6 Reacties

4 jaar geleden

Rijst zou normaal helpen tegen diarree.. en ook het water dat je hebt gebruikt om die rijst te koken word gebruikt voor flesjes te geven ipv gewoon water.

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft ook een paar dagen diarree gehad. Wij hadden het idee dat dit door het ei kwam. Daar waren wij met een opbouwschema mee begonnen. Uiteindelijk met het ei gestopt. Daarna werd het zeker minder. Ik heb hem verder ook qua fruit meer dingen zoals banaan gegeven (geen pruim). Geen idee of dat daadwerkelijk iets heeft toegevoegd.

4 jaar geleden

Mijn zoontje heeft al bijna een week diaree. Van de huisarts gehoord dat het zeker 14 dagen kan duren. Waarschijnlijk heeft me zoontje buikgriep, wat ook heerst op het kdv. Advies van de kinderarts was ook ORS.

4 jaar geleden

Mijn dochtertje heeft het ook heel lang gehad, was een virus. Duurde wel 10 dagen. Ik heb niks gegeven alleen veel melk aangeboden zodat ze wel vocht binnen kreeg

4 jaar geleden

Ok, dank voor jullie adviezen, goed om te weten dat het lang kan duren.

4 jaar geleden

Hier ook een kleine dame met diarree! Ene keer 1 per dag anderet dag wel 3 a 4 luiers.. duurt nu ook al dikke week.. wel fijn om te lezen dat ze niet de enige is.. maar ze is er ook niet fit van.. lijkt wel of er tandje doorkomt maar kunnen we nog niet goed zien.. drinken doet ze ook slecht.. geen enkele fles gaat helemaal leeg