48 Reacties

3 jaar geleden

❄️❄️❄️

3 jaar geleden

Julius verlangt net als zn moeder naar het voorjaar 😆

3 jaar geleden

❄🎀

3 jaar geleden

Lekker naar buiten geweest met de slee. Vooral als we wat sneller gingen vond ze het heel leuk.

3 jaar geleden

Hier rondje met de wandelwagen gelopen, ze vond het heel interessant al die sneeuw!

3 jaar geleden

Llinzs jij woont zo te zien bij mij in de buurt, B&O. Herken de Kreek en winkelcentrum

3 jaar geleden

Genieten!!

3 jaar geleden

Ik had deze slee gewonnen! Mama helemaal blij natuurlijk :) Deze zondag, te voet, opgehaald. Een half uurtje lopen heen. Opgehaald zit er geen touw bij 😅 Een half uur terug aan de hand. Na het eten lekker naar buiten met de kleine meid. Ze vond het ontzettend leuk! Op de terug weg naar huis lette ze even niet goed op en verloor ze dr evenwicht en hop.... lekker sneeuw happen. Huilen maar was snel over. Terug op de slee en alles was weer goed 🥰

3 jaar geleden

Lekker warm in de sneeuw!

3 jaar geleden

Heerlijk!

3 jaar geleden

Vandaag ging het beter, de trappelzak van de buggy in de slee gedaan. Ging heel goed!

3 jaar geleden

❄🥰

3 jaar geleden

Alleen tegen mij aan is het leuk 🙂

3 jaar geleden

Het verbaasde ons enorm dat ze zo lief bleef zitten op de slee 😍❄

VRIEND

3 jaar geleden

2 minuten nadat de slee was omgevallen, hele gezicht wit. Even huilen, maar daarna weer een lach terug 😄

3 jaar geleden

Mika vond het wel interessant,, maar was zo dik ingepakt dat hij amper kon bewegen🤣

3 jaar geleden

❄️🌨️❤️

3 jaar geleden

Deze schaterlach zegt genoeg denk ik🤣🥰

3 jaar geleden

Ze vond het geweldig! Vooral de andere kindjes die aan het sleeën waren, vond ze leuk!

3 jaar geleden

Des te sneller des te beter! Wat heeft ons ventje genoten! Riep vol plezier 'aaaa' toen hij van de heuvel af ging. 🥰