien is t een idee om in de lunchpauze naar buiten te gaan voor een kort wandelingetje. Zo krijg je vitamine d en beweging...win win situatie....( moet het natuurlijk wel kunnen)
4 jaar geleden
Reactie op RlovesY
Misschien is t een idee om in de lunchpauze naar buiten te gaan voor een ko ...
Dat is t hele euvel. In een half uur tijd je eten naar binnen werken en je spullen pakken en weer wegbrengen. Dan is wandelen niet echt te doen. De eerste keer dat ik heb moeten prikken hebben we vakantie in duitsland gehad en continue in de zon gelopen. Maakt blijkbaar niet veel uit. En ben met goed weer vaak in de tuin te vinden maar ook dat baat niet
4 jaar geleden
Extreem last van spataders, m’n steun panty uit m’n 1e zwangerschap maar weer tevoorschijn getoverd. Wat een hel om aan te doen met flinke zwangere buik! 😅
Ook daarbij nog eens veel harde buiken en erg kortademig, alsof m’n longen gehalveerd zijn.
Alleen al bij lange gesprekken kom ik adem te kort..
en dan nog maar niet te spreken over de vermoeidheid..
sorry hoor, maar als klagen mag dan ga ik los 😂
4 jaar geleden
Reactie op Jenre
Heeft iemand van jullie al last gehad van indalings weeën?Gisteren de hele ...
Ik denk het. Ik heb last gehad van soort menstruatie krampen, steken en drukkend gevoel en sindsdien lijkt de kleine ook lager in mijn buik te liggen. Maar of dit nou echt indalingsweeen zijn geweest geen idee ik ga morgen vragen aan de vk.
4 jaar geleden
Reactie op brigit911
Jeuk!!!! Mijn onderbuik jeukt echt als een malle. Ook op plekken waar mijn ...
Ik heb dit ook, jeukende buik, en soms jeukende armen, benen,.... Plekke waar men huid elkaar raken,.... Om gek van te worden. Ik zou ook niet weten wat we er aan kunnen doen🙈