14 Reacties

5 jaar geleden

Ik snap je gevoel, na 3 jaar proberen en 2 misvallen nu zwanger van onze eerste. Ik maakte me ook voortdurend druk. Ik gebruik nu die angelsound dopler voor als ik me onzeker voel om het hartje te horen. Dat helpt mij enorm. Alleen al het idee dat ik iets heb om te controleren helpt enorm. Als ik dan toch twijfel luister ik even. Boor de rest probeer ik 's morgens even te piekeren en 's avonds even en de rest te genieten van het idee dat ik zwanger ben. Succes meid

5 jaar geleden

Reactie op Spookygirlke

Ik snap je gevoel, na 3 jaar proberen en 2 misvallen nu zwanger van onze ee ...
Ik ben ook zo onzeker herken me zelf er echt in! Met hoeveel weken kon je het hartje vinden met de angel sound ik twijfel namelijk ook voor mijn eigen gemoed rust om er een te halen 🙊

5 jaar geleden

Reactie op CHEVELLEY

Ik ben ook zo onzeker herken me zelf er echt in! Met hoeveel weken kon je h ...
Ik hoorde hem om 10 w en 1 dag. Ma ligt er wa aan hoe baby'tje ligt. Waar de moederkoek ligt,... En dan nog wadt met momenten dat ik hem ni vond. Ma dan ist ff realistisch zijn en beseffen het feit dat het al kan is al iets. Als hij wa zakt tot onder het achaambot is het moeilijker te vinden. In princiepe staat op de doos vanaf 12 weken. Vele zeggen dat het het ki dje schaat. Ik heb mijn huisarts om raad gevraagd en de gynecoloog zelf. Beide zeiden kan geen kwaad als je af en toe luisterd sommige dagen luister ik elke dag ma zodra ik hem heb stop ik ook doe dit geen half uur ofzo. Nu ben ik 14 weken en vind ik hem meestal onmiddelijk dus 2 min en ik ben tevreden.

5 jaar geleden

Reactie op Spookygirlke

Ik hoorde hem om 10 w en 1 dag. Ma ligt er wa aan hoe baby'tje ligt. Waar d ...
Ja precies Dat is ook. Gewoon even gerust stelling dat het goed zit daar binnen en weer weg. En denk als dat het daar werkelijk zo schadelijk was dan werd het niet eens verkocht toch... denk dat ik er ook een ga aanschaffen voor op vakantie we gaan voor 2 weken weg en als ik me onzeker voel dat ik dan even luister als het goed is hahaha ben zelf nu bijna op 13 weken ❤

5 jaar geleden

Reactie op CHEVELLEY

Ik ben ook zo onzeker herken me zelf er echt in! Met hoeveel weken kon je h ...
Ik ben 11 weken en 4dagen en heb vandaag voor de eerste keer het hartslagje gevonden, maar echt op het schaambot.. op mijn doos staat trouwens vanaf 14 weken. Baby is nu nog heel klein dus als je hem/haar eens niet vind kan dat zijn om dat het net meer naar onder of achter is.. nog niet heel betrouwbaar zo vroeg

5 jaar geleden

Hier na drie miskramen ook zo onzeker! Zit regelmatig in het ziekenhuis voor extra echo’s.. Ik weet dat wanneer ik erg zenuwachtig ben, onzeker of even spannend vind dat ik naar het ziekenhuis mag. Voor de meiden 10 minuten werken voor een echo, voor mij weer 3 a 4 dagen rust!

5 jaar geleden

Reactie op Spookygirlke

Ik snap je gevoel, na 3 jaar proberen en 2 misvallen nu zwanger van onze ee ...
Ik wilde ook de angel sound gaan kopen. Totdat ik bij de geslachtsbepaling was geweest en de echoscopiste zei dat ik dat niet moest doen, de baby met rust laten want hij schrikt van de geluidsgolven. Ik heb vanaf week 5 elke week een echo gehad t/m nu 13 weken. Anders trek ik het gewoon niet. Nu dat deze mevrouw tegen mij heb gezegd dat alles er goed uitziet en dat ik me geen zorgen hoef en moet maken want dat is ook niet goed voor de baby want dan word het een ADHD kind. Ik heb aanstaande dinsdag weer een afspraak bij de gyno en denk dat ik daarna de afspraken om de 2 weken gaat doen 😬 Bedankt jij ook succes 👍💗

5 jaar geleden

Ik stond gisteren in de baby winkel voor de angel sound en ik was zo aan het twijfelen heb hem niet gekocht ben trots op mezelf 😬🤣

5 jaar geleden

Reactie op Thee

Ik wilde ook de angel sound gaan kopen. Totdat ik bij de geslachtsbepaling ...
Niet heel onaardig bedoelt, maar die mevrouw weet niet veel van ADHD. ADHD is namelijk erfelijk bepaald, jouw kindje krijgt geen ADHD omdat jij je drukt maakt. En ik mag mezelf een expert noemen. Ik heb namelijk ADHD, mijn echtgenoot heeft ADHD, ons kindje heeft 100% zeker weten ADHD als zij geboren wordt. Daarnaast hebben mijn zussen ADHD, mijn zwager, mijn 3 neefjes, mijn vader, de kinderen van mijn tante. Met andere woorden 3 kwart van mijn familie heeft ADHD. Ik zou me dus niet druk maken over of je kindje het krijgt, het ligt namelijk buiten je macht. En je kan er een fantastich leven mee hebben :)

5 jaar geleden

Reactie op Thee

Ik wilde ook de angel sound gaan kopen. Totdat ik bij de geslachtsbepaling ...
En wat is er mis met adhd?.. Prettige woordkeuze 😕

5 jaar geleden

ADHD. Mn pa heeft t ik heb t mn partner is autistisch. We weten tenminste waar we op moeten letten. En toen wij vroeger adrem waren was t nog gezellig druk. Tegenwoordig als een kind stuiterd van de suiker word er al geroepen ADHD.

5 jaar geleden

Hoi allemaal. Even een heel andere vraag tussenndoor: waar kan ik de link vinden om de docu In Utero te bekijken? Ik kan enkel een link vinden waar je 39 euro voor moet betalen om de docu te kunnen zien. Best prijzig lijkt me! Er moet toch wel een goedkopere link zijn?

5 jaar geleden

Reactie op Babydd

Hoi allemaal. Even een heel andere vraag tussenndoor: waar kan ik de link v ...
Hoi, je hebt gelijk. Zoenoffer de site dat eenmalig kijken voor 7,95 er niet meer op staat. Jammer en helaas dat ze de dvd gelijk zo prijzig maken.

5 jaar geleden

Reactie op Babydd

Hoi allemaal. Even een heel andere vraag tussenndoor: waar kan ik de link v ...
Zie op ipv zoenoffer!!!😄🙃