1795 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Bij mij het tegenovergestelde 😂 Als ze vragen hoe ver ik ben ( vandaag 31 ...
Je zult zelf niet weten hoe ver je zwanger bent 😂😂😂

4 jaar geleden

Reactie op ria1985

Je zult zelf niet weten hoe ver je zwanger bent 😂😂😂
Ik heb geen idee ! Zal de zwangerschapsdementie zijn 😅

4 jaar geleden

Blehhh ik heb het alsmaar koud. En die donkere dagen, bah. Het liefste kruip ik dagen lang onder het dons. Lekker wat eten en kopje thee en dutjes doen of filmpjes kijken. Denk dat ik een winterdip heb icm zwanger-moeheid. Wie nog meer?

4 jaar geleden

Pffff zaterdag me eerste hondje in laten slapen op helaas een 8 jarige leeftijd. Iedere avond brullen dus.... lastig om het nu zo kort voor de bevalling een plekje te geven. Had zo gehoopt dat de kleine met me vriendje op zou groeien. Me emoties schieten ook echt op en neer van het is beter voor het hondje en heel nuchter naar gewoon tranen met tuiten huilen.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Pffff zaterdag me eerste hondje in laten slapen op helaas een 8 jarige leef ...
Sterkte! 😘

4 jaar geleden

Sinds een kleine week ben ik weer misselijk, dagelijks! Snachts word ik er zelfs wakker van! Ik was net zo blij dat ik met 24w er eindelijk van af was! 🙄

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Ooh meid Veel sterkte 😢❤️ Dat is ongelooflijk hoeveel je kan houden van je hondje ik begrijp je echt 😞 dat is ook een soort van je kindje he... Dikke knuffel 🧸

4 jaar geleden

Reactie op Lial

Blehhh ik heb het alsmaar koud. En die donkere dagen, bah. Het liefste krui ...
Ik ook. Wat ik doe is even lekker warm douchen eind vd dag voordat ik ga koken bijv. Helpt echt bij mij

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Sterkte...T is altijd vervelend om afscheid te nemen van een geliefd huisdier.

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Ahhh sterkte. Ik weet hoe veel pijn het doet om veel te vroeg van je huisdier en maatje afscheid te nemen 😢

4 jaar geleden

Reactie op Allanois

Sinds een kleine week ben ik weer misselijk, dagelijks! Snachts word ik er ...
Gadsie wat kut!:( sterkte!

4 jaar geleden

Reactie op denise103

Sterkte wat klote:(

4 jaar geleden

Heel veel sterkte

4 jaar geleden

Heel veel sterkte

4 jaar geleden

Hoi Dames, Er zijn inmiddels zoveel reacties op dit topic, dat ik een nieuwe klaagmuur heb aangemaakt! Dit zal het laden hopelijk ten goede komen :) Dit topic zal ik sluiten. De nieuwe klaagmuur heet 'Klaagmuur - 2'. Groetjes, Roos | 24Baby P.S. Als dit in het vervolg niet wenselijk is, of juist eerder, geef dit dan gerust aan!