726 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Voel jij je inmiddels al wat beter? Ik zit hier nu aan de ananas en bitter ...
Bij mij niks beter... probeer te drinken en eten maar alles gaat er meteen uit.... ben zo zwakjes dat ik niet meer kan staan en lopen zelf Die weeen zijn meer dan verschrikkelijk!! Krijg ze nu om de 6-7 min 1 min lang een wee en het doet zo’n pijn pff hou het niet lang meer vol

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Bij mij niks beter... probeer te drinken en eten maar alles gaat er meteen ...
Aaaah en wat zegt je verloskundige ervan? Jij hebt het nog heftiger dan mij zeg pfff sterkte meid! Hoop dat je verloskundige wat voor je kan doen

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Aaaah en wat zegt je verloskundige ervan? Jij hebt het nog heftiger dan mij ...
Verschrikkelijk meiden! Ik zou toch echt nog eens bellen en aangeven dat zo echt niet meer gaat Enz.dit is geen doen zo! Sterkte!!!!

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Verschrikkelijk meiden! Ik zou toch echt nog eens bellen en aangeven dat zo ...
Ik dacht vannacht eindelijk dat het zover was, heel veel weeën achter elkaar had zoiets van yes morgenochtend 7 uur gelijk bellen naar het ziekenhuis....nou helaas vanochtend geen weeën meer, alleen weer die klote misselijkheid🥺

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Ik dacht vannacht eindelijk dat het zover was, heel veel weeën achter elkaa ...
Echt zo jammer dat niet doorzet zeg Bij mij heeft het bad wel echt ontspannening gegeven gisteravond en sliep vannacht beter gelukkig. Misschien vaanvond maar weer haha. ! Ik heb het dus de hele dag door voorweeën maar ook geen peil op te trekken dan is weer achter elkaar dan weer uren niks gewoon. Zo wisselend en irritant mja ik heb ook geen idee of ik ontsluiting heb eigenlijk? Heb donderdag afspraak ziekenhuis dan laat ik het sws checken even als dat kan. Iwk herken dit ook zo niet van mijn eerste zwangerschap echt anders want toen werd ik ingeleid met 37wk. Vanmiddag ga ik toch even frisse neus halen. Afleiding... Ga jij ook nog het huis uit?

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Echt zo jammer dat niet doorzet zeg Bij mij heeft het bad wel echt ontspann ...
Dat warme bad heeft me gisteravond idd ook echt wel goed gedaan..ja ik ben er net even uit geweest paar boodschappen gedaan even rondje gelopen maar nu weer binnen en ik voel me gelijk weer down, mijn vriend is het huis al even ontvlucht vanwege mijn buien🙈 ben er zo klaar mee, hoop echt dat ze snel komt. Anders woensdagochtend in het ziekenhuis melden om ingeleid te worden🥺

4 jaar geleden

Vk van t ziekenhuis zei dat ze pas wat konden doen als ik om de 3-4 min weeën heb Ik heb aangegeven dat t me niet gaat lukken en dat ik ook echt dood ga van de pijn Maja boeide ze niet...

4 jaar geleden

Reactie op Elwira

Vk van t ziekenhuis zei dat ze pas wat konden doen als ik om de 3-4 min wee ...
Naja wat belachelijk joh! Ik ben echt zo blij dat ik medisch ben en via het ziekenhuis loop als ik twijfel dan kan ik hun altijd bellen voor advies en als ik het echt niet vertrouw kan ik langskomen en checken ze alles....

4 jaar geleden

Ik word net gebeld door zk, er zijn toch wel iets verhoging eiwit net gevonden ivm de zwangerschapsvergifting ff schrikken . Nu 24uur urine opvangen als goed is gewoon thuis . Zelfde verhaal dus als in m'n eerste zwangerschap. 🤔 Gelijk nu ontsluiting laten checken ev dan maar... Iemand hier ook ervaring mee? Welke waardes eiwit/ urine ect?

4 jaar geleden

Reactie op Felicia-24

Ik word net gebeld door zk, er zijn toch wel iets verhoging eiwit net gevon ...
Nee helaas geen ervaring mee, heel veel succes hoop dat het allemaal mee gaat vallen voor je😘

4 jaar geleden

Baby is sinds gisteren volledig ingedaald..bijna 38 wkn ik merkte t door dd krampen en voel m sindsdien veel.minder actief bewegen. Hele nacht wakker gelegen en vandaag voor ctg gegaan en alles is in orde. Ik voel me wel goed, maar vind de bewegingen alanog veel.minder. hebben meer die dit ook zo ervaren?

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Baby is sinds gisteren volledig ingedaald..bijna 38 wkn ik merkte t door dd ...
Ik herken dit wel. Ook al paar x voor ctg geweest omdat ik hem minder voelde. Hij is al een tijdje ingedaald en de bewegingen vind ik ook een stuk minder als in voorheen ging heel mn buik heen en weer, nu af en toe steekt er 'iets' uit maar voelt vooral als soort schuiven. Voel hem wel af en toe echt in mn liezen voor mn gevoel en als hij dan flink beweegt flinke steken daar beneden en gevoel dat ik acuut moet plassen 🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ik herken dit wel. Ook al paar x voor ctg geweest omdat ik hem minder voeld ...
Hi Joyce, ja precies dat😄 dat flink bewegen moet ik dan nog ervaren wel toen ik aan ctg lag maar dat zie je dan altijd dat dekleine ineens drukker gaat doen. Ik voelde heel vaak de voetjes duwen maar is gewoon sinds gister ook nauwelijks... mag morgen nog n check doen voor ctg als ik dan weer niet gerust zal zijn. Ik vind t wel n contrast 🤰😳

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Hi Joyce, ja precies dat😄 dat flink bewegen moet ik dan nog ervaren wel to ...
Ik snap je hoor! Ik moet mezelf soms echt geruststellen door in mn telefoon te zetten, oke ik heb hem zo laat nog gevoeld. Zeker als er eerst zoveel beweging was is dat echt eng... aantal x 3 keer in een week ctg gehad en idd dan lig je daar en vragen ze voel je dit? Ja nu beweegt hij ja 😅. Heel frustrerend. Als je het niet vertrouwd gewoon doen hoor, liever te vaak en je rustiger voelen dan die spanning. Als ik even niks voel drink ik nu appelsap of ander drankje met suikers, gek genoeg wordt hij er actiever van 😂🤷🏻‍♀️

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Baby is sinds gisteren volledig ingedaald..bijna 38 wkn ik merkte t door dd ...
Ik ervaar het ook zo! Soms heel frustrerend.. eerst voelde je de bewegingen zo goed en nu veel rustiger en zit ik er soms echt op te wachten

4 jaar geleden

Reactie op Faar

Baby is sinds gisteren volledig ingedaald..bijna 38 wkn ik merkte t door dd ...
Ons meisje laat het eens in de zoveel tijd ook afweten. Dan voel ik haar echt een paar dagen minder. Ben al meerdere keren voor een ctg geweest maar altijd is het goed. Afgelopen dagen word het ook weer minder maar durf de verloskundige niet te bellen omdat ik haar nog wel voel afentoe en er elke keer niks is (en het is ook nog eens weekend)

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Ons meisje laat het eens in de zoveel tijd ook afweten. Dan voel ik haar ec ...
Dat heb ik vandaag toevallig ook idd, heel herkenbaar..

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ik snap je hoor! Ik moet mezelf soms echt geruststellen door in mn telefoon ...
Thanks voor je berichtje! Iwe gaan t nu meemaken sws laatste loodjes dus ben benieuwd. Ik ga iig denk morgen wel.weer ff check doen😄

4 jaar geleden

Reactie op Joyceringo

Ik snap je hoor! Ik moet mezelf soms echt geruststellen door in mn telefoon ...
Ik drink dan vaak ff een klein glaasje cola of eet dan een roze koek, ga dan ff plat op me rug lig op de bank en dan voel ik haar meteen bewegen

4 jaar geleden

Reactie op v.willemse86

Dat heb ik vandaag toevallig ook idd, heel herkenbaar..
Zo te lezen hebben de babys even chille momenten zO aan t eind😏