25 Reacties

4 jaar geleden

Hey! Mijn zoontje ook.. heb je een foto? Ik wil supergraag zeker weten of het de tanden zijn, of iets anders ( je ziet wel wit) hij heeft er soms een nacht super veel last van en de andere nacht helemaal niet... dit is mn eerste.. dus ik zou graag een beetje zekerheid willen😪

4 jaar geleden

dentinox erop doen

4 jaar geleden

Voor het slapen gaan vsm druppels

4 jaar geleden

Hier ook last van.. bijtring en gengigel smeren helpt een beetje.

4 jaar geleden

Dentinox erop smeren en tandvlees masseren met je vinger vind mn zoontje fijn

4 jaar geleden

Reactie op Mems

Hier ook last van.. bijtring en gengigel smeren helpt een beetje.
ik was niet zo tevreden over gengigel. dentinox veel fijner. ik zag dat iemand masseren schreef. idd erop masseren vinden ze fijn. verder de meeste bijtringen helpen niet. ook niet door ze in de koelkast te leggen. tenminste bij mij zoontje niet. hier moet het nog gebeuren. mijn neefje vond zijn rubberen giraffe wel fijn. die kun je kopen bij intertoys, is van rubber, maar bpa ofzo vrij.

4 jaar geleden

Een barnsteen-armbandje! Kan bijv. ook om het enkeltje. Op Ziloen.nl kun je er meer over lezen en zijn ze te koop vanaf €7.95. Succes!

4 jaar geleden

Reactie op UBEK

ik was niet zo tevreden over gengigel. dentinox veel fijner. ik zag dat iem ...
Ja ik heb gemerkt dat als mijn zoontje een bijtring gebruikt dit tijdelijk verlichting brengt, maar daarna lijkt het hem pijn te doen. En die gel werkte eerst beter, nu vind hij het gewoon lekker denk ik. Maar ik ga het op maken en blijven masseren, vind hij indd leuk. En wij hebben een rubberen zebra. Hier knauwt hij op en dit werkt indd het beste!

4 jaar geleden

Reactie op Elviera_

Hey! Mijn zoontje ook.. heb je een foto? Ik wil supergraag zeker weten of h ...
Je kunt het vooral goed voelen: als het witte ook scherp aan voelt is het een tandje.

4 jaar geleden

Dentinox druppels kopen! Hebben bij mijn vorige 2 jongens heel goed geholpen ik heb het zelf ook op mijn tandvlees gesmeerd en je voelt het koeler worden.. werkt beter dan chamodent. Succes ermee😄

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Mipas

Een barnsteen-armbandje! Kan bijv. ook om het enkeltje. Op Ziloen.nl kun je ...
Lijkt me niet echt veilig voor een baby? Ik zou het in ieder geval niet met een gerust hart om doen, ook al blijf ik in de buurt.

4 jaar geleden

Reactie op Elviera_

Hey! Mijn zoontje ook.. heb je een foto? Ik wil supergraag zeker weten of h ...
Hier zijn ze net door, 2 weken geleden. En je voelt het ook als ze door zijn. Dennis het echt scherp.....

4 jaar geleden

Al eens druppeltjes geprobeerd? Ik heb druppeltjes van VSM. Werkt echt ontzettend goed. Ik merk aan mijn dochtertje dat ze er nauwelijks last van heeft nu.

4 jaar geleden

Reactie op Reyhan1981

Al eens druppeltjes geprobeerd? Ik heb druppeltjes van VSM. Werkt echt ontz ...
Werkt inderdaad beter als dentinox 😁hier ook fan van vsm

4 jaar geleden

Reactie op Sheila34

Lijkt me niet echt veilig voor een baby? Ik zou het in ieder geval niet met ...
Mijn dochtertje heeft standaard een ogri ai armbandje om niks aan de hand hoor😉

4 jaar geleden

Reactie op Reyhan1981

Al eens druppeltjes geprobeerd? Ik heb druppeltjes van VSM. Werkt echt ontz ...
Hoe heten die druppeltjes ?

4 jaar geleden

Reactie op Sheila34

Lijkt me niet echt veilig voor een baby? Ik zou het in ieder geval niet met ...
Het armbandje zit om zijn enkeltje in zijn slaapzakje. En als hij zijn slaapzakje niet aan heeft, ook om zijn enkeltje. Hij is dan nooit uit mijn zicht. Ze zijn speciaal gemaakt voor baby's en heb er veel positieve verhalen over gehoord. Maar iedereen moet natuurlijk doen waar hij/zij zich prettig bij voelt :-) om het polsje voel ik mij persoonlijk ook niet prettig bij, vandaar zijn enkeltje en in het slaapzakje.

4 jaar geleden

Ik gebruik dentinox 2 druppeltjes smeer ik op haar gehemelte heeft goed geholpen bij haar, had ook een bijtring maar dit gebruikte ze niet.. Je hebt ook een soort handschoentje die je om kan doen waar ze op kunnen kauwen die kan je eventueel ook proberen.

4 jaar geleden

Reactie op Jacinta

Mijn dochtertje heeft standaard een ogri ai armbandje om niks aan de hand h ...
Zelfde bij mn zoontje. Niks aan de hand😌

4 jaar geleden

Mijn dochtertje van 4,5 maand krijgt eerst haar kiezen, ja kiezen. Huisarts heeft er ook naar gekeken🙄 Ze had echt enorme pijn, mijn moederhart brak 💔 Dentinox en koude komkommer helpen tot zover bij ons 👍🏻