Hey kanjer mama,s!
Ik zit ff met een dingetje... mijn dochter van 9mnd +1 is een onwijs lekkere doorslaper sinds dag 3 馃檹馃檹. Ze slaap nu met slaapzak en pyjamaatje. Het dekentje dat ik in een dekbedovertrek heb gestopt ligt er voor niks op. Evengoed als dat de slaapzak voorkomt dat ze kan rondkruipen of opstaan in dr bed, jawel Lieke kan het! 馃グ nu voelt ze eigenlijk zelden koud aan. Haar kamertje is tegen de tijd dat wij gaan slapen rond 20 graden. Koelt nog wel verder af snachts. Aangezien de slaapzak geen werking heeft qua klim en klauter praktijken, vroeg ik me af of ik een dekbedden zou kunnen neerleggen en haar zo goed in stop als wij gaan slapen, ( daarvoor gast ze het bed nog rond) of juist niet?? Ik zou eigenlijk afscheid willen nemen van de slaapzak al, aangezien die haar niet belemmerd. Of zouden jullie juist alleen een slaapzak en pyjamaatje doen en helemaal geen dekentje?? Ppff lastig allemaal, wat is het juiste? Waar doe je goed aan.... de een zegt geen dekbed tot 2 jaar de ander zegt kan wel maar niet te lang opmaken. Wat zou jij doen??