Hier kan je alles kwijt dat je dwarszit. Irritante collega's, vervelende partner, zeurende schoonouders of gewoon schommelende hormonen? Be my guest! ✋
Blehhh ik heb het alsmaar koud. En die donkere dagen, bah. Het liefste kruip ik dagen lang onder het dons. Lekker wat eten en kopje thee en dutjes doen of filmpjes kijken. Denk dat ik een winterdip heb icm zwanger-moeheid. Wie nog meer?
Pffff zaterdag me eerste hondje in laten slapen op helaas een 8 jarige leeftijd. Iedere avond brullen dus.... lastig om het nu zo kort voor de bevalling een plekje te geven. Had zo gehoopt dat de kleine met me vriendje op zou groeien.
Me emoties schieten ook echt op en neer van het is beter voor het hondje en heel nuchter naar gewoon tranen met tuiten huilen.
Sinds een kleine week ben ik weer misselijk, dagelijks! Snachts word ik er zelfs wakker van! Ik was net zo blij dat ik met 24w er eindelijk van af was! 🙄
Pffff zaterdag me eerste hondje in laten slapen op helaas een 8 jarige leef ...
Ooh meid Veel sterkte 😢❤️
Dat is ongelooflijk hoeveel je kan houden van je hondje ik begrijp je echt 😞 dat is ook een soort van je kindje he...
Dikke knuffel 🧸
Hoi Dames,
Er zijn inmiddels zoveel reacties op dit topic, dat ik een nieuwe klaagmuur heb aangemaakt! Dit zal het laden hopelijk ten goede komen :) Dit topic zal ik sluiten. De nieuwe klaagmuur heet 'Klaagmuur - 2'.
Groetjes,
Roos | 24Baby
P.S. Als dit in het vervolg niet wenselijk is, of juist eerder, geef dit dan gerust aan!