87 Reacties

4 jaar geleden

Reactie op jsg

Bij ons van ene op andere dag! Heel frapant!
Ik hoop dat het hier ook zo is! Ze is al weken onstuimig erg mopperen enzo. Nu vannacht ook voor het eerst niet goed geslapen.

4 jaar geleden

Reactie op Neryase

Ik hoop dat het hier ook zo is! Ze is al weken onstuimig erg mopperen enzo. ...
Wij hebben 4 weken niet goed geslapen, veel wakker steeds! Het gaat hoe dan ook over.. is echt kwestie van uitzingen😅

4 jaar geleden

Reactie op MamaLoes-25

Met sprong 4 hebben we 3 helse weken gehad. Ik had toen nog (verlengd) verl ...
Ik denk dat dat per kindje verschillend is. Hier amper last gehad van sprong 4, alleen een paar dagen. Maar sprong 5 vind ik tot nu toe erg pittig! Gelukkig nog maar vier dagen te gaan volgens de app 😅 Voor jullie heel veel succes, hopelijk valt het mee.

4 jaar geleden

Mama’s, als ik dit lees dan hoop ik echt echt dat dit het gedrag van ons zoontje verklaard (6,5 maand). Altijd zo een extreem vrolijke baby geweest, heel zelden huilen, kon heel goed alleen wat liggen spelen, sliep goed door... maar nu.... NIKS IS GOED. Wat een gekrijs! We dachten eerst dat hij ergens pijn had maar hebben nu na een paar dagen door dat dit op dezelfde momenten voorkomt: ‘s avonds en ‘s nachts. Ik hoop echt dat we snel onze vrolijke jongen terug hebben 😓

4 jaar geleden

Reactie op Mipas

Ik denk dat dat per kindje verschillend is. Hier amper last gehad van spron ...
Gebruik je de app waar je 4,50 voor moet betalen?

2 jaar geleden

Oh.. Wij zitten er ook midden in denk ik. Al vraag ik me wel af of ze niet iets onder de leden heeft en ik langs de huisarts moet, ze heeft soms ook wat koorts, of hoort dat er ook bij? Mijn dochter is erg huilerig, niets is goed, niet hongerig en veel minder drinken, snachts om de 2 uur wakker en ontroostbaar. Vind het zo lastig om te zeggen of dit nou een sprong is of dat er iets onder de leden zit. Ze kan zich sinds deze week ook omrollen dus ze maakt wel een sprong door..