726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op NicoleAvW

Kijk! Echt de laatste loodjes dus! Is de verloskundige al wel geweest om te ...
De vk kwam langs en zei dat ik vnv een hartfilmpje moet laten maken in het zkh als me weeen niet komen, als alles goed is mag ik erna nog naar huis en doen ze de volgende dag kijken hoe het gaat als dan nog alles ok茅 is en de wee毛n niet op gang zijn gekomen laten ze me daar en kijken ze of ze me zaterdag of zondag doen inleiden ze wachten uiterlijk 72 uur na het breken van de vliezen Hoop stiekem wel dat het allemaal vanzelf op gang gaat komen馃崁

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

De vk kwam langs en zei dat ik vnv een hartfilmpje moet laten maken in het ...
Nou dat is nog even geduld, de echte laatste loodjes nu! Zet hem op meid 馃挭馃徏馃檹馃徏

4 jaar geleden

Reactie op roos-24

Nou dat is nog even geduld, de echte laatste loodjes nu! Zet hem op meid 馃挭 ...
Zou wel goedkomen Xx

4 jaar geleden

Net weer controle gehad, ben nou 37+2 weken. Hij is gelukkig ingedaald, weet ik waar die pijn afgelopen dagen vandaan kwam馃槄 ze denken dat ik de 40 W wel ga halen en misschien eroverheen ga, dus we wachten geduldig af馃馃挋

4 jaar geleden

Ik heb heel erg last van nesteldrang. Wil alles pieko bello hebben. Ben nu op 37+2 weken en ze is al lekker ingedaald, maar wel beetje spanning van wat gaat komen.

4 jaar geleden

Ik had vandaag mijn echo van 37w, baby lijkt blijkbaar aan de kleine kant te blijven met geboortegewicht geschat op slechts 3kg. Ik hoop dat dit niet ervoor zorgt dat hij langer blijft zitten +41w want ik heb het wel gehad. Nog iemand zo een ervaring?

4 jaar geleden

Reactie op Naalu

Ik had vandaag mijn echo van 37w, baby lijkt blijkbaar aan de kleine kant t ...
Ik had deze week mijn echo op 37+6 en ik zat ook nogsteeds onder de 3 kilo. Wil absoluut niets zeggen. Echo's zijn geen exacte wetenschap, da's eerder een gok middel... :)

4 jaar geleden

Reactie op JVH

Ik had deze week mijn echo op 37+6 en ik zat ook nogsteeds onder de 3 kilo. ...
Ik hoop het van harte. 馃槼 nu baby is wel gezond, dat is al heel goed nieuws.

4 jaar geleden

Reactie op Naalu

Ik had vandaag mijn echo van 37w, baby lijkt blijkbaar aan de kleine kant t ...
Ik ben nu 37w6d en verwacht ook een klein meisje van slecht 2800gram Dit is onze 4e kindje allemaal rond 3 kilo Met de 2 jongens bevallen met 40 weken en mijn dochter 37 ingeleid. Wil dus niks zeggen hoor

4 jaar geleden

Al meer dan 26 uur weeen 馃槶 maar helaas niet om de 3-4 min..... ik word helemaaal gek T doet zo鈥檔 pijn... weet me geen houding te geven 馃槶 slaapmedicatie en alles helpt niet iemand tips of houdingen wat de pijn een beetje minder laten voelen?

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Al meer dan 26 uur weeen 馃槶 maar helaas niet om de 3-4 min..... ik word hel ...
Herkenbaar馃檲 lig hier met hetzelfde probleem

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Herkenbaar馃檲 lig hier met hetzelfde probleem
Boh wat verschrikkelijk馃槴馃槴

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Boh wat verschrikkelijk馃槴馃槴
Slaap niet vanwege de pijn, jij? Heb echt het gevoel dat ze er elk moment uit zou kunnen komen maar mijn vliezen zijn ook nog niet gebroken en de wee毛n zijn nog steeds onregelmatig馃ズ

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Slaap niet vanwege de pijn, jij? Heb echt het gevoel dat ze er elk moment u ...
Mijn vliezen zijn wel gebroken 馃槄 Ook gister en vandaag niet kunnen slapen door de weeen die om de 7 min komen Ben ooknog zo misselijk en aan t overgeven ooknog diarree erbij馃あ word er super gek van!

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Mijn vliezen zijn wel gebroken 馃槄 Ook gister en vandaag niet kunnen slapen ...
O Oooh jij ook al?! Ik word de hele week al kotsmisselijk wakker en idd elke dag diarree馃あ馃ぎ zo fijn om te weten dat ik niet de enige ben die dat zo heftig heeft

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

O Oooh jij ook al?! Ik word de hele week al kotsmisselijk wakker en idd elk ...
Let op bij misselijkheid en diarree voor uutdroging!! Dat had ik namelijk.

4 jaar geleden

Reactie op Lizzy3mmj

Let op bij misselijkheid en diarree voor uutdroging!! Dat had ik namelijk.
Ja als ik me vanmiddag nog zo beroerd voel dan ga ik bellen...het is vandaag wel heel extreem ook met de pijn in mijn buik dus

4 jaar geleden

Reactie op Lientjuh

Ik ben nu 37w6d en verwacht ook een klein meisje van slecht 2800gram Dit is ...
Hey, dit is erg goed om te lezen. Is een jongetje en ik bleef me de hele nacht toch zorgen maken want 1e baby. Bedankt om te delen.

4 jaar geleden

Reactie op Naalu

Ik had vandaag mijn echo van 37w, baby lijkt blijkbaar aan de kleine kant t ...
Hier nog een kleintje. Was met 36 weken nog maar 2200 gram geschat dus met 38 weken extra echo. Was ze ineens 2800 gram geschat. Gynaecoloog zei dat de metingen best wel af kunnen wijken omdat ze rekenen met hoofdomtrek die al kleiner is omdat ze ligt ingedaald. Zelf woog ik ook maar 2700 gram bij mn geboorte dus bij ons zit t wss gewoon in de genen.

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Mijn vliezen zijn wel gebroken 馃槄 Ook gister en vandaag niet kunnen slapen ...
Voel jij je inmiddels al wat beter? Ik zit hier nu aan de ananas en bitter lemon hahahahaha alles om die wee毛n op gang te houden want nu heb ik ze weer niet..en ben toch een beetje schokkerig voor het inleiden woensdag馃檲馃ぃ